Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт асфальтобетонного покриття доріг у м. Нікополь, Дніпропетровської області
Очікувана вартість
4 000 000,00 UAH
UA-2022-03-10-000117-c ● 7065019943524ba9aca9f1e5f916d3e4
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26136719 |
Місцезнаходження: | 53200, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, вул. Електрометалургів, 3 |
Контактна особа: |
Бойко Олег Володимирович +380566251106 jkhnmr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 березня 2022 09:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 березня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 березня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 000 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
5 лотів
Тендерна документація
15 березня 2022 16:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2022 16:01 |
ТД зі змінами.docx | |
10 березня 2022 09:18 |
Додаток 5.docx |
15 березня 2022 16:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 березня 2022 16:01 |
ТД зі змінами.docx
|
|||
10 березня 2022 09:18 |
Додаток 5.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України
Дата подання: 14 березня 2022 12:49
Дата відповіді: 14 березня 2022 13:26
Доброго дня! На сьогоднішній день в умовах воєного стану в Україні отримати довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно п. 5, 6, частини 1 ст. 17 Закону, ДУЖЕ СКЛАДНО ОТРИМАТИ ДОВІДКУ. ЧИ МОЖЛИВО НАДАТИ ВКАЗАНУ ДОВІДКУ В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ АБО НАДАТИ ДОВІДКУ ВИДАНУ РАНІШЕ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: СЛАВА УКРАЇНІ !
В Україні було введено воєнний стан з 5:30 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України №64/2022 від 24 лютого 2022 року «Про введення воєнного стану в Україні».
Наслідком цього стала зупинка строків надання адміністративних послуг та видачі документів дозвільного характеру. Вказані послуги буде поновлено протягом місяця після припинення чи скасування воєнного стану, відповідно до Постанови КМУ від 28 лютого №165 «Деякі питання реалізації прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб».
Надання Довідки про несудимість є адміністративною послугою, тому отримати її в умовах воєнного стану неможливо.
Опираючись на це, учасник має право надати вказану довідку в довільній формі.
В Україні було введено воєнний стан з 5:30 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України №64/2022 від 24 лютого 2022 року «Про введення воєнного стану в Україні».
Наслідком цього стала зупинка строків надання адміністративних послуг та видачі документів дозвільного характеру. Вказані послуги буде поновлено протягом місяця після припинення чи скасування воєнного стану, відповідно до Постанови КМУ від 28 лютого №165 «Деякі питання реалізації прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб».
Надання Довідки про несудимість є адміністративною послугою, тому отримати її в умовах воєнного стану неможливо.
Опираючись на це, учасник має право надати вказану довідку в довільній формі.
Відстань перевезення асфальтобетону від виробника до об’єкту Замовника не повинна перевищувати 20 км
Дата подання: 14 березня 2022 14:10
Дата відповіді: 14 березня 2022 14:43
Слава Україні! Перше питання: Яким документом (ДБН, ДСТУ або інший) визначено, що відстань перевезення асфальтобетону від виробника до об’єкту Замовника не повинна перевищувати 20 км? По будівельним нормам 3 год., а не в залежності від відстані? Друге питання: Якщо учасник має власний завод з випрбництва асфальтобетону які документи надаються в цьому випадку?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Героям Слава!
Державні Будівельні Норми України, а саме ДБН В.2.3-4:2015. Дана необхідність виникла через те, що асфальтобетонна суміш повинна завозитись у малих об’ємах різних ділянках. При даній роботі температура асфальтобетону може знижуватись до критичного мінімуму, що унеможливить якісне виконання поточного ремонту і як наслідок – втрата якості Виходячи з того, що у м. Нікополь мали місце непоодинокі випадки фіксування, як активними діячами так і представниками технічного нагляду, надання послуг зі застосуванням остиглої асфальтобетонної суміші.
Якщо учасник має власний завод з виробництва асфальтобетону, він надає договір оренди зі всіма додатками та актами прийому-передачі або права власності на користування земельною ділянкою під вказане виробництво, та право власності (за наявності)
У випадку наявності мобільного асфальтного заводу учасник надає назву, марку, модель, серійний номер (за наявності)) та надати фото або сканкопію технічного паспорту.
Державні Будівельні Норми України, а саме ДБН В.2.3-4:2015. Дана необхідність виникла через те, що асфальтобетонна суміш повинна завозитись у малих об’ємах різних ділянках. При даній роботі температура асфальтобетону може знижуватись до критичного мінімуму, що унеможливить якісне виконання поточного ремонту і як наслідок – втрата якості Виходячи з того, що у м. Нікополь мали місце непоодинокі випадки фіксування, як активними діячами так і представниками технічного нагляду, надання послуг зі застосуванням остиглої асфальтобетонної суміші.
Якщо учасник має власний завод з виробництва асфальтобетону, він надає договір оренди зі всіма додатками та актами прийому-передачі або права власності на користування земельною ділянкою під вказане виробництво, та право власності (за наявності)
У випадку наявності мобільного асфальтного заводу учасник надає назву, марку, модель, серійний номер (за наявності)) та надати фото або сканкопію технічного паспорту.
Закупівлі в умовах воєнного стану
Дата подання: 14 березня 2022 20:11
Дата відповіді: 15 березня 2022 08:32
Добрий вечір. Кабінетом Міністрів України прийнято 28.02.2022 постанову No 169 “Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану” зі змінами (далі – Постанова No 169), відповідно до якої в умовах воєнного стану оборонні та публічні закупівлі товарів, робіт і послуг здійснюються без застосування процедур закупівель та спрощених закупівель, визначених Законом та Законом України “Про оборонні закупівлі”. Прошу надати відповідь щодо відповідності цієї закупівлі вимогам постанови No 169?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Слава Україні !
Дана постанова не відноситься до поточних послуг, які не пов'язані з оборонними закупівлями.
Дана постанова не відноситься до поточних послуг, які не пов'язані з оборонними закупівлями.
Продовження воєнного стану.
Дата подання: 15 березня 2022 11:35
Дата відповіді: 15 березня 2022 15:22
Слава Україні!
Президент України підписав сьогодні указ та вніс до Верховної Ради України законопроект про продовження воєнного стану з 5.30 год. 26 березня 2022 року на 30 днів. В тендерній документації є вимога надання: Лист-згода приступити до виконання робіт чи надання послуг протягом 5 (п’яти) днів з дати підписання договору (у довільній формі). В зв'язку з продовженням воєнного стану приступити до виконання робіт може бути ускладнено.Чи не вплине продовження воєнного стану на вказані вимоги? Віремо в Перемогу! Героям Слава!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Героям слава!
Згідно з вимогою надання: Лист-згоди приступити до виконання робіт чи надання послуг протягом 5 (п’яти) днів з дати підписання договору (у довільній формі) повідомляємо, що на території Нікопольського району спокійно. Проте, у разі об'єктивних причин неможливості приступити до надання послуги з його документальним підтвердженням ускладнень, буде підписана додаткова угода згідно порушеного питання.
Згідно з вимогою надання: Лист-згоди приступити до виконання робіт чи надання послуг протягом 5 (п’яти) днів з дати підписання договору (у довільній формі) повідомляємо, що на території Нікопольського району спокійно. Проте, у разі об'єктивних причин неможливості приступити до надання послуги з його документальним підтвердженням ускладнень, буде підписана додаткова угода згідно порушеного питання.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-03-10-000117-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "СМИРНОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2994813451
Дата подання: 14 березня 2022 17:13
Дискриминаційна вимога до потенційних учасників
Україна понад усе!
Наше підприємство має намір прийняти участь у вказаній закупівлі. Проте, при підготовці пропозиції нами була виявлена вимога в тендерній документації, яка в порушення ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Наявність нижченаведеної дискримінаційної вимоги у тендерній документації порушує права та охоронювані законом інтереси нашого підприємства, оскільки на даний час наше підприємство не може підготувати тендерну пропозицію, яка б відповідала такій дискримінаційній вимогі, що у свою чергу надасть можливість Замовнику у майбутньому відхилити нашу пропозицію.
А саме вимога про те, що місцезнаходження заводу повинно бути розташоване в зоні не більше 20 км від Замовника.
Відповідно до ч.3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Однак, пунктом 9 Додатку 2 тендерної документації визначено дискримінаційна вимога, а саме "Відстань перевезення асфальтобетону від виробника до об’єкту Замовника не повинна перевищувати 20 км за умови поточного ремонту..
Відповідно до ст.3 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Разом з тим, дана встановлена Замовником в тендерній документації вимога суперечать вищевказаним принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст.31 Господарського кодексу України.
Окрім того, встановлення Замовником такої вимоги значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників, місцезнаходження заводів яких знаходяться на відстані понад 20 км від Замовника.
Наше підприємство має намір взяти участь у даній процедурі закупівлі. Однак, у разі прийняття нами участі в процедурі закупівлі без неусунення Замовником дискримінаційних вимог наша тендерна пропозиція буде відхилена з підстав невідповідності вимогам встановлених в тендерній документації, оскільки місцезнаходження заводу нашого асфальтобетонного заводу знаходиться в зоні понад 20 км від Замовника. А тому, вищевказана дискримінаційна вимога порушує права нашого підприємства як потенційного учасника закупівлі.
Розташування нашого асфальтобетонного заводу до місцезнаходження Замовника становить близько 25 км, що перевищує граничну зону, встановлену в оскаржувальному положенні тендерної документації.
При цьому в тендерній документації немає жодного пояснення необхідності вказаного обмеження.
Пояснюємо, що ніде у законодавстві, державних стандартах чи інших нормативних документах не встановлено числових обмежень щодо відстані транспортування асфальтобетонних сумішей.
Державними стандартами, зокрема ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво», ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний» не регламентується вимог щодо відстані перевезення гарячих асфальтобетонних сумішей. У вказаних документах встановлені вимоги щодо фізико-механічних властивостей асфальтобетону та відповідно до марки бітуму мінімальні температури на початку ущільнення укладеного шару суміші.
Підпунктом 5.5.1 пункту 5.5. «Вартість матеріалів, виробів і конструкцій» ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 вказано, що витрати на доставку матеріальних ресурсів обчислюються або калькуляційним методом, або за усередненими показниками вартості транспортних витрат на 1 т. відповідного будівельного вантажу за середньою відстанню перевезення в населеному пункті. Середні відстані перевезень наведено у додатку В.
У додатку В ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013, який називається «Середні відстані перевезення будівельних матеріалів, виробів і конструкцій» вказано, що він являється довідковий, та зазначено в таблиці В.1 наступну інформацію:
Місце розташування будови Середня відстань, км
Міста 30
Сільська місцевість, селища міського типу 80
Разом з тим, відстань від місцерозташування нашого заводу до місцезнаходження Замовника становить навіть менше 30 км!
Пунктом 1 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 вказано, що цей стандарт установлює основні положення з визначення прямих витрат у вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення будинків, будівель, і споруд будь – якого призначення, їх комплексів, лінійних об’єктів інженерно – транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування. Тобто, ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 використовується для складання проектно-кошторисних документації для визначення прямих витрат у вартості РОБІТ. ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 не може використовуватися при закупівлі асфальтобетонних сумішей.
Відповідно до діючих національних стандартів, а саме, п.п. 5.3.6. ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний» передбачено, що укладання гарячої асфальтобетонної суміші потрібно проводити весною за температури повітря не нижче 5 °С, влітку або восени - не нижче 10 °С.
Підпунктом 5.4.4 ДСТУ Б В.2.7-119-2011 вказано, що час зберігання гарячої асфальтобетонної суміші у бункері-накопичувачі не повинен перевищувати трьох годин після її приготування. Отже, такий товар як асфальтобетонні суміші повинен бути доставлений до об’єкту будівництва протягом 3 годин і відстань при цьому не має жодного значення.
Підпунктом 5.4.5 ДСТУ Б В.2.7-119-2011 вказано, що температура початку ущільнення гарячої асфальтобетонної суміші у залежності від марки в'яжучого наведена в таблиці 12.
Враховуючи те, що виготовлення асфальтобетонної суміші здійснюється безпосередньо перед відвантаженням в автомобілі Покупця термін поставки такого товару становить 3 (три) години. Також, Замовник може не прийняти товар, який був виготовлений із порушенням строків, та який не відповідає вимогам ДСТУ Б В.2.7-119-2011.
Чому Замовником встановлено таку вимогу щодо відстані перевезення асфальтобетонної суміші (а саме всього 20 км), а не часу, як того вимагають діючі на даний час ДСТУ, не обґрунтовано. Жодним нормативно-правовим актом така вимога, як відстань перевезення при закупівлі товарів не встановлена.
Вважаємо за необхідне також зазначити, що з приводу обмеження відстані транспортування асфальтобетонних сумішей Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України вже неодноразово висловлювала свою позицію, наприклад у рішенні №5373-р/пк-пз від 09.08.2017 р. комісія визнала дискримінаційною вимогу щодо обмеження у відстані доставки асфальтобетонної суміші у 30 км та зобов’язала Замовника внести зміни до тендерної документації.
Усунення вищезазначеної дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів.
Враховуючи вищевикладене, керуючись Закону України «Про публічні закупівлі» просимо усунути вищевказану дискримінаційну вимогу та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Наше підприємство має намір прийняти участь у вказаній закупівлі. Проте, при підготовці пропозиції нами була виявлена вимога в тендерній документації, яка в порушення ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Наявність нижченаведеної дискримінаційної вимоги у тендерній документації порушує права та охоронювані законом інтереси нашого підприємства, оскільки на даний час наше підприємство не може підготувати тендерну пропозицію, яка б відповідала такій дискримінаційній вимогі, що у свою чергу надасть можливість Замовнику у майбутньому відхилити нашу пропозицію.
А саме вимога про те, що місцезнаходження заводу повинно бути розташоване в зоні не більше 20 км від Замовника.
Відповідно до ч.3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Однак, пунктом 9 Додатку 2 тендерної документації визначено дискримінаційна вимога, а саме "Відстань перевезення асфальтобетону від виробника до об’єкту Замовника не повинна перевищувати 20 км за умови поточного ремонту..
Відповідно до ст.3 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Разом з тим, дана встановлена Замовником в тендерній документації вимога суперечать вищевказаним принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст.31 Господарського кодексу України.
Окрім того, встановлення Замовником такої вимоги значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників, місцезнаходження заводів яких знаходяться на відстані понад 20 км від Замовника.
Наше підприємство має намір взяти участь у даній процедурі закупівлі. Однак, у разі прийняття нами участі в процедурі закупівлі без неусунення Замовником дискримінаційних вимог наша тендерна пропозиція буде відхилена з підстав невідповідності вимогам встановлених в тендерній документації, оскільки місцезнаходження заводу нашого асфальтобетонного заводу знаходиться в зоні понад 20 км від Замовника. А тому, вищевказана дискримінаційна вимога порушує права нашого підприємства як потенційного учасника закупівлі.
Розташування нашого асфальтобетонного заводу до місцезнаходження Замовника становить близько 25 км, що перевищує граничну зону, встановлену в оскаржувальному положенні тендерної документації.
При цьому в тендерній документації немає жодного пояснення необхідності вказаного обмеження.
Пояснюємо, що ніде у законодавстві, державних стандартах чи інших нормативних документах не встановлено числових обмежень щодо відстані транспортування асфальтобетонних сумішей.
Державними стандартами, зокрема ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво», ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний» не регламентується вимог щодо відстані перевезення гарячих асфальтобетонних сумішей. У вказаних документах встановлені вимоги щодо фізико-механічних властивостей асфальтобетону та відповідно до марки бітуму мінімальні температури на початку ущільнення укладеного шару суміші.
Підпунктом 5.5.1 пункту 5.5. «Вартість матеріалів, виробів і конструкцій» ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 вказано, що витрати на доставку матеріальних ресурсів обчислюються або калькуляційним методом, або за усередненими показниками вартості транспортних витрат на 1 т. відповідного будівельного вантажу за середньою відстанню перевезення в населеному пункті. Середні відстані перевезень наведено у додатку В.
У додатку В ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013, який називається «Середні відстані перевезення будівельних матеріалів, виробів і конструкцій» вказано, що він являється довідковий, та зазначено в таблиці В.1 наступну інформацію:
Місце розташування будови Середня відстань, км
Міста 30
Сільська місцевість, селища міського типу 80
Разом з тим, відстань від місцерозташування нашого заводу до місцезнаходження Замовника становить навіть менше 30 км!
Пунктом 1 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 вказано, що цей стандарт установлює основні положення з визначення прямих витрат у вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення будинків, будівель, і споруд будь – якого призначення, їх комплексів, лінійних об’єктів інженерно – транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування. Тобто, ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 використовується для складання проектно-кошторисних документації для визначення прямих витрат у вартості РОБІТ. ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 не може використовуватися при закупівлі асфальтобетонних сумішей.
Відповідно до діючих національних стандартів, а саме, п.п. 5.3.6. ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний» передбачено, що укладання гарячої асфальтобетонної суміші потрібно проводити весною за температури повітря не нижче 5 °С, влітку або восени - не нижче 10 °С.
Підпунктом 5.4.4 ДСТУ Б В.2.7-119-2011 вказано, що час зберігання гарячої асфальтобетонної суміші у бункері-накопичувачі не повинен перевищувати трьох годин після її приготування. Отже, такий товар як асфальтобетонні суміші повинен бути доставлений до об’єкту будівництва протягом 3 годин і відстань при цьому не має жодного значення.
Підпунктом 5.4.5 ДСТУ Б В.2.7-119-2011 вказано, що температура початку ущільнення гарячої асфальтобетонної суміші у залежності від марки в'яжучого наведена в таблиці 12.
Враховуючи те, що виготовлення асфальтобетонної суміші здійснюється безпосередньо перед відвантаженням в автомобілі Покупця термін поставки такого товару становить 3 (три) години. Також, Замовник може не прийняти товар, який був виготовлений із порушенням строків, та який не відповідає вимогам ДСТУ Б В.2.7-119-2011.
Чому Замовником встановлено таку вимогу щодо відстані перевезення асфальтобетонної суміші (а саме всього 20 км), а не часу, як того вимагають діючі на даний час ДСТУ, не обґрунтовано. Жодним нормативно-правовим актом така вимога, як відстань перевезення при закупівлі товарів не встановлена.
Вважаємо за необхідне також зазначити, що з приводу обмеження відстані транспортування асфальтобетонних сумішей Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України вже неодноразово висловлювала свою позицію, наприклад у рішенні №5373-р/пк-пз від 09.08.2017 р. комісія визнала дискримінаційною вимогу щодо обмеження у відстані доставки асфальтобетонної суміші у 30 км та зобов’язала Замовника внести зміни до тендерної документації.
Усунення вищезазначеної дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів.
Враховуючи вищевикладене, керуючись Закону України «Про публічні закупівлі» просимо усунути вищевказану дискримінаційну вимогу та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами чинного законодавства.
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 березня 2022 15:31
ДСТУ на який ви опираєтесь належить до будівництва доріг, проте для недискримінації учасників та дотримуватись принципам закупівлі згідно зі статтею 3, Закону про публічні закупівлі, до тендерної документації буде збільшено відстань перевезення суміші на відстань 30 км.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Надання послуг з поточного ремонту асфальтобетонного покриття доріг, а саме поточний ремонт дороги по вул. І. Богуна в м. Нікополь Дніпропетровської області |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 5 000,00 UAH з ПДВ |
Позиції
510 м²
Надання послуг з поточного ремонту асфальтобетонного покриття доріг, а саме поточний ремонт дороги по вул. І. Богуна в м. Нікополь Дніпропетровської області
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53200, Україна, Дніпропетровська область, Нікополь, по вул. І. Богуна
Дата доставки:
31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 180 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 березня 2022 09:18 |
Додаток 4 Богуна.pdf |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДСЗ" |
475 312,32
UAH з ПДВ
|
475 312,32
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
26 березня 2022 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій