Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Очікувана вартість
27 600,00 UAH
UA-2022-03-10-001060-c 9b54b48e94f743f09efe094522b5d3ee
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костіна Юлія Петрівна

+380950291471 meddneprdpts@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 березня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОЇ УСТАНОВИ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ДЕРЖАВНОЇ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ", У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ТА ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТЯХ
Код ЄДРПОУ: 42378567
Місцезнаходження: 49070, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, Короленко 4
Контактна особа: Костіна Юлія Петрівна
+380950291471
meddneprdpts@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою


Договір укладено у зв’язку з наявністю підстав, передбачених абзацом 4 п. 2 ч. 7 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49070, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул.Короленка, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

10 березня 2022 13:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Шило Сергій Володимирович
#2269825759
Переможець 27 600,00
UAH
10 березня 2022 13:22

Документи

10 березня 2022 13:22
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 липня 2022 09:59
Акт укладений
06 липня 2022 09:58
Акт укладений
06 липня 2022 09:58
Електронний підпис укладений
04 липня 2022 11:13
Додаткова угода 1 до Договору 04001-22-К.pdf зміни до договору
04 липня 2022 11:10
Протокол 12.pdf зміни до договору
16 березня 2022 10:09
Cвідоцтво Шило С.В. _ 6.pdf зміни до договору
16 березня 2022 10:09
Електронний підпис укладений
10 березня 2022 13:28
Договір зміни до договору
10 березня 2022 13:26

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги, пов’язані із системами та підтримкою 1 послуга 27 600,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.3 ч.5 ст.40 Закону істотні умови договору про закупівлю можуть бути змінені після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі у випадку покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. На виконання вимог передбачених абзацом 4 п. 2 ч. 7 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є необхідність внести виправлення у Звіт про результати проведення процедури закупівлі), в частині технічна документація, а саме: прикріпити скановане Свідоцтво №6 від 31.12.2017 (ПЗ «АС-Комплекс»)
Номер договору про закупівлю: 04001/22/К
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись ст. ст. 651, 653, 654 Цивільного Кодексу України та відповідно до пункту 5.1 Договору Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 3.2. Розділу З Договору та викласти його у наступній редакції: "3.2. "Загальна сума по Договору становить 13800,00 гри. (Тринадцять тисяч вісімсот грн. 00 коп.)". 2. Керуючись ст. ст. 651, 653, 654 Цивільного Кодексу України та відповідно до пункту 5.1 Договору Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 8.1. Розділу 8 Договору та викласти його у наступній редакції: “ 8.1 Договір набуває чинності з моменту підписання і діє до 30.06.2022 року, а в частині розрахунків до повного виконання Сторонами. Сторони встановили, що відповідно до п.З ст. 631 Цивільного кодексу України умови цього Договору застосовується до відносин між ними, які виникли до його укладання і діють з 01 січня 2022року.”
Номер договору про закупівлю: 04001/22/К
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги, пов’язані із системами та підтримкою 1 послуга 13 800,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 березня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 13 800,00
UAH