Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з дератизації та дезінсекції приміщень на об’єктах НТУ «Дніпровська політехніка»
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2022-03-04-001424-c ● bb7030815c384a26b3136cc4304c8f42
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний технічний університет "Дніпровська політехніка" |
Код ЄДРПОУ: | 02070743 |
Місцезнаходження: | 49005, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 19 |
Контактна особа: |
ТЕРЕЩУК Олеся 380563730868 tereshchuk.ol.v@nmu.one |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2022 16:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 березня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 16 березня 2022 15:45 |
Очікувана вартість: | 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90920000-2: Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з дератизації приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, згідно з дислокацією об’єктів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90923000-3 — Послуги з дератизації
1 послуга
Послуги з дезінсекції приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, згідно з дислокацією об’єктів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90921000-9 — Послуги з дезінфікування та витравлювання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за фактично надані послуги здійснюється у безготівковій формі згідно рахунку і акту наданих послуг у національній валюті України протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами актів наданих послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2022 17:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2022 16:59 |
Додаток 4 До оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx | |
04 березня 2022 16:59 |
Оголошення (1).docx | |
04 березня 2022 16:59 |
Додаток 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx | |
04 березня 2022 16:59 |
Додаток 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx | |
04 березня 2022 16:58 |
Додаток 1 до Оголошення про проведння спрощеної закупівлі.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-03-04-001424-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Відокремлений структурний підрозділ «Дніпровський районий відділ ДУ " ДОЦКПХ МОЗ України"ний центр Міністерства охорони здоров’я України»,, Код ЄДРПОУ:38529250
Дата подання: 22 березня 2022 11:51
Щодо оскарження протоколу №46 від 21.03.2022р
Просимо уважно розглянути документи представлені в складі пропозиції та
переглянути Ваше рішення.
переглянути Ваше рішення.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 березня 2022 10:30
Відповідно до абзацу 2 частини 14 статті 14 Закону 22.03.2022 в електронній системі закупівель оприлюднено вимогу від Учасника.
Необхідно надати відповідь на вимогу наступного змісту:
1. «У відповідності до вимог ДСТУ EN 16636:2015 «Послуги по боротьбі зі шкідниками. Вимоги та компетенції» дезінфектор повинен мати у наявності свідоцтво про навчання або підвищення кваліфікації за програмою для фахівців дезінфекційного профілю, виданий компетентним органом. Усі документи повинні бути чинними на момент подання пропозиції» - умова, визначена в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимога до предмета закупівлі відповідно до п.8 Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Стандарт визначає вимоги щодо проведення профілактичних дезінфекційних заходів, зокрема дератизації та дезінсекції, професійної обізнаності фахівців та застосування безпечних заходів.
Учасником у складі пропозиції не було надано підтвердження відповідності даної вимоги до предмета закупівлі.
2. «Відповідно Постанови КМУ від 18.09.1995 №746 (зі змінами) «Про затвердження Порядку отримання допуску (посвідчення) на право роботи, пов'язаної з транспортуванням, зберіганням, застосуванням та торгівлею пестицидами і агрохімікатами» персонал Учасника, що буде задіяний безпосередньо до процесу надання послуг, повинен мати в наявності Допуск (посвідчення) на право роботи з пестицидами і агрохімікатами, виданий Державною службою України з питань безпеки харчових продуктів і захисту споживачів або її територіальними органами, дійсний на момент надання послуг. Учасник у складі пропозиції подає скан- копії Допуска (посвідчення).» - умова, визначена в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимога до предмета закупівлі відповідно до п.9 Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Учасник у складі пропозиції надав скан - копії Допусків (посвідчень) строк дії яких закінчився відповідно до вказаної на них інформації. Варто зазначити, що на момент подачі пропозиції строк дії Допусків (посвідчень) вже вийшов та Учасник не надав жодної інформації щодо припинення/продовження строку дії даних Допусків (посвідчень).
3. «Учасник повинен надати перелік засобів, які будуть застосовані для проведення дератизаційних та дезінсекційних послуг, дозволених до застосування на території України (інсектицидів, родентицидів та ін.). На зазначені у переліку засоби надати діючі санітарно-епідеміологічні висновки, видані Державною санітарно-епідеміологічною службою або Державною службою України з питань безпеки харчових продуктів і захисту споживачів, а також інструкції щодо їх застосування.» - умова, визначена в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимога до предмета закупівлі відповідно до п.10 Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Учасник у складі пропозиції не надав копії/скан-копії діючого санітарно-епідеміологічного висновку, виданого Державною санітарно-епідеміологічною службою або Державною службою України з питань безпеки харчових продуктів і захисту споживачів, на засіб «Смерть щурам № 1» тістоподібна принада, який вказав у переліку препаратів, які будуть використовуватись під час надання послуг.
4. «…Термінова заявка виконується протягом 24 годин з моменту отримання заявки на обробку від Замовника (підтверджується гарантійним листом )» - умова, визначена в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимога до предмета закупівлі відповідно до п.4 Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Учасник у складі пропозиції не надав гарантійний лист про виконання термінової заявки Замовника протягом 24 годин з моменту отримання
Прошу звернути увагу на те, що відповідно до п.7 ст. 14 Закону у разі незгоди Учасника з умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, учасники спрощеної закупівлі мають право у період уточнення інформації звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Жодних звернень стосовно даної Закупівлі не надходило.
Також, відповідно до п. б) Примітки Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, якщо учасник не надав у складі своєї пропозиції документи, які не передбачені, та/або не є обов’язковими для нього згідно чинного законодавства, а вони вимагаються умовами, визначеними в оголошенні про проведення Закупівлі, та/або вимогами до предмета закупівлі – учасник повинен надати у складі пропозиції щодо цього надає лист-роз’яснення в довільній формі через Систему в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів. Учасником у складі пропозиції жодного листа-роз’яснення стосовно викладених вище питань не було надано.
Підстав для задоволення отриманої 22.03.2022 в електронній системі закупівель вимоги від Учасника не має.
Необхідно надати відповідь на вимогу наступного змісту:
1. «У відповідності до вимог ДСТУ EN 16636:2015 «Послуги по боротьбі зі шкідниками. Вимоги та компетенції» дезінфектор повинен мати у наявності свідоцтво про навчання або підвищення кваліфікації за програмою для фахівців дезінфекційного профілю, виданий компетентним органом. Усі документи повинні бути чинними на момент подання пропозиції» - умова, визначена в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимога до предмета закупівлі відповідно до п.8 Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Стандарт визначає вимоги щодо проведення профілактичних дезінфекційних заходів, зокрема дератизації та дезінсекції, професійної обізнаності фахівців та застосування безпечних заходів.
Учасником у складі пропозиції не було надано підтвердження відповідності даної вимоги до предмета закупівлі.
2. «Відповідно Постанови КМУ від 18.09.1995 №746 (зі змінами) «Про затвердження Порядку отримання допуску (посвідчення) на право роботи, пов'язаної з транспортуванням, зберіганням, застосуванням та торгівлею пестицидами і агрохімікатами» персонал Учасника, що буде задіяний безпосередньо до процесу надання послуг, повинен мати в наявності Допуск (посвідчення) на право роботи з пестицидами і агрохімікатами, виданий Державною службою України з питань безпеки харчових продуктів і захисту споживачів або її територіальними органами, дійсний на момент надання послуг. Учасник у складі пропозиції подає скан- копії Допуска (посвідчення).» - умова, визначена в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимога до предмета закупівлі відповідно до п.9 Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Учасник у складі пропозиції надав скан - копії Допусків (посвідчень) строк дії яких закінчився відповідно до вказаної на них інформації. Варто зазначити, що на момент подачі пропозиції строк дії Допусків (посвідчень) вже вийшов та Учасник не надав жодної інформації щодо припинення/продовження строку дії даних Допусків (посвідчень).
3. «Учасник повинен надати перелік засобів, які будуть застосовані для проведення дератизаційних та дезінсекційних послуг, дозволених до застосування на території України (інсектицидів, родентицидів та ін.). На зазначені у переліку засоби надати діючі санітарно-епідеміологічні висновки, видані Державною санітарно-епідеміологічною службою або Державною службою України з питань безпеки харчових продуктів і захисту споживачів, а також інструкції щодо їх застосування.» - умова, визначена в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимога до предмета закупівлі відповідно до п.10 Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Учасник у складі пропозиції не надав копії/скан-копії діючого санітарно-епідеміологічного висновку, виданого Державною санітарно-епідеміологічною службою або Державною службою України з питань безпеки харчових продуктів і захисту споживачів, на засіб «Смерть щурам № 1» тістоподібна принада, який вказав у переліку препаратів, які будуть використовуватись під час надання послуг.
4. «…Термінова заявка виконується протягом 24 годин з моменту отримання заявки на обробку від Замовника (підтверджується гарантійним листом )» - умова, визначена в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимога до предмета закупівлі відповідно до п.4 Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Учасник у складі пропозиції не надав гарантійний лист про виконання термінової заявки Замовника протягом 24 годин з моменту отримання
Прошу звернути увагу на те, що відповідно до п.7 ст. 14 Закону у разі незгоди Учасника з умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, учасники спрощеної закупівлі мають право у період уточнення інформації звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Жодних звернень стосовно даної Закупівлі не надходило.
Також, відповідно до п. б) Примітки Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, якщо учасник не надав у складі своєї пропозиції документи, які не передбачені, та/або не є обов’язковими для нього згідно чинного законодавства, а вони вимагаються умовами, визначеними в оголошенні про проведення Закупівлі, та/або вимогами до предмета закупівлі – учасник повинен надати у складі пропозиції щодо цього надає лист-роз’яснення в довільній формі через Систему в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів. Учасником у складі пропозиції жодного листа-роз’яснення стосовно викладених вище питань не було надано.
Підстав для задоволення отриманої 22.03.2022 в електронній системі закупівель вимоги від Учасника не має.
Номер вимоги: UA-2022-03-04-001424-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: Відокремлений структурний підрозділ «Дніпровський районий відділ ДУ " ДОЦКПХ МОЗ України"ний центр Міністерства охорони здоров’я України»,, Код ЄДРПОУ:38529250
Дата подання: 23 березня 2022 13:13
Щодо предоставлених документів
Доводимо до Вашого відома, що , ТОВ «Торгівельна компанія «АНТ-ГРУП»
предоставлено документи, які викликають сумнів у своїй достовірності
предоставлено документи, які викликають сумнів у своїй достовірності
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 березня 2022 18:33
Шановний Учаснику!
Стосовно Вашої вимоги повідомляємо наступне:
Якщо Ви маєте незаперечні докази щодо не достовірності документів, що були подані у складі пропозиції ТОВ «Торгівельна компанія «АНТ-ГРУП», то можете звернутись з відповідною заявою до правоохоронних органів, оскільки такі дії визнаються злочином відповідно до Кримінального кодексу України.
Стосовно Вашої вимоги повідомляємо наступне:
Якщо Ви маєте незаперечні докази щодо не достовірності документів, що були подані у складі пропозиції ТОВ «Торгівельна компанія «АНТ-ГРУП», то можете звернутись з відповідною заявою до правоохоронних органів, оскільки такі дії визнаються злочином відповідно до Кримінального кодексу України.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 березня 2022 16:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ДЕЗСОЮЗ "АСТРАЛ Н" |
91 164,91
UAH з ПДВ
|
34 366,05
UAH з ПДВ
|
Документи |
Відокремлений структурний підрозділ «Дніпровський районий відділ ДУ " ДОЦКПХ МОЗ України"ний центр Міністерства охорони здоров’я України», |
81 035,47
UAH з ПДВ
|
36 465,97
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТ-ГРУП" |
81 035,52
UAH з ПДВ
|
75 731,88
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Пилипенко Олена Іванівна |
98 323,91
UAH з ПДВ
|
98 323,91
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ДЕЗСОЮЗ "АСТРАЛ Н" #20259332 |
Відхилено |
34 366,05
UAH з ПДВ
|
21 березня 2022 17:51
|
Відокремлений структурний підрозділ «Дніпровський районий відділ ДУ " ДОЦКПХ МОЗ України"ний центр Міністерства охорони здоров’я України», #38529250 |
Відхилено |
36 465,97
UAH з ПДВ
|
21 березня 2022 18:25
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТ-ГРУП" #38834879 |
Переможець |
75 731,88
UAH з ПДВ
|
21 березня 2022 18:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 14:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2023 14:15
|
Д.У. 1.pdf | зміни до договору |
03 січня 2023 14:15
|
Електронний підпис | укладений |
28 березня 2022 09:35
|
Договор 75.pdf | укладений |
28 березня 2022 09:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі та вартість договору |
Номер договору про закупівлю: | 75 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |