Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Services on current repair of a covering of objects of improvement (code DK 021: 2015 - 45000000-7 Construction works and current repair)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34849106 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька область обл., Вінниця, вулиця Соборна, 59 |
Контактна особа: |
Романенко Іван Августинович 380432595298 romanenkoia@vmr.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Departament komunalnogo gospodarstva ta blagoustroyu Vinnickoyi miskoyi radi |
National ID: | 34849106 |
Contact point: |
Romanenko I.A. 380432595298 romanenkoia@vmr.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2022 11:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 квітня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 квітня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 03 травня 2022 12:11 |
Очікувана вартість: | 26 573 126,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 132 865,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 14 березня 2022 11:00 |
Enquiries until: | 05 квітня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 11 квітня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 квітня 2022 00:00 |
Information
Estimated total value: | 26 573 126 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 132 866 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Відповідно до умов зазначених у тендерній документації та проекті договору. Місцезнаходження замовника: вул. Соборна, 59, м. Вінниця, 21100. Категорія замовника - передбачена п.1 ч.4 ст.2 Закону, а саме орган місцевого самоврядування. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Методика оцінки визначена у розділі "ОЦІНКА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ" тендерної документації. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. | Пiсляоплата | 6 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 березня 2022 11:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 березня 2022 11:01 |
Додаток 2 до тендерної документації (Технічне завдання).rtf | |
14 березня 2022 11:01 |
Додаьток 1 до тендерної документації (проект договору).doc | |
14 березня 2022 11:01 |
ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-01-000045 ● de5a048d61444b97a24e744cb42fb0b6
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 липня 2022 11:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.06.2022
№ 123
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
40
UA-2022-03-14-000474-c
14.03.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-06 14:16:07
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з поточного ремонту покриття об’єктів благоустрою (код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), очікуваною вартістю 26 573 126,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-03-14-000474-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-08 14:30:15
Відповідь на запит
Директору департаменту
моніторингу закупівель
державної аудиторської
служби України
м. Київ
ЧЕРНЕЗІ Сергію
Відповідь на запит на пояснення по моніторингу № UA-M-2022-06-22-000034 із закупівлі «Послуги з поточного ремонту покриття об’єктів благоустрою (код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» від 06.07.2022 року.
Відповідно до наказу від 30.06.2022 № 123 Державної аудиторської служби України м. Київ «Про початок моніторингу закупівлі» розпочато моніторинг закупівлі за предметом «Послуги з поточного ремонту покриття об’єктів благоустрою (код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)», № оголошення UA-2022-03-14-000474-c.
На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено запит на пояснення від 06.07.2022: «У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з поточного ремонту покриття об’єктів благоустрою (код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), очікуваною вартістю 26 573 126,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-03-14-000474-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту».
Керуючись вимогами частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» департамент комунального господарства та благоустрою міської ради м. Вінниці надає пояснення на запит Державної аудиторської служби України м. Київ.
Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення його очікуваної вартісті.
Розмір бюджетного призначення Департаментом не обґрунтовувався, так як Замовник є одержувачем бюджетних коштів, а бюджетне призначення відповідно норм Бюджетного кодексу України - повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування.
Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, зокрема:
1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо;
2) отримання комерційних (цінових) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників;
3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют).
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена методом порівняння ринкових цін. При визначені очікуваної вартості закупівлі, також враховується інформація, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, у тому числі в електронній системі Prozorro.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі відбувається виходячи з вимог законодавства України щодо якості аналогічних товарів, робіт або подібних послуг.
Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі зауважуємо наступне.
Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі має оприлюднюватись замовником відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Дана постанова прийнята з метою забезпечення ефективного використання державних коштів, про що йдеться в преамбулі зазначеної постанови, і ніяким чином не стосується дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно ст. 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування. Відповідно п. 14 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно ч. 5 ст. 8 Закону, протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Так як приписи постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 стосуються лише ефективності використання державних коштів, що не може бути предметом дослідження моніторингу процедури закупівлі відповідно до норм Закону, у Замовника відсутній обов’язок надавати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Однак, з метою дотримання принципів публічних закупівель, зокрема принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, де розміщена інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та очікуваної вартості предмета закупівлі: https://www.vmr.gov.ua/Executives/ContentLibrary.
Розробниками та відповідальними за роботу вищезазначеного сайту є Департамент інформаційних технологій міської ради м. Вінниця, тому будь які зауваження щодо роботи даного сайту та відображення інформації в період війни адресувати саме відповідальному Департаменту. Департамент комунального господарства та благоустрою не несе відповідальності за координацію діяльності та висвітлення інформації на веб-сайті міської ради м. Вінниця та його технічного супроводження.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 липня 2022 |
Порушення не виявлено
- UA-M-2022-07-27-000033 ● abdce13316f54bd5aae627c9d015d875
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 липня 2022 14:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
27.07.2022 № 155
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
18 UA-2022-03-14-000474-с 14.03.2022 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Директору Департаменту моніторингу закупівель Державної аудиторської служби України Сергію ЧЕРНЕЗІ Заперечення на висновок по моніторингу процедури закупівлі № UA-M-2022-03-14-000474-с «Послуги з поточного ремонту покриття об’єктів благоустрою (код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) від 18.08.2022 Департаментом моніторингу закупівель Держаудитслужби України згідно наказу від 27.07.2022 № 155 «Про початок моніторингу процедур закупівель» розпочато моніторинг закупівлі за предметом «Послуги з поточного ремонту покриття об’єктів благоустрою (код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), 26573126 UAH, 45000000-7, ДК021, 1, послуга», № оголошення UA-2022-03-14-000474-c. На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 18.08.2022 оприлюднено висновок, у якому зазначено порушення вимог пункту 3 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 та пункту 6 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Пунктом 3 даного висновку Держаудитслужбою здійснено посилання на статті 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтю 8 Закону України «Про публічні закупівлі», та зобов’язано Департамент здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Висновок по моніторингу вищезазначеної процедури закупівлі від 18.08.2022 вважаємо незаконним та необґрунтованим, тому керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) надаємо до нього аргументовані заперечення. Відповідно до висновку, під час моніторингу встановлено, що Замовником не зазначено перелік лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури, на яких передбачається надання послуг, а відтак порушено вимоги пункту 3 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708. Департаментом при закупівлі послуг з поточного ремонту покриття об’єктів благоустрою ураховано вимоги пункту 22 частини першої статті 1 Закону, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708, Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 № 154, Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 № 54. Держаудитслужба помилково дійшла висновку що Замовником предмет закупівлі з поточного ремонту має визначатися за кожним окремим лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури, і не ураховано, що згідно пункту 4.2 розділу «Загальні положення» тендерної документації окремих частин предмету закупівлі не визначено. Пропозиція подається щодо предмету закупівлі у цілому. На думку Держаудитслужби Департаментом не дотримано вимоги пункту 6 частини другої статті 22 Закону, зокрема у тендерній документації не зазначено відомості щодо місця, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги. Водночас, Держаудитслужбою не взято до уваги пункт 4.3 розділу Загальні положення» та підпункт 5.2 пункту 5 Додатку № 1 «Проект договору» тендерної документації, які визначають місце надання послуг: на території Вінницької МТГ. Окрім того слід зазначити, що Департаментом моніторингу закупівель Держаудитслужби України згідно наказу від 30.06.2022 № 123 розпочато моніторинг вищезначеної процедури закупівлі, за результатом проведення якого 20.07.2022 оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі, у якому вказано, що за результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Вінниця благоустрій», ТОВ «ВІНДОР», ТОВ «МЕГО ЛТД» та ТОВ «СПК БУДЛАЙН», своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено. Даний висновок затверджений заступником голови Держаудитслужби України Шкуропатом О.Г. Таким чином, за результатами моніторингу однієї і тієї ж процедури закупівлі за предметом «Послуги з поточного ремонту покриття об’єктів благоустрою (код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), висновок одного і того ж органу - Департаменту моніторингу закупівель Держаудитслужби України від 18.08.2022 протилежний висновку від 20.07.2022, що у свою чергу є непропорційними вжиті контролюючим органом заходи стосовно допущених учасниками торгів порушень, що в цілому не вплинули на їхні результати. У висновку від 18.08.2022, у якому вказано порушення вимог пункту 3 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 та пункту 6 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» аргументи Держаудитслужби щодо порушень не знайшли підтвердження, грунтуються на припущеннях, не призводить до жодних негативних наслідків, містить опис, як на думку Держаудитслужби, порушень, які насправді не суперечать жодній нормі чинного законодавства. Недоліки тендерної документації не вплинули на проведення процедури торгів в цілому та не призвели до негативних наслідків. За таких обставин, Департамент комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради вважає, що підстав для притягнення до відповідальності службових осіб Департаменту не вбачається.
2022-08-25 17:17:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (- порушення вимог пункту 3 розділу ІІ цього Порядку № 708. - визначення в тендерній документації місця надання послуг (порушення пункту 6 частини другої статті 22 Закону).)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34849106 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна, Вінницька область обл., Вінниця, вулиця Соборна, 59 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВІНДОР" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 квітня 2022 10:43
|
ТОВ "ВІННИЦЯ БЛАГОУСТРІЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 квітня 2022 10:41
|
ТОВ "СПК БУДЛАЙН" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 квітня 2022 10:42
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 квітня 2022 10:42
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 травня 2022 12:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВІННИЦЯ БЛАГОУСТРІЙ" |
24 951 369,60
UAH з ПДВ
|
24 951 369,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВІНДОР" |
25 865 500,00
UAH з ПДВ
|
25 700 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" |
25 700 662,14
UAH з ПДВ
|
25 700 662,14
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СПК БУДЛАЙН" |
26 564 010,00
UAH з ПДВ
|
26 564 010,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІННИЦЯ БЛАГОУСТРІЙ" #41164193 |
Рішення скасоване |
24 951 369,60
UAH з ПДВ
|
17 травня 2022 12:56
|
ТОВ "ВІННИЦЯ БЛАГОУСТРІЙ" #41164193 |
Відхилено |
24 951 369,60
UAH з ПДВ
|
17 травня 2022 13:01
|
ТОВ "ВІНДОР" #33448963 |
Переможець |
25 700 500,00
UAH з ПДВ
|
17 травня 2022 13:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2022 15:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 листопада 2022 15:18
|
доп. угода №425 від 17.11.2022.pdf | зміни до договору |
17 листопада 2022 15:08
|
Електронний підпис | укладений |
30 травня 2022 12:17
|
договір № 124 від 30.05.2022 .pdf | укладений |
30 травня 2022 12:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зазначено у додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | №124 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №425 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |