Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЕВ" |
Код ЄДРПОУ: | 20843717 |
Вебсайт: | https://lkplev.com/ |
Місцезнаходження: | 79024, Україна , Львівська обл., місто Львів, ВУЛИЦЯ ПРОМИСЛОВА, будинок 56 |
Контактна особа: |
Ірина Сенюк +380984292022 lkplevlviv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
03.02.2022 р. та 23.02.2022р. було оприлюднено закупівлі по предмету «Ветеринарні препарати» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 33600000-6 Фармацевтична продукція, ідентифікатор UA-2022-02-03-006722-b та UA-2022-02-23-005893-a , відповідно.19.02.2022р. та 1.03.2022р. було оприлюднені звіти про результати проведення процедури закупівлі, а саме: обидві закупівлі були відмінені з причин надання менше двох тендерних пропозицій, як наслідок торги знову були відмінені.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2022 14:10 |
Оскарження наміру укласти договір: | 26 березня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
15 березня 2022 14:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-18-000015 ● 981a06c0097f4abbafb00a9adbde002c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 липня 2022 15:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.07.2022 № 206
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 18.07.2022 № 206.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-03-15-001999-a, 15.03.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-25 09:42:15
Запит про надання пояснень
Дата: 25.07.2022
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-03-15-001999-a, яка проводилась Львівським комунальним підприємством «Лев» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Моніторингом встановлено, що відповідно до обґрунтування застосування переговорної процедури за ID: UA-2022-03-15-001999-a, яке оприлюднено Замовником в електронній системі закупівель, умовою застосування вказано: двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом.
За нормою пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію, зокрема, обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Вказати причини не опублікування в електронній системі закупівель експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Згідно з частиною шостою статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Також, відповідно до частини третьої статті 40 Закону замовник (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої цієї статті) під час проведення переговорів вимагає від учасника (учасників) надати підтвердження про відсутність підстав для відмови йому (їм) в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
4. Вказати, яким чином учасником-переможцем переговорної процедури закупівлі ТОВ «ВЕТТРЕЙД» виконано вимогу частини шостої статті 17 Закону щодо надання Замовнику документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. До інформації обов’язково долучити документальне підтвердження виконання переможцем вимог частини шостої статті 17 Закону.
Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
5. Надати відповідну інформацію щодо надання учасником-переможцем переговорної процедури закупівлі ТОВ «ВЕТТРЕЙД» при укладанні договору відповідних документів про підтвердження права підписання договору про закупівлю та копій ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності (з обов’язковим долученням до пояснення відповідних підтверджуючих документів).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-28 16:30:24
Пояснення на запит Західного офісу Держаудитслужби від 25.07.2022
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», Львівське комунальне підприємство «Лев» на запит Західного офісу Держаудитслужби від 25.07.2022 по закупівлі за ID: UA-2022-03-15-001999-а, яка проводилась за переговорною процедурою, пояснює наступне:
1. Очікувана вартість, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з врахуванням потреб замовника та минулорічних показників використаних ветеринарних препаратів. Лікарем ветеринарної медицини та адміністратором з прилаштування тварин Львівського комунального підприємства «Лев» була надана службова записка, в якій міститься перелік необхідних ветеринарних препаратів на 2022 рік із зазначенням найменування товару, кількості та одиниць виміру (додається).
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з урахуванням примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 № 275: враховано інформацію про ціни на аналогічні товари, що міститься у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції; на підставі наявної інформації визначено середньоринкові ціни на аналогічні товари; взято до уваги ціни попередніх закупівель замовника з урахуванням індексу інфляції.
При встановленні технічних та якісних характеристик предмета закупівлі також враховані положення Порядку забезпечення належних умов зберігання, транспортування, приймання та обліку вакцин, анатоксинів та алергену туберкульозного в Україні, що затверджений наказом Міністерства охорони здоров’я України «Про порядок проведення профілактичних щеплень в Україні та контроль якості й обігу медичних імунобіологічних препаратів» від 16.09.2011 № 595.
2. Відповідно до пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710, головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня) з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів повинні забезпечити оприлюднення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівлі.
Львівське комунальне підприємство «Лев» є одержувачем бюджетних коштів, а не розпорядником, тому обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті не розміщувалося.
3. Повідомлення про намір укласти договір формується електронною системою закупівель автоматично у день прийняття замовником відповідного рішення. В обгрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі, що вказане у повідомленні про намір укласти договір, на підтвердження наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі замовник вказав ідентифікатори закупівель, зокрема UA-2022-02-03-006722-b та UA-2022-02-23-005893-a. Закупівлі, які відповідають даним ідентифікаторам, та всі документи, які їх стосуються, зокрема і звіти про результати проведення закупівель, в яких зазначено, що торги не відбулися і з яких причин, є у вільному доступі в електронній системі закупівель, тому замовник не дублював їх при опублікуванні повідомлення про намір укласти договір.
4. Під час проведення переговорів, на підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частини другої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», ТОВ «ВЕТТРЕЙД» надано лист-гарантію про відсутність підстав відмови відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», довідку щодо відповідності п. 5 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (додається).
5. При укладанні договору ТОВ «ВЕТТРЕЙД» надані документи про підтвердження права підписання договору про закупівлю, а саме:
• Статут ТОВ «ВЕТТРЕЙД», у пункті 8.1. статті 8 якого зазначається, що право підпису від імені Товариства належить Директору;
• Рішення про створення Товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕТТРЕЙД» від 16.10.2013 № 1/13, у пункті 5 якого зазначено наступне:
«5. Призначити на посаду директора Товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕТТРЕЙД» Мардаревича Нестора Борисовича».
Враховуючи положення Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 (зі змінами), провадження оптової торгівлі ветеринарними препаратами не підлягає обов’язковому ліцензуванню, проте у ТОВ «ВЕТТРЕЙД» ліцензія на оптову торгівлю ветеринарними препаратами наявна та надана при укладанні договору.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-08-04 11:47:46
Звернення за роз'ясненням
Враховуючи положення абзацу 1 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», звертаємося до Вас за роз’ясненням окремих положень висновку.
У висновку Західного офісу Держаудитслужби від 3 серпня 2022 року, зазначено, що з огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення в подальшому порушень вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю. Чи могли б Ви роз’яснити дане положення висновку і вказати, які мали б бути подальші дії замовника? Чи достатньо буде здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення в подальшому порушень вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону для того, щоб отримати позитивне рішення Західного офісу Держаудитслужби про усунення порушення та щоб уповноважену особу замовника не було притягнуто до адміністративної відповідальності? Якщо так, то які документи мав би надати замовник на підтвердження факту здійснення таких заходів? Якщо ні, то що саме повинен зробити замовник?
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимоги Західного офісу Держаудитслужби здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення в подальшому порушень вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю, що міститься у висновку Західного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу переговорної процедури UA-2022-03-15-001999-a, зазначаємо наступне. Так як не всі положення висновку Західного офісу Держаудитслужби були зрозумілі замовнику, на підставі абзацу 1 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник 04.08.2022 звертався за роз’ясненнями до висновку, але станом на 09.08.2022 такі роз’яснення не отримані. 10.08.2022 – останній день, коли замовник може надати інформацію про усунення порушень. З метою усунення виявлених порушень та оприлюднення відповідної інформації у строки, визначені Законом України «Про публічні закупівлі», замовник здійснив ті заходи, спрямовані на усунення виявлених порушень, які вважав необхідними і достатніми, враховуючи власне розуміння змісту висновку Західного офісу Держаудитслужби. Уповноважена особа Львівського комунального підприємства «Лев», Ірина Сенюк, яка є відповідальною особою за дану закупівлю, перебуває на даний момент у відпустці по вагітності та пологах. На період відпустки по вагітності та пологах Сенюк Ірини, прийнято на роботу Дишкант Діану на посаду фахівця публічних закупівель. Враховуючи висновок Західного офісу Держаудитслужби від 3 серпня 2022 року, беручи до уваги виявлені під час моніторингу порушення, з уповноваженою особою проведено роз’яснювальну роботу щодо виявлених порушень з метою недопущення в подальшому порушень вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю. Всі зауваження Західного офісу Держаудитслужби взяті до уваги замовником і будуть враховані при проведенні наступних закупівель.
2022-08-09 17:19:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВЕТТРЕЙД" #38941579 |
Переможець |
1 655 447,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2022 14:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2022 09:33
|
Додаткова угода №3.pdf | укладений |
22 листопада 2022 09:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 жовтня 2022 14:39
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
13 жовтня 2022 14:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 вересня 2022 12:55
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
01 вересня 2022 12:49
|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2022 17:55
|
Договір ВЕТТРЕЙД.pdf | укладений |
04 квітня 2022 17:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та пп. 1 п. 10.3. Договору, Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі та відповідно ціну Договору на 100 100 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 336-ВП/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та пп. 2 п. 10.3. Договору, сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару не більше, ніж на 10 відсотків, у зв'язку із коливанням ціни такого товару на ринку, без збільшення загальної вартості договору. |
Номер договору про закупівлю: | 336-ВП/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 04 квітня 2022 — 21 листопада 2022 |
Сума оплати за договором: |
88 453,26
UAH (в тому числі ПДВ 14 742,21 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Сторони дійшли згоди розірвати договір про закупівлю, укладений між замовником і постачальником |