Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
39550000-2 Вироби з нетканих матеріалів (35549 - простирадло для операційного столу, одноразового використання; 44059 - Акушерсько-гінекологічний хірургічний комплект, не медикаментозний, одноразовий; 47783 - Простирадло хірургічне загального призначення, одноразового використання, стерильне; 61849 - Простирадло вбираюче, стерильне; 35492 - Халат ізолюючий, одноразового використання; 60709 - пелюшка вбирає )
Очікувана вартість
198 300,00 UAH
UA-2022-03-17-001030-a ● 23280262c14c40858278096ee6a958db
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СМІЛЯНСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ ІМ. СОФІЇ БОБРИНСЬКОЇ" |
Код ЄДРПОУ: | 02005409 |
Місцезнаходження: | 20722, Україна , Черкаська обл., Смілянський р-н, село Балаклея, вул. Незалежності, будинок 2 |
Контактна особа: |
Юлія Нечиталюк +380473320628 nechitaluk22@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 березня 2022 11:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 березня 2022 08:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 березня 2022 08:00 |
Початок аукціону: | 31 березня 2022 15:47 |
Очікувана вартість: | 198 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 991,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39550000-2: Вироби з нетканих матеріалів
Вид закупівлі - спрощена закупівля, категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у п.3 ч.1 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі", місцезнаходження - Черкаська обл., м. Сміла, вул. Софіївська, 2, ЄДРПОУ 02005409
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штуки
Покриття операційне для кесаревого розтину, стерильне (35549 - простирадло для операційного столу, одноразового використання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20701, Україна, Черкаська область, м. Сміла, вулиця Софіївська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 39550000-2 — Вироби з нетканих матеріалів
300 комплект
Комплект одягу та покриттів операційних акушерський №20 (44059 - Акушерсько-гінекологічний хірургічний комплект, не медикаментозний, одноразовий )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20701, Україна, Черкаська область, м. Сміла, вулиця Софіївська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 39550000-2 — Вироби з нетканих матеріалів
200 штуки
Покриття операційне 210см х 160см, стерильне (47783 - Простирадло хірургічне загального призначення, одноразового використання, стерильне)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20701, Україна, Черкаська область, м. Сміла, вулиця Софіївська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2022
ДК 021:2015: 39550000-2 — Вироби з нетканих матеріалів
200 штуки
Пелюшка поглинаюча 90см х 60см, стерильна (61849 - Простирадло вбираюче, стерильне)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20701, Україна, Черкаська область, м. Сміла, вулиця Софіївська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 39550000-2 — Вироби з нетканих матеріалів
100 штуки
Халат медичний (захисний) ламінований (35492 - Халат ізолюючий, одноразового використання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20701, Україна, Черкаська область, м. Сміла, вулиця Софіївська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 39550000-2 — Вироби з нетканих матеріалів
4000 штуки
Пелюшки гігієнічні поглинаючі розмір: 60см х 90см нестерильні (60709 - Пелюшка вбирає)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20701, Україна, Черкаська область, м. Сміла, вулиця Софіївська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 39550000-2 — Вироби з нетканих матеріалів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2022 21:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2022 21:49 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ОГОЛОШЕННЯ.doc | |
22 березня 2022 21:49 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc | |
17 березня 2022 11:04 |
Проект договору.docx |
22 березня 2022 21:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 березня 2022 21:49 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ОГОЛОШЕННЯ.doc
|
|||
22 березня 2022 21:49 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
|
|||
17 березня 2022 11:04 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-03-17-001030-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "Релакс", Код ЄДРПОУ:30454707
Дата подання: 08 квітня 2022 19:36
Вимога
Щодо рішення Замовника про відхилення пропозиції ПП "РЕЛАКС"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 квітня 2022 23:05
Доброго дня! Вельми шановний Учасник, стосовно вашого звернення повідомляємо наступне. Умовами спрощеної закупівлі було передбачено надання відповідних документів, в тому числі протоколи випробувань на наявність залишку оксиду етилену, що видані сертифікованою або акредитованою лабораторією, не раніше 60 календарних днів до дати розкриття тендерних пропозицій. Ця зазначена вимога є дуже важливими для використання нашим персоналом з врахуванням того , що ці медичні матеріали є засобами захисту медичного персоналу пологово-гінекологічного відділення, а також медичні матеріали для породіль та немовлят. Оскільки до товару встановлено вимогу щодо його стерильності, то відповідно у оголошенні встановлено вимогу щодо підтвердження стерильності товару документами від виробника та надання на кожен стерильний виріб, простерилізований газовим методом, протокол досліджень на наявність залишку оксиду етилену, що видані сертифікованою або акредитованою лабораторією не раніше 60 календарних днів до дати розкриття тендерних пропозицій. В статті 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» вказано наступне: документ про відповідність – декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Об’єкт оцінки відповідності – конкретний матеріал, продукція, установка, процес, послуга, система, особа чи орган, до яких застосовується оцінка відповідності.
Частиною четвертою статті 14 Закону «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» унормовано, що Кабінет Міністрів України затверджує модулі оцінки відповідності, які використовуються для розроблення процедур оцінки відповідності, та правила використання модулів оцінки відповідності. Постановою КМУ №95 від 13.01.2016 затверджено Модулі оцінки відповідності, які використовуються для розроблення процедур оцінки відповідності. Постановою КМУ №95 передбачено, що з метою перевірки відповідності продукції відповідним вимогам технічного регламенту виробник або особа, що діє від його імені, для кожного виготовленого виробу проводить одне чи кілька випробувань щодо одного або кількох конкретних аспектів такого виробу. Отже, враховуючи, що перевірка продукції передбачена постановою КМУ №95 та, те що стерильність є важливим аспектом продукції, що закуповується, висунута вимога про надання документів, які будуть підтверджувати дослідження на наявність залишку оксиду етилену.
Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що умови спрощеної процедури закупівлі стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту умов оголошення, яка не суперечить законодавству.
Якщо в Учасника відсутні документи на певну дату яку зазначає замовник як вимогу, то йому нічого не заважає співпрацювати з іншими виробниками, звісно, якщо є бажання співпраці. Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Текст закону не визначає ні перелік документів ні їх формулювання, зміст та обсяг, які підтверджують відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям та технічні якісні показники предмету закупівлі. Слід зазначити, що Замовник зазначає опис предмету закупівлі, вимоги до нього, а також зміст та спосіб подання відповідних документів самостійно, з урахуванням особливостей предмету закупівлі та специфіку/мету його використання. Всі вимоги закупівлі в тому числі технічний опис предмету закупівлі та вимоги до нього були розроблені з урахуванням специфіки предмету закупівлі, дослідження відповідного ринку та практики проведення аналогічних процедур закупівель в електронній системі «ПРОЗОРО», а також особистий досвід. Вами не доведено як саме Вас умови спрощеної процедури закупівлі дискримінують, дані умови може виконати як мінімум 2 (два) Учасника (інформація наявна в електронній системі закупівель), отже конкуренція є, як наслідок дискримінація – відсутня. Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника не має потреби змінювати своє рішення. Дякуємо за звернення!
Частиною четвертою статті 14 Закону «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» унормовано, що Кабінет Міністрів України затверджує модулі оцінки відповідності, які використовуються для розроблення процедур оцінки відповідності, та правила використання модулів оцінки відповідності. Постановою КМУ №95 від 13.01.2016 затверджено Модулі оцінки відповідності, які використовуються для розроблення процедур оцінки відповідності. Постановою КМУ №95 передбачено, що з метою перевірки відповідності продукції відповідним вимогам технічного регламенту виробник або особа, що діє від його імені, для кожного виготовленого виробу проводить одне чи кілька випробувань щодо одного або кількох конкретних аспектів такого виробу. Отже, враховуючи, що перевірка продукції передбачена постановою КМУ №95 та, те що стерильність є важливим аспектом продукції, що закуповується, висунута вимога про надання документів, які будуть підтверджувати дослідження на наявність залишку оксиду етилену.
Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що умови спрощеної процедури закупівлі стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту умов оголошення, яка не суперечить законодавству.
Якщо в Учасника відсутні документи на певну дату яку зазначає замовник як вимогу, то йому нічого не заважає співпрацювати з іншими виробниками, звісно, якщо є бажання співпраці. Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Текст закону не визначає ні перелік документів ні їх формулювання, зміст та обсяг, які підтверджують відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям та технічні якісні показники предмету закупівлі. Слід зазначити, що Замовник зазначає опис предмету закупівлі, вимоги до нього, а також зміст та спосіб подання відповідних документів самостійно, з урахуванням особливостей предмету закупівлі та специфіку/мету його використання. Всі вимоги закупівлі в тому числі технічний опис предмету закупівлі та вимоги до нього були розроблені з урахуванням специфіки предмету закупівлі, дослідження відповідного ринку та практики проведення аналогічних процедур закупівель в електронній системі «ПРОЗОРО», а також особистий досвід. Вами не доведено як саме Вас умови спрощеної процедури закупівлі дискримінують, дані умови може виконати як мінімум 2 (два) Учасника (інформація наявна в електронній системі закупівель), отже конкуренція є, як наслідок дискримінація – відсутня. Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника не має потреби змінювати своє рішення. Дякуємо за звернення!
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "Релакс" #30454707 |
Відхилено |
153 017,00
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2022 10:07
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП Компанієць Лідія Іванівна #2051902548 |
Переможець |
198 300,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2022 15:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 13:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2022 13:57
|
ДУ1 до дог №109.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2022 13:55
|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2022 09:57
|
Дог 109.pdf | укладений |
22 квітня 2022 09:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі «39550000-2 – Вироби з нетканих матеріалів» та відповідно зменшити суму Договору на 132 300,00 грн. та внести зміни в планові призначення - джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету збільшити на 42 212,74 грн., джерело фінансування закупівлі - власні кошти (рахунки відкриті в інших банках) зменшити на 174 512,74 грн. 2. Пункт 3.3. Розділу ІІІ «Сума Договору» Договору № 109 від 22.04.2022р. викласти в новій редакції «Загальна сума Договору становить: 66 000,00 грн. (Шістдесят шість тисяч гривень 00 копійок), без ПДВ, з них: кошти місцевого бюджету – 42 212,74 грн.; власні кошти (рахунки відкриті в інших банках) – 23 787 ,26 грн.» 3. Викласти Додаток №1 «Специфікація» до Договору № 109 від 22.04.2022р. у новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 109 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |