Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з дератизації та дезінсекції приміщень на об’єктах НТУ «Дніпровська політехніка»
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2022-03-04-001424-c bb7030815c384a26b3136cc4304c8f42
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ТЕРЕЩУК Олеся

380563730868 tereshchuk.ol.v@nmu.one

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний технічний університет "Дніпровська політехніка"
Код ЄДРПОУ: 02070743
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 19
Контактна особа: ТЕРЕЩУК Олеся
380563730868
tereshchuk.ol.v@nmu.one
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 березня 2022 16:58
Звернення за роз’ясненнями: до 12 березня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 березня 2022 00:00
Початок аукціону: 16 березня 2022 15:45
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90920000-2: Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з дератизації приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, згідно з дислокацією об’єктів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90923000-3 — Послуги з дератизації
1 послуга
Послуги з дезінсекції приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, згідно з дислокацією об’єктів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90921000-9 — Послуги з дезінфікування та витравлювання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за фактично надані послуги здійснюється у безготівковій формі згідно рахунку і акту наданих послуг у національній валюті України протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами актів наданих послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-03-04-001424-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Відокремлений структурний підрозділ «Дніпровський районий відділ ДУ " ДОЦКПХ МОЗ України"ний центр Міністерства охорони здоров’я України»,, Код ЄДРПОУ:38529250
Дата подання: 22 березня 2022 11:51
Щодо оскарження протоколу №46 від 21.03.2022р
Просимо уважно розглянути документи представлені в складі пропозиції та
переглянути Ваше рішення.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 березня 2022 10:30
Відповідно до абзацу 2 частини 14 статті 14 Закону 22.03.2022 в електронній системі закупівель оприлюднено вимогу від Учасника.
Необхідно надати відповідь на вимогу наступного змісту:
1. «У відповідності до вимог ДСТУ EN 16636:2015 «Послуги по боротьбі зі шкідниками. Вимоги та компетенції» дезінфектор повинен мати у наявності свідоцтво про навчання або підвищення кваліфікації за програмою для фахівців дезінфекційного профілю, виданий компетентним органом. Усі документи повинні бути чинними на момент подання пропозиції» - умова, визначена в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимога до предмета закупівлі відповідно до п.8 Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Стандарт визначає вимоги щодо проведення профілактичних дезінфекційних заходів, зокрема дератизації та дезінсекції, професійної обізнаності фахівців та застосування безпечних заходів.
Учасником у складі пропозиції не було надано підтвердження відповідності даної вимоги до предмета закупівлі.
2. «Відповідно Постанови КМУ від 18.09.1995 №746 (зі змінами) «Про затвердження Порядку отримання допуску (посвідчення) на право роботи, пов'язаної з транспортуванням, зберіганням, застосуванням та торгівлею пестицидами і агрохімікатами» персонал Учасника, що буде задіяний безпосередньо до процесу надання послуг, повинен мати в наявності Допуск (посвідчення) на право роботи з пестицидами і агрохімікатами, виданий Державною службою України з питань безпеки харчових продуктів і захисту споживачів або її територіальними органами, дійсний на момент надання послуг. Учасник у складі пропозиції подає скан- копії Допуска (посвідчення).» - умова, визначена в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимога до предмета закупівлі відповідно до п.9 Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Учасник у складі пропозиції надав скан - копії Допусків (посвідчень) строк дії яких закінчився відповідно до вказаної на них інформації. Варто зазначити, що на момент подачі пропозиції строк дії Допусків (посвідчень) вже вийшов та Учасник не надав жодної інформації щодо припинення/продовження строку дії даних Допусків (посвідчень).
3. «Учасник повинен надати перелік засобів, які будуть застосовані для проведення дератизаційних та дезінсекційних послуг, дозволених до застосування на території України (інсектицидів, родентицидів та ін.). На зазначені у переліку засоби надати діючі санітарно-епідеміологічні висновки, видані Державною санітарно-епідеміологічною службою або Державною службою України з питань безпеки харчових продуктів і захисту споживачів, а також інструкції щодо їх застосування.» - умова, визначена в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимога до предмета закупівлі відповідно до п.10 Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Учасник у складі пропозиції не надав копії/скан-копії діючого санітарно-епідеміологічного висновку, виданого Державною санітарно-епідеміологічною службою або Державною службою України з питань безпеки харчових продуктів і захисту споживачів, на засіб «Смерть щурам № 1» тістоподібна принада, який вказав у переліку препаратів, які будуть використовуватись під час надання послуг.
4. «…Термінова заявка виконується протягом 24 годин з моменту отримання заявки на обробку від Замовника (підтверджується гарантійним листом )» - умова, визначена в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимога до предмета закупівлі відповідно до п.4 Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Учасник у складі пропозиції не надав гарантійний лист про виконання термінової заявки Замовника протягом 24 годин з моменту отримання

Прошу звернути увагу на те, що відповідно до п.7 ст. 14 Закону у разі незгоди Учасника з умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, учасники спрощеної закупівлі мають право у період уточнення інформації звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Жодних звернень стосовно даної Закупівлі не надходило.
Також, відповідно до п. б) Примітки Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, якщо учасник не надав у складі своєї пропозиції документи, які не передбачені, та/або не є обов’язковими для нього згідно чинного законодавства, а вони вимагаються умовами, визначеними в оголошенні про проведення Закупівлі, та/або вимогами до предмета закупівлі – учасник повинен надати у складі пропозиції щодо цього надає лист-роз’яснення в довільній формі через Систему в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів. Учасником у складі пропозиції жодного листа-роз’яснення стосовно викладених вище питань не було надано.
Підстав для задоволення отриманої 22.03.2022 в електронній системі закупівель вимоги від Учасника не має.
Номер вимоги: UA-2022-03-04-001424-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: Відокремлений структурний підрозділ «Дніпровський районий відділ ДУ " ДОЦКПХ МОЗ України"ний центр Міністерства охорони здоров’я України»,, Код ЄДРПОУ:38529250
Дата подання: 23 березня 2022 13:13
Щодо предоставлених документів
Доводимо до Вашого відома, що , ТОВ «Торгівельна компанія «АНТ-ГРУП»
предоставлено документи, які викликають сумнів у своїй достовірності
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 березня 2022 18:33
Шановний Учаснику!
Стосовно Вашої вимоги повідомляємо наступне:
Якщо Ви маєте незаперечні докази щодо не достовірності документів, що були подані у складі пропозиції ТОВ «Торгівельна компанія «АНТ-ГРУП», то можете звернутись з відповідною заявою до правоохоронних органів, оскільки такі дії визнаються злочином відповідно до Кримінального кодексу України.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

22 березня 2022 11:50
Оскарження
22 березня 2022 11:50
крысин_смерть.zip

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2022 16:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ДЕЗСОЮЗ "АСТРАЛ Н" 91 164,91
UAH з ПДВ
34 366,05
UAH з ПДВ
Документи
Відокремлений структурний підрозділ «Дніпровський районий відділ ДУ " ДОЦКПХ МОЗ України"ний центр Міністерства охорони здоров’я України», 81 035,47
UAH з ПДВ
36 465,97
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТ-ГРУП" 81 035,52
UAH з ПДВ
75 731,88
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Пилипенко Олена Іванівна 98 323,91
UAH з ПДВ
98 323,91
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 березня 2022 19:04
Електронний підпис
15 березня 2022 19:03
ПРОЕКТ ДОГОВОР.pdf
15 березня 2022 19:03
5_4_Наказ_персонал.pdf
15 березня 2022 19:03
Довідка_працівники.pdf
15 березня 2022 19:03
розрах_вартості.pdf
15 березня 2022 19:03
Довідка_препарати.pdf
15 березня 2022 19:03
Довідка_про_досвід.pdf
15 березня 2022 19:03
Статут.pdf
15 березня 2022 19:03
Довідка_гарантія_24.pdf
15 березня 2022 19:03
пропозиція.pdf
15 березня 2022 19:03
Довідка_гарантія_якості.pdf
15 березня 2022 19:03
Відгук Деп.Благ.pdf
15 березня 2022 19:03
Рішення_наказ.pdf
15 березня 2022 19:03
5_2_Диплом_фельдшер.pdf
15 березня 2022 19:03
Довідка_обладнання.pdf
15 березня 2022 19:03
Довідка_гарантія.pdf
15 березня 2022 19:03
ЄДРПОУ.pdf
15 березня 2022 19:03
Відгук ДОДКЛ2020.pdf
15 березня 2022 19:03
відгук ДМКЛ8.docx.pdf
15 березня 2022 19:03
5_1_Диплом_лікаря.pdf

Публічні документи

15 березня 2022 12:11
Електронний підпис
15 березня 2022 12:10
Заир.PDF
15 березня 2022 12:10
Витяг з реєстру ПП.PDF
15 березня 2022 12:10
Інструкція смерть щурам.PDF
15 березня 2022 12:10
довідка.PDF
15 березня 2022 12:10
ВИПИСКА.PDF
15 березня 2022 12:10
калькуляція.PDF
15 березня 2022 12:10
Статут-2021.pdf
15 березня 2022 12:10
довідка про досвід.PDF
15 березня 2022 12:10
цінова пропозиція.PDF
15 березня 2022 12:10
гарантійний лист.PDF
15 березня 2022 12:10
паспорт Захисник т.PDF
15 березня 2022 12:10
Захисник.PDF
15 березня 2022 12:10
інструкція клейка паста.PDF
15 березня 2022 12:10
ПОЛОЖЕННЯ від 08.07.21р .PDF
15 березня 2022 12:10
відгук.pdf
15 березня 2022 12:10
гарант.лист закупка.PDF
15 березня 2022 12:10
Інструкція Заір.PDF
15 березня 2022 12:10
перелік препарати.PDF
15 березня 2022 12:10
Договір.PDF
15 березня 2022 12:10
паспорт Захисник м.PDF
15 березня 2022 12:10
Форма-1.PDF
15 березня 2022 12:10
щодо ліцензування.PDF
15 березня 2022 12:10
посвідчення Бірюкова.PDF
15 березня 2022 12:10
витяг15.07.2021 .pdf
15 березня 2022 12:10
відгук.PDF
15 березня 2022 12:10
допуски.PDF
15 березня 2022 12:10
СМ.PDF
15 березня 2022 12:10
працівники.PDF

Публічні документи

13 березня 2022 19:38
Електронний підпис
13 березня 2022 19:38
ОПИС+СТАТУТ.pdf.p7s
13 березня 2022 19:38
Виписка з описом.pdf.p7s
13 березня 2022 19:38
ОПИС+СТАТУТ.pdf
13 березня 2022 19:38
Документація мтб.pdf
13 березня 2022 19:38
Виписка з описом.pdf
13 березня 2022 19:38
Витяг 16.02.2022.pdf.p7s
13 березня 2022 19:38
Пропозиція+калькуляція.pdf
13 березня 2022 19:38
Перелік засобів.pdf
13 березня 2022 19:38
Проект договору.pdf
13 березня 2022 19:38
Сертифікати ISO.pdf
13 березня 2022 19:38
Документація мтб.pdf.p7s
13 березня 2022 19:38
Витяг 16.02.2022.pdf
13 березня 2022 19:38
Сертифікати ISO.pdf.p7s
13 березня 2022 19:38
Документація на засоби.pdf

Публічні документи

15 березня 2022 19:54
Електронний підпис
15 березня 2022 19:54
Електронний підпис
15 березня 2022 19:54
Електронний підпис
15 березня 2022 19:54
Електронний підпис
15 березня 2022 19:54
Електронний підпис
15 березня 2022 18:20
img1340.pdf
15 березня 2022 18:20
img1342.pdf
15 березня 2022 18:20
img1238.pdf
15 березня 2022 18:20
img1239.pdf
15 березня 2022 18:20
img1240.pdf
15 березня 2022 18:19
img1343.pdf
15 березня 2022 18:19
img1341.pdf
15 березня 2022 18:19
img1269.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ДЕЗСОЮЗ "АСТРАЛ Н"

Відокремлений структурний підрозділ «Дніпровський районий відділ ДУ " ДОЦКПХ МОЗ України"ний центр Міністерства охорони здоров’я України»,

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТ-ГРУП"

ФОП Пилипенко О.І.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ДЕЗСОЮЗ "АСТРАЛ Н"
#20259332
Відхилено 34 366,05
UAH з ПДВ
21 березня 2022 17:51
Відокремлений структурний підрозділ «Дніпровський районий відділ ДУ " ДОЦКПХ МОЗ України"ний центр Міністерства охорони здоров’я України»,
#38529250
Відхилено 36 465,97
UAH з ПДВ
21 березня 2022 18:25
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТ-ГРУП"
#38834879
Переможець 75 731,88
UAH з ПДВ
21 березня 2022 18:51

Документи

21 березня 2022 17:49
Електронний підпис
21 березня 2022 17:47
протокол 45.pdf

Документи

21 березня 2022 18:23
Електронний підпис
21 березня 2022 18:23
протокол 46.pdf

Документи

21 березня 2022 18:51
Електронний підпис
21 березня 2022 18:50
протокол 47.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 березня 2022 18:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТ-ГРУП"
#38834879
75 731,88
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 березня 2022 18:51
Електронний підпис
21 березня 2022 18:50
протокол 47.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 14:37
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2023 14:15
Д.У. 1.pdf зміни до договору
03 січня 2023 14:15
Електронний підпис укладений
28 березня 2022 09:35
Договор 75.pdf укладений
28 березня 2022 09:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі та вартість договору
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 68 018,54
UAH (в тому числі ПДВ 11 336,42 UAH)