Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44327100 |
Місцезнаходження: | 58000, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176 |
Контактна особа: |
Жанна Труфіна +380372524076 trufina@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Також, відповідно до узагальненої бази даних обліку майна міської комунальної власності, Чернівецьке міське комунальне підрядне шляхово-експлуатаційне підприємство, являється єдиним балансоутримувачем міської вулично-шляхової мережі на території Чернівецької міської територіальної громади, що підтверджується довідкою виданою управлінням комунальної власності міської ради від 11.02.2022 року №14/02-290.
Враховуючи викладене та беручи до уваги вимоги пункту 1 ст. 15 Закону України « Про благоустрій населених пунктів» та відповідно до п.2 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» є підстави застосувати переговорну процедуру закупівлі на надання послуг з утримання вулично-шляхової мережі Чернівецької міської територіальної громади на 2022р.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 березня 2022 17:44 |
Оскарження наміру укласти договір: | 20 березня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником, після пред’явлення Виконавцем актів наданих послуг. Замовник протягом 7 (семи) банківських днів, з дати отримання актів наданих послуг та надходження коштів, подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України в м. Чернівцях. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби України в м. Чернівцях в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому, розрахунок за надані послуги може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів, але не пізніше 31.12.2022р. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
09 березня 2022 17:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 березня 2022 17:42 |
Запрошення, цінова пропозиція, протокол переговорів, рішення сесії Чернівецької міської ради.pdf | |
09 березня 2022 17:42 |
технічне завдання, проект договору.docx | |
09 березня 2022 17:42 |
Довідка управління комунальної власності.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-01-000034 ● d61effa9a8a14ab59e40ad64a330e4b6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 липня 2022 10:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.06.2022
№ 123
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
38
UA-2022-03-09-003263-a
09.03.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-07 22:37:47
Запит на отримання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з утримання вулично-шляхової мережі Чернівецької міської територіальної громади на 2022р (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-03-09-003263-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Надати обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі та експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-08 13:38:10
Відповідь на запит про надання пояснень
На запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі за предметом «Послуги з утримання вулично-шляхової мережі Чернівецької міської територіальної громади на 2022р.» (номер закупівлі-UA-2022-03-09-003263-a) повідомляємо про наступне.
Обґрунтування очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено відповідно до затверджених кошторисних призначень за КПКВК-1217461 «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету» та рішення Чернівецької міської ради «Про бюджет Чернівецької міської територіальної громади на 2022 р.». Розрахунок очікуваної вартості наданих послуг здійснено на підставі закупівельних цін минулих періодів.
Обґрунтування очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі оприлюднено на офіційному веб-порталі Чернівецької міської ради за наступним посиланням https://city.cv.ua/mt/publichni-zakupivli/publichni-zakupivli-departament-infrastrukturi-ta-blagoustroyu.
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі:
Згідно рішення 9 сесії Чернівецької міської ради від 26.08.2021 року №397 «Про закріплення за Чернівецьким міським комунальним підрядним шляхово-експлуатаційним підприємством на праві господарського відання вулично-дорожньої мережі міста Чернівців, сіл Коровія та Чорнівка, і проведення технічної інвентаризації вулично-дорожньої мережі комунальної власності Чернівецької міської територіальної громади», функції з обслуговування вулично-дорожньої мережі в м. Чернівцях з 01.01.2022 року передано КП «Чернівецький МІСЬКШЕП».
Також, відповідно до узагальненої бази даних обліку майна міської комунальної власності, Чернівецьке міське комунальне підрядне шляхово-експлуатаційне підприємство, являється єдиним балансоутримувачем міської вулично-дорожньої мережі на території Чернівецької міської територіальної громади, що підтверджується довідкою виданою управлінням комунальної власності міської ради від 11.02.2022 року №14/02-290.
Враховуючи викладене та беручи до уваги вимоги пункту 1 ст. 15 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» та відповідно до п.2 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником застосовано переговорну процедуру закупівлі послуг з утримання вулично-шляхової мережі Чернівецької міської територіальної громади на 2022р.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-07 22:41:45
Запит на отримання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі щебеню гранітного фракції 5-10 мм, фракції 5-20 мм, фракції 20-40 мм, фракції 40-70 мм (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-04-08-001679-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, а саме інформацію з вказаними номерами процедур відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), які було двічі відмінено через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом України «Про публічні закупівлі».
3. Надати обґрунтування із документальним підтвердженням щодо підстав укладання додаткової угоди від 01.06.2022 №1 відповідно до пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону (в т.ч. щодо коливання цін щебеню гранітного на ринку).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-08 13:29:12
Запит не за належністю.
Запит не за належністю.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | висновок оскаржено до суду 03.08.2022 |
Дата публікації: | 04 серпня 2022 |
Номер відкриття провадження: | 600/2753/22-a |
Дата відкриття провадження: | 19 серпня 2022 |
Документи:
19 серпня 2022 16:28
|
Електронний підпис |
19 серпня 2022 16:28
|
Електронний підпис |
04 серпня 2022 08:51
|
Електронний підпис |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ЧЕРНІВЕЦЬКЕ МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО #03357562 |
Переможець |
71 109 205,00
UAH з ПДВ
|
09 березня 2022 17:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2023 16:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2022 10:27
|
ДД 3 - утримання вуличної мережі.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2022 10:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 вересня 2022 09:55
|
ДД 2 - Утримання вуличної мережі.pdf | зміни до договору |
29 вересня 2022 09:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 квітня 2022 15:44
|
ДД 1 - утримання вуличної мережі.pdf | зміни до договору |
12 квітня 2022 15:23
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2022 09:15
|
Договір - утримання вуличної мережі.pdf | укладений |
05 квітня 2022 09:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункт 3.1 та кошторис викладено в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Кошторис викладено в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Кошторис викладено в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |