Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41321682 |
Місцезнаходження: | 79022, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Виговського, 34 |
Контактна особа: |
Бобенчик Уляна Богданівна +380322546854 ulana.0505@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 березня 2022 17:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 березня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 804 500,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03140000-4: Продукція тваринництва та супутня продукція
Тендерна документація
10 березня 2022 17:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 березня 2022 17:31 |
Додаток 5 Проект договору.docx | |
10 березня 2022 17:31 |
ТД Яйце (2).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-30-000098 ● 5bb3c8b9b40a46b4b293c8e26c3d5d61
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 травня 2022 15:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.05.2022 № 180
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 30.05.2022 №180.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-03-10-000866-b, 10.03.2022. Дані автоматичних індикаторів ризиків RISK-2-15.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-31 18:04:59
Запит про надання пояснень
Дата: 31.05.2022
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-03-10-000866-b, яка проводилась Відділом освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-03 13:59:55
Пояснення у межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «ДК 021:2015: (CPV) Продукція тваринництва та супутня продукція (03140000-4) (яйця птиці)» Номенклатура: 03142500-3 - яйця» щодо розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість
Пояснення у межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «ДК 021:2015: (CPV) Продукція тваринництва та супутня продукція (03140000-4) (яйця птиці)» Номенклатура: 03142500-3 - яйця» щодо розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість
1. Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду відповідно до Єдиного закупівельного словника «ДК 021:2015: (CPV) Продукція тваринництва та супутня продукція (03140000-4) (яйця птиці)» Номенклатура: 03142500-3 - яйця»
2. Вид та ідентифікатор процедури закупівлі. Відкриті торги, UA-2022-03-10-000866-b
3. Очікувана вартість предмета закупівлі. 1 804 500,00 грн. з ПДВ.(в т.ч. Лот 1 – 900 000,00 грн.; Лот 2 – 900 000,00 грн.; Лот 3 – 4500,00 грн.)
4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обумовлені вимогами, прописаними у державних стандартах України, розроблені та затверджені відповідно до чинного законодавства України та з врахуванням постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24.03.2021 р. № 305.
5. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, бюджетного призначення. Розрахунок очікуваної вартості обумовлений статистичними даними про середньомісячне споживання яєць у закладах дошкільної освіти Шевченківського та Залізничного районів м. Львова та з врахуванням постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24.03.2021 р. № 305. При визначенні цін на яйця замовником бралась до уваги інформаційна довідка з Львівської Торгово-Промислової палати № 19-09/39 від 26.01.2022 . Згідно з довідкою Львівської Торгово-Промислової палати № 19-09/39 від 26.01.2022 для отримання інформації щодо цін на внутрішньому ринку України (Львівська обл.) на товар було проведено пошук інформації на сайтах фірм – продавців (постачальників) товарів, що забезпечують доставку товару до споживача у межах області (ТЦ МЕТРО; Інтернет-ринок «Шувар»; онлайн супермаркет «Хіт24»). При цьому дана довідка передбачає рівень цін на внутрішньому ринку України (Львівська обл.) на товар з урахуванням доставки, станом на січень 2022р. Крім того при розрахунку очікуваної вартості також бралось до уваги те, що це не є одноразова поставка товарів, а щонайменше два рази в тиждень до кожного переліченого закладу.
Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунку кошторису на 2022 рік.
На виконання постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на сайті: https://www.osvita1.lviv.ua/публічні-закупівлі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 червня 2022 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK-2-15
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1: ««ДК 021:2015: (CPV) Продукція тваринництва та супутня продукція (03140000-4) (яйця птиці)» Номенклатура: 03142500-3 - яйця Поставка в навчальні заклади Шевченківського району: ЗДО № 133, м. Львів, вул.. Грінченка, 14 та вул.Грінченка 4 а, ЗДО № 187, м. Львів, вул.. Чигиринська, 17, ЗДО № 14, м. Львів, вул.. Щурата, 2, ЗДО № 171, м. Львів, вул.. Г. Мазепи,5а, ЗДО № 154, м. Львів, вул.. Хвильового, 18, ЗДО № 106, м. Львів, вул.. Хвильового, 11, ЗДО № 150, м. Львів, вул.. Г. Мазепи,15а, № 121, м. Львів, вул.. Дашкевича, ЗДО № 144, м. Львів, вул. Б. Хмельницького,93, ЗДО № 95, м. Львів, вул. Гайдамацька,2а, ЗДО № 55, м. Львів, вул.. Донецька,22 ,ЗДО № 57, м. Львів, вул. Ю. Липи,33, ЗДО № 31, м. Львів, вул.. П.Панча,16, ЗДО № 167, м. Львів, вул. Масарика, 7, ЗДО № 116, м. Львів, вул. Джерельна,71, ЗДО № 104, м. Львів, Липинського,14, ЗДО № 96, м. Львів,вул.. Клепарівська,31а та 31, ЗДО № 147, м. Львів, вул. Шевченка,380, ЗДО № 184, «Лісова казка» м. Львів, вул. Величковського,12,ЗДО № 94,м. Львів, вул. Яцкова, 15 та Бортнянського,12; ЗДО № 8, м. Львів, вул..Малоголосківська,34 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 900 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 4 500,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 березня 2022 15:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЗАХІДНА РЕГІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ" |
888 000,00
UAH з ПДВ
|
888 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Шурмакевич Роман Юрійович" |
900 000,00
UAH з ПДВ
|
900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗАХІДНА РЕГІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ" #44646071 |
Переможець |
888 000,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2022 12:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2022 14:26
|
Додаткова угода _1 до договору _55.pdf | укладений |
26 жовтня 2022 14:24
|
Електронний підпис | укладений |
19 травня 2022 12:55
|
Договір | укладений |
19 травня 2022 12:48
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
лот 1 яйця | 200000 | шт |
4,44
UAH з ПДВ
|