Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
State classifier code 021:2015- 55510000-8 Services provided by canteens (service: «Organization of medicinal and prophylactic food for personnel and provision of food for workers at production places»)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 19355964 |
Вебсайт: | http://npp.zp.ua |
Місцезнаходження: | 71504, Україна , Запорізька область обл., Енергодар, вул. Промислова, 133 |
Контактна особа: |
Маслов Роман Сергійович 0613957392 OOTK39946@MGW.NPP.ZP.UA |
Додаткові контактні особи: |
Сапожніков Сергій 380613957348 |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Separated Entity Zaporizhzhya NPP State Enterprise National Nuclear Energy Generating Company "Energoatom" |
National ID: | 19355964 |
Contact point: |
Maslov Roman 0613957392 OOTK39946@MGW.NPP.ZP.UA |
Additional contacts: |
Sapozhnikov Sergii 380613957348 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 березня 2022 10:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 квітня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 квітня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 квітня 2022 08:00 |
Початок аукціону: | 03 травня 2022 11:46 |
Очікувана вартість: | 210 414 115,29 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 300 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,62% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 16 березня 2022 10:19 |
Enquiries until: | 08 квітня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 14 квітня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 квітня 2022 08:00 |
Information
Estimated total value: | 210 414 115 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 1 300 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,62 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих послуг за договором здійснюється за фактично наданий обсяг послуг протягом 60 (шістдесяти) календарних днів від дати підписання обома Сторонами «Акта здачі-приймання наданих послуг», шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 березня 2022 10:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 березня 2022 10:16 |
Додаток №3 Проект договору.docx | |
16 березня 2022 10:16 |
Тендерна документація.docx | |
16 березня 2022 10:16 |
Додаток №1 Технічна специфікація до предмета закупівлі.pdf | |
16 березня 2022 10:16 |
Додаток №6 Форма довідки про відсутність підстав визначених у пунктах 5,6,12,13.docx | |
16 березня 2022 10:16 |
Додаток №4 Форма довідки про відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12.docx | |
16 березня 2022 10:16 |
Додаток №5 Перелік формальних помилок (опис та приклади).docx | |
16 березня 2022 10:16 |
Додаток №2 Форма цінової пропозиції.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-22-000031 ● 3a09a42fc4594d95966dd4b120a2a636
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 грудня 2023 14:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.12.2023 № 362
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України «Про початок
моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
10 UA-2022-03-16-000509-a 16.03.2022
інформація, отримана від органів державної влади, народних
депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність
ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних
закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-27 12:13:48
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг «код ДК 021:2015- 55510000-8 Послуги їдалень (послуга: «Організація лікувально – профілактичного харчування персоналу та харчування працівників на виробництві»)» послуг з оцінки необоротних активів ДП «НАЕК «Енергоатом» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-03-16-000509-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, та/або інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювали Ви на власному веб-сайті (або офіційному веб- сайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та документи, що підтверджують виконання договору від 27.05.2022 № 75/72-22/37-121-01-22-11224 (далі – Договір), а також документи, що підтверджують здійснення розрахунків за Договором.
4. Відповідно Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого наказом Міністерства з питань тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309, територію Енергодарської міської територіальної громади з 04.03.2022 віднесено до переліку територій, які тимчасово окуповані російською федерацією. Зважаючи на зазначене, просимо пояснити яким чином переможцем торгів надавались послуги, що є предметом цієї закупівлі «код ДК 021:2015- 55510000-8 Послуги їдалень (послуга: «Організація лікувально – профілактичного харчування персоналу та харчування працівників на виробництві»)».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-01 14:05:30
Пояснення ВП ЗАЕС на запит ДАСУ від 27.12.2023 (процедура закупівлі UA-2022-03-16-000509-a)
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 22.12.2023 № 362 «Про початок моніторингу процедур закупівель» розпочато моніторинг закупівлі ВП ЗАЕС ДП «НАЕК «Енергоатом». У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг «код ДК 021:2015- 55510000-8 Послуги їдалень (послуга: «Організація лікувально – профілактичного харчування персоналу та харчування працівників на виробництві»)» послуг з оцінки необоротних активів ДП «НАЕК «Енергоатом» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-03-16-000509-a) через електронну систему закупівель 27.12.2023 надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит) з наступних питань: 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, та/або інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Чи оприлюднювали Ви на власному веб-сайті (або офіційному веб- сайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Надати інформацію та документи, що підтверджують виконання договору від 27.05.2022 № 75/72-22/37-121-01-22-11224 (далі – Договір), а також документи, що підтверджують здійснення розрахунків за Договором. 4. Відповідно Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого наказом Міністерства з питань тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309, територію Енергодарської міської територіальної громади з 04.03.2022 віднесено до переліку територій, які тимчасово окуповані російською федерацією. Зважаючи на зазначене, просимо пояснити яким чином переможцем торгів надавались послуги, що є предметом цієї закупівлі «код ДК 021:2015- 55510000-8 Послуги їдалень (послуга: «Організація лікувально – профілактичного харчування персоналу та харчування працівників на виробництві»)». У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг «код ДК 021:2015- 55510000-8 Послуги їдалень (послуга: «Організація лікувально – профілактичного харчування персоналу та харчування працівників на виробництві»)» послуг з оцінки необоротних активів ДП «НАЕК «Енергоатом» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-03-16-000509-a) повідомляю, що ВП ЗАЕС не проводилося процедури закупівлі за зазначеним в запиті ДАСУ предметом.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Код ДК 021:2015- 55510000-8 «Послуги їдалень (послуга: «Організація лікувально – профілактичного харчування персоналу та харчування працівників на виробництві»)», інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-03-16-000509-a (далі – Закупівля) та відповідно до пункту 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо наступні пояснення (інформацію та документи) стосовно питань у запиті ДАСУ:
1. Обґрунтування розміру витрат здійснено на основі раціонів ЛПХ і норм видачі вітамінних препаратів. ЛПХ готується відповідно до переліку продуктів та їх кількості, зазначених у раціонах, розроблених ДП «Комітет з питань гігієнічного регламентування Міністерства охорони здоров’я України», який є головною організацією МОЗ України у сфері регламентування та профілактики шкідливого впливу небезпечних факторів на організм людини.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначені у технічній специфікації до предмета закупівлі та встановлені відповідно до вимог нормативно-технічної документації ВП «ЗАЕС» та ДП «НАЕК «Енергоатом», чинного на час проведення закупівлі законодавства України щодо організації громадського харчування - Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР, Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного здоров`я населення» № 4004-XII, у відповідності до положень Кодексу законів про працю України № 322-VIII, Закону України «Про охорону праці» № 2694-XII, Колективного договору ДП «НАЕК «Енергоатом» на 2022-2023рр., «Положення про порядок надання лікувально-профілактичного харчування, молока та соку (пектину) працівникам ВП «Запорізька АЕС» 00.ФО.ПЛ.02.21.
Розрахунок очікуваної вартості закупівлі (далі - ОВЗ) було здійснено згідно з вимогами Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а також на підставі комерційних пропозицій (оферт), наданих регіональними торговими організаціями, а також поточних цін на трудові, матеріальні (продукти харчування) та інші ресурси з урахуванням показників індексу інфляції, який формується Державною службою статистики України. Розрахунок ОВЗ також враховував планову кількість працівників ВП ЗАЕС, яких необхідно було забезпечити лікувально-профілактичним харчуванням, молоком та соком (пектином), за результатами атестації робочих місць за умовами праці, планову кількість талонів лікувально-профілактичного харчування, планової вартості продуктів харчування у відповідності до норм, які відповідають затвердженому продуктовому набору основного (базисного) раціону ЛПХ для одноразового вживання в умовах виробництва з урахуванням коригуючих комплексів (доповнень) до базисного раціону ЛПХ працівників ДП «НАЕК «Енергоатом», що є додатками до «Положення про порядок надання лікувально-профілактичного харчування, молока та соку (пектину) працівникам ВП «Запорізька АЕС» 00.ФО.ПЛ.02-21.
Результати розрахунку були викладені у відповідній інформаційній довідці про визначення очікуваної вартості закупівлі, яка, згідно з вимогами внутрішніх ОРД ДП «НАЕК «Енергоатом» та ВП ЗАЕС, в якості додатку до розрахунку очікуваної вартості закупівлі була оформлена та надана у відповідні підрозділи Замовника.
Повідомляємо, що у зв’язку з тимчасовою окупацією території промислового майданчика ВП ЗАЕС та Енергодарської міської територіальної громади, у відповідності до положень Наказу «Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією» Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309 (далі – Наказ № 309), всі документи, що стосуються переддоговірної діяльності, зокрема, розрахунок очікуваної вартості закупівлі, у т.ч. інформаційна довідка про визначення очікуваної вартості закупівлі, наразі залишились на окупованій території в приміщеннях підрозділів ВП ЗАЕС в м.Енергодар.
2. Посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості: https://www.energoatom.com.ua/e-procurement-years2022zaes.html.
3. Щодо інформації та документів, що підтверджують виконання договору від 27.05.2022 № 75/72-22/37-121-01-22-11224 (далі - Договір), надаємо копії дублікатів актів наданих послуг №№ 4-7 за вересень-грудень 2022р. на 4-х арк.
Також повідомляю, що розрахунки за Договором не здійснювалися.
Стосовно оригіналів актів наданих послуг повідомляю, що зазначені документи наразі залишились на окупованій території в приміщеннях підрозділів ВП ЗАЕС в м. Енергодар та доступ до них (при умові їх збереження) можливий буде тільки після деокупації території промислового майданчика ВП ЗАЕС та Енергодарської міської територіальної громади.
4. Як було вже зазначено вище, у зв’язку з тимчасовою окупацією території промислового майданчика ВП ЗАЕС та Енергодарської міської територіальної громади, у відповідності до положень Наказу № 309, ВП ЗАЕС позбавлене фактичного доступу до приміщень, площадок, споруд, на яких надавалися послуги за Договором.
Таким чином, наразі підтвердити належність та повноту надання загального комплексу послуг відповідно до умов Договору та діючого законодавства, ВП ЗАЕС не має обʼєктивної можливості, оскільки основними документом для цього, у відповідності до умов Договору (положення п. 4.1 Договору) та діючого цивільного та господарського законодавства, є саме оригінали двосторонніх актів здачі-приймання наданих послуг, доступ до яких, як вже зазначалося вище, у ВП ЗАЕС відсутній у звʼязку із окупацією території промислового майданчика ВП ЗАЕС та Енергодарської міської територіальної громади.
Також відмічаємо, що, у відповідності до умов діючого господарського та цивільного законодавства, належне надання послуг є обовʼязком саме надавача послуг, що дозволяє говорити про наявність можливості отримати підтвердження факту належного надання послуг за Договором, тому числі, у безпосереднього Виконавця за Договором.
Звертаю увагу, що ВП ЗАЕС продовжувало виробництво та відпуск електричної енергії в Об’єднану енергетичну систему України включно до вересня 2022 року, тож надання послуг за Договором було необхідною умовою забезпечення виробничих потреб, пов’язаних із супроводженням належної експлуатації АЕС та підтриманням безпечного рівня ядерної та радіаційної безпеки.
Додатки: 1. Копії дублікатів актів наданих послуг №№ 4-7 за вересень-грудень 2022р. на 4-х арк. Уповноважена особа Сергій САПОЖНІКОВ
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 січня 2024 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 19355964 |
Місцезнаходження: | 71504, Україна, Запорізька область обл., Енергодар, вул. Промислова, 133 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "Комбінат громадського харчування АЕС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
ПП Южноукраїнський комбінат харчування | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 травня 2022 12:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Комбінат громадського харчування АЕС" |
210 406 780,00
UAH
|
210 406 780,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Южноукраїнський комбінат харчування |
210 414 115,25
UAH
|
210 414 115,25
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Комбінат громадського харчування АЕС" #31441039 |
Переможець |
210 406 780,00
UAH
|
03 травня 2022 12:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 квітня 2024 11:03
|
Додаткова угода № 3.pdf | зміни до договору |
15 квітня 2024 11:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 березня 2023 15:26
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
02 березня 2023 15:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 липня 2022 12:43
|
Додаткова угода 1 до дог. 75-72-22 .pdf | зміни до договору |
27 липня 2022 12:41
|
Електронний підпис | укладений |
30 травня 2022 10:23
|
Договір.pdf | укладений |
30 травня 2022 10:20
|
Витяг п.3.1.pdf | укладений |
30 травня 2022 10:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.1 ч.5 ст.41 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015. |
Номер договору про закупівлю: | 75/72-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.3 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 75/72-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 4 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 75/72-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |