Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (ДК 021:2015- 66510000-8- Страхові послуги): обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів ДК 021:2015- 66516000-0
Очікувана вартість
281 000,00 UAH
UA-2022-03-04-000589-c eac747556a274719901bd360c219fc13
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зубань Марина Олександрівна

380956300246 docemp.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
Код ЄДРПОУ: 13491258
Місцезнаходження: 84331, Україна , Донецька обл., Краматорськ, ВУЛИЦЯ ОСТАПА ВИШНІ, будинок 24
Контактна особа: Зубань Марина Олександрівна
380956300246
docemp.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі) Умова застосування переговорної процедури закупівлі – пункт 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» - якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Причини та обставини, якими керувався замовник під час застосування переговорної процедури закупівлі: 27 січня поточного року Комунальним некомерційним підприємством «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» було прийняте рішення щодо проведення відкритих торгів на закупівлю Послуги з обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (ДК 021:2015- 66510000-8- Страхові послуги): обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів ДК 021:2015- 66516000-0 (протокол засідання уповноваженої особи № 23 від 27.01.2022 р. ). 14 лютого 2022 о 14:00 годині закінчився термін подання тендерних пропозицій щодо закупівлі - номер в електронній системі - UA-2022-01-27-005831-b та стало відомо що для участі в закупівлі подано менше двох тендерних пропозицій. Торги відмінено. Причина відміни - подання для участі в закупівлі менше двох тендерних пропозицій, згідно п.1 р.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (протокол засідання уповноваженої особи № 42 від 14.02.2022р.). 14 лютого поточного року КНП «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» було прийняте рішення щодо повторного проведення відкритих торгів на закупівлю Послуги з обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (ДК 021:2015- 66510000-8- Страхові послуги): обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів ДК 021:2015- 66516000-0 (протокол засідання уповноваженої особи № 43 від 14.02.2022р.). 02 березня 2022 р. о 16:00 годині закінчився термін подання тендерних пропозицій щодо закупівлі - номер в електронній системі - UA-2022-02-14-002046-c, та стало відомо що для участі в закупівлі подано менше двох тендерних пропозицій. Торги відмінено. Причина відміни - подання для участі в закупівлі менше двох тендерних пропозицій, згідно п.1 р.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (протокол засідання уповноваженої особи № 55 від 02.03.2022р). Таким чином, замовником було двічі відмінено тендер через подання для участі в закупівлі менше двох тендерних пропозицій. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: 1. протокол засідання уповноваженої особи № 42 від 14.02.2022 р. про відміну відкритих торгів за номером UA-2022-01-27-005831-b ; причина відміни - подання для участі в закупівлі менше двох тендерних пропозицій; 2. звіт про результати проведення процедури закупівлі; 3. протокол засідання уповноваженої особи № 55 від 02.03.2022 р. про відміну відкритих торгів за номером UA-2022-02-14-002046-c; причина відміни - подання для участі в закупівлі менше двох тендерних пропозицій; 4. звіт про результати проведення процедури закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 березня 2022 12:43
Оскарження наміру укласти договір: 15 березня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги


1. Місце надання послуг – Україна 2. Обсяг надання страхових послуг – згідно з Додатком 3.2 3. Строк надання послуг: 1(один) рік за графіком
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл
Послуги з обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (ДК 021:2015- 66510000-8- Страхові послуги): обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів ДК 021:2015- 66516000-0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 квітня 2022  —  05 листопада 2023
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Кошти від НСЗУ Пiсляоплата 2 Банківські 100

Тендерна документація

04 березня 2022 11:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2022 11:51
Протокол №55 відміна 1..pdf
04 березня 2022 11:51
Протокол №42 відміна 2..pdf
04 березня 2022 11:51
Ліцензія ОСЦПВВНТЗ.pdf
04 березня 2022 11:51
2-UA-2022-02-14-002046-c-report.pdf
04 березня 2022 11:51
Обгрунтування.pdf
04 березня 2022 11:51
1-UA-2022-01-27-005831-b-report.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
(ПАТ «НАСК «ОРАНТА»)
#00034186
Переможець 274 260,00
UAH
04 березня 2022 12:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2022 12:43

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
(ПАТ «НАСК «ОРАНТА»)
#00034186
274 260,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 квітня 2023 13:35
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2022 13:04
ДУ №1 від 15.11.2022р..pdf зміни до договору
15 листопада 2022 13:03
Електронний підпис укладений
15 березня 2022 10:50
Договір №234-0835-22-1616185.pdf укладений
15 березня 2022 10:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника (згідно п.1р.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Номер договору про закупівлю: 234/0835/22/1616185
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 квітня 2022 — 05 листопада 2023
Сума оплати за договором: 141 341,00
UAH