Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Державний експертний центр Міністерства охорони здоров'я України" |
Код ЄДРПОУ: | 20015794 |
Місцезнаходження: | 03057, Україна , м. Київ обл., ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ, вул. Антона Цедіка, буд 14 |
Контактна особа: |
Сердюк Олена 04420217001221 serdyuk@dec.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
предмет закупівлі полягає у створенні або придбанні витвору мистецтва або художнього виконання;
укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного або мистецького конкурсу;
відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником;
існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності;
укладення договору з постачальником "останньої надії" на постачання електричної енергії або природного газу.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2022 13:05 |
Оскарження наміру укласти договір: | 26 березня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | протягом 3-х банківських днів з дати підписання Актів виконаних робіт/передачі ліцензії (далі – Акт) та наданням Виконавцем рахунку-фактури. | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
15 березня 2022 12:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2022 12:36 |
Висновок щодо ринкової вартості.pdf | |
15 березня 2022 12:36 |
Консультаційний висновок (єдиний постачальник послуг).pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-01-000013 ● 1222f522c0d64c428c760ea94e6453e4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 липня 2022 10:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.06.2022 № 123
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2022-03-15-000806-c 15.03.2022 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-08 15:28:08
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з модернізації програмного комплексу «Єдина інформаційна аналітична система Державного підприємства «Державний експертний центр Міністерства охорони здоров’я України»» на базі комп’ютерної програми «Фармакорішення» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-03-15-000806-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» , підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), зокрема:
1. Надати обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі та експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
2. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
рПояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-12 17:06:15
Вих. № 789/17-22 від 12.07.2022 на запит від 08.07.2022 № f82dc60c2f1a43c1a0e6e594646ba52f
Надання інформації та документів за запитом
- 4 Протокол переговорів з ТОВ Ілайф.pdf
- 6. Звіт № 002-ПІЮ за результатами дослідження (щодо ринкової вартості).pdf
- Наказ № 225 eCTD створення робочої групи.pdf
- Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір + рішення (1).pdf
- Лист УКРПАТЕНТ від 30.11.2021.pdf
- Консультаційний висновок (єдиний постачальник послуг).pdf
- Відповідь на запит ДАСУ від 08.07.2022.1.p7s.pdf
- Відповідь на запит ДАСУ від 08.07.2022.docx
- Електронний підпис
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-07-26 18:27:08
На Висновок від 25.07.2022 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-03-15-000806-с від 25.07.2022
Звернення відповідно до частини восьмої статі 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
- Лист УКРПАТЕНТ від 30.11.2021.pdf
- Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір + рішення (1).pdf
- Відповідь на Висновок ДАСУ від 25.07.2022.docx
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Вихідний № 880/17-22 від 27.07.2022 доставлено ДАСУ 14-19965-2022
2022-07-28 13:50:52
- 6. ДОДАТКОВА УГОДА 1 до Договору № 032201485-22 від 05.04.2022.jpg
- 6. Договір № 032201485-22 від 05.04.2022.pdf
- 5. Рішення про реєстрацію авторського права на твір.pdf
- 4. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір.pdf
- 3. ВІДОМОСТІ про записи в Державному реєстрі свідоцтв про реєстрацію авторського права на твір.pdf
- 2. Лист УКРПАТЕНТ від 30.11.2021.pdf
- 1. Консультаційний висновок (єдиний постачальник послуг).pdf
- Відповідь на Висновок ДАСУ від 25.07.2022.docx
- Відповідь 25.07.2022 ДАСУ з КЕП.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю установлено порушення вимог пункту восьмого частини шостої статті 40 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю установлено порушення вимог пункту восьмого частини шостої статті 40 Закону.) • усунуто
порушення усунуто
2022-08-04 16:48:41
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Ілайф» #36049014 |
Переможець |
16 400 000,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2022 13:05
|
Укладений договір
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до календарного плану, який є Додатком 2 до Договору (зміни стосуються продовження строку виконання зобов'язань) без збільшення суми, визначеної в Договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 0322/01/48/5-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 05 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | До тексту договору унесено зміни, які не стосуються істотних умов договору. Виправлено виключно технічні помилки. |
Номер договору про закупівлю: | 0322/01/48/5-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 11 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до календарного плану, який є Додатком 2 до Договору (зміни стосуються продовження строку виконання зобов'язань) без збільшення суми, визначеної в Договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 0322/01/48/5-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії договору до 31.03.2023. Внесення змін до календарного плану, який є Додатком 2 до Договору (зміни стосуються продовження строку виконання деяких зобов'язань) без збільшення суми, визначеної в Договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 0322/01/48/5-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії договору до 30.06.2023. Внесення змін до календарного плану, який є Додатком 2 до Договору (зміни стосуються продовження строку виконання деяких зобов'язань) без збільшення суми, визначеної в Договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 0322/01/48/5-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |