Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПЕЧЕНІЖИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 40157159 |
Вебсайт: | http://pnotg.gov.ua |
Місцезнаходження: | 78274, Україна , Івано-Франківська обл., Печеніжин, вул. Незалежності, 15 |
Контактна особа: |
Світлана Василишин +380343364040 pechenizhynotg@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 березня 2022 13:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 березня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 березня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2022 14:04 |
Початок аукціону: | 21 березня 2022 13:33 |
Очікувана вартість: | 2 218 683,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 093,42 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 березня 2022 14:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2022 14:08 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ З ДОДАТКАМИ.docx |
03 березня 2022 14:10 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
03 березня 2022 14:08 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ З ДОДАТКАМИ.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-03-30-000042 ● fd76bd4085e04bf38bffaa30ad4aa700
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 березня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 березня 2022 13:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.03.2022 №1
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській області
від 30.03.2022 №1
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2022-03-03-002122-a 03.03.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-07 12:52:23
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Нове будівництво берегозакріплювальних споруд р. Сухий в районі вул. Гірська в с. Рунгури Печеніжинської селищної ради Коломийського району Івано-Франківської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-03-03-002122-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. У пункті 5 розділу III ТД зазначено, що згідно з цією документацією Учасник подає, як частину його пропозиції, документи, що підтверджують відповідність Учасника встановленим кваліфікаційним вимогам, якими є:
- наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій*:
1)Довідка про обладнання і механізми, що будуть залучені до виконання даного замовлення, із зазначенням власні чи орендовані (для транспортних засобів та будівельної техніки ).
Учаснику необхідно підтвердити наявність транспортних засобів та будівельної техніки для виконання робіт наступними документами, зокрема:
- договір/ори оренди/лізингу/ надання послуг транспортних засобів та будівельної техніки, які будуть залучені для виконання робіт дані в яких повинні співпадати з даними зазначеними в довідці. При цьому, вказані договори мають бути чинними протягом строків виконання робіт та надаватися на кожну одиницю, вказану учасником в довідці.
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "КОД ГРУП" те, що у наданому договорі оренди транспортного засобу від 05.05.2021 №ЛІМ-05/05/2021 (далі – Договір) строк дії оренди становить з моменту підписання Договору до 31 грудня 2021 року (п.3.1 Договору), тоді як строк виконання робіт становить до 31.12.2023 року або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань? При цьому, у п.8.2 Договору зазначено, що усі правовідносини, які виникають у зв’язку з виконанням умов цього Договору та не врегульовані ним, регламентуються нормами чинного законодавства України. Інших документів, що свідчать про продовження терміну дії Договору учасником у складі тендерної пропозиції ТОВ "КОД ГРУП" не надано.
2. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "КОД ГРУП" те, що у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 16.03.2022 №75 відсутні компресори пересувнi з двигуном внутрiшнього згоряння, тиск до 686 кПа [7 ат], продуктивність 2,2 м3/хв та котки дорожнi самохiднi на пневмоколiсному ходу, маса 16 т, тоді як вказані будівельні машини та механізми зазначені у Відомості ресурсів до локального кошторису №73 - 02 - 1 – 1, який наданий учасником у пропозиції? Довідково: у пункті 1 розділу III ТД Замовником вимагається, що до ціни пропозиції в форматі jpeg або pdf мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Державних будівельних норм з урахуванням змін та доповнень, зокрема: розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів, обладнання та будівельних матеріалів, необхідних для виконання обсягу робіт, вказаного у технічному завданні).
3. У пункті 1 Розділу III ТД Замовник вимагає, що до ціни пропозиції в форматі jpeg або pdf мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Державних будівельних норм з урахуванням змін та доповнень, зокрема: детальний розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів; розрахунок вартості машино–годин будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення та інші розрахунки.
У відповідності до Державних будівельних норм з урахуванням змін та доповнень визначено, що вартість машино-години власної будівельної техніки підрядника визначається на підставі ресурсних нормативних показників експлуатації будівельних машин та механізмів, і відповідних поточних цін на них з додаванням амортизаційних відрахувань; витрат на заміну частин, що швидко спрацьовуються; вартості матеріальних ресурсів на ремонт і технічне обслуговування та перебазування машин; інших витрат, пов'язаних з експлуатацією і утриманням будівельних машин та механізмів, що враховуються в складі прямих витрат, а саме: амортизація будівель і споруд дільниць механізації та витрати на їх утримання і експлуатацію; податків, зборів та обов'язкових платежів, установлених законодавством, що враховуються у вартості машино-години власної будівельної техніки підрядника.
Вартість машино-години будівельної техніки, що орендується, приймається за ціною, що склалася в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні та наближених до нього територіях.
Разом з тим, пунктом 23 Національного положення (стандарт) бухгалтерського обліку 7 «Основні засоби», затвердженого наказом Міністерства фінансів України 27.04.2000 р. N 92 визначено, що нарахування амортизації здійснюється протягом строку корисного використання (експлуатації) об'єкта, який встановлюється підприємством (у розпорядчому акті) при визнанні цього об'єкта активом (при зарахуванні на баланс), і призупиняється на період його реконструкції, модернізації, добудови, дообладнання та консервації.
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "КОД ГРУП" те, що учасником у своїй тендерній пропозиції надано Розрахунок вартості маш-год. експлуатації власних та орендованих машин та механізмів № 73 - 02-1-1, в який включено амортизаційні відрахування на орендовані машини та механізми, а саме: трактори на гусеничному ходу при роботi на водогосподарському будiвництвi, потужнiсть 59 кВт [80 к.с.] (дговір оренди від 02.02.2022 №02/22)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-04-12 14:51:44
Відповідь на Ваш запит
Стосовно пункту 1 Запиту про надання пояснень:
Товариство з обмеженою відповідальністю «КОД ГРУП» , яке було визнано переможцем торгів «Нове будівництво берегозакріплювальних споруд р. Сухий в районі вул. Гірська в с. Рунгури Печеніжинської селищної ради Коломийського району Івано-Франківської області» ідентифікатор закупівлі - UA-2022-03-03-002122-a надало договір оренди транспортного засобу від 05.05.2021 №ЛІМ-05/05/2021 який є діючим до 31 грудня 2022 року. Прошу звернути увагу, що у пункті 3.2 зазначено : « Якщо Орендодавець у строк до 31 грудня 2021 року до закінчення строку оренди не заявить про намір припинити цей Договір, то строк оренди вантажних автомобілів, механізмів та спецтехніки продовжується на наступний календарний рік». Тобто, посилаючись на пункт 3.2 Договору від 05.05.2021 №ЛІМ-05/05/2021 Договір дійсний до 31 грудня 2021 року.
Прошу звернути увагу на « Графік виконання будівельно-монтажних робіт», де вказано період виконання робіт березень 2022 року - листопад 2022 року. Тобто ТОВ «КОД ГРУП» планувало завершити роботи «Нове будівництво берегозакріплювальних споруд р. Сухий в районі вул. Гірська в с. Рунгури Печеніжинської селищної ради Коломийського району Івано-Франківської області» у 2022 році, а не у 2023 році.
Виходячи з вищесказаного , Договір є чинним протягом строку виконання робіт.
Стосовно пункту 2 Запиту замовника про надання пояснень:
За нашим проханням Товариство з обмеженою відповідальністю «КОД ГРУП» , яке було визнано переможцем торгів «Нове будівництво берегозакріплювальних споруд р. Сухий в районі вул. Гірська в с. Рунгури Печеніжинської селищної ради Коломийського району Івано-Франківської області» ідентифікатор закупівлі - UA-2022-03-03-002122-a надало Договір оренди №2022-01-А від 6 січня 2022 року (додається) на компресори пересувні з двигуном внутрiшнього згоряння та договір оренди №22-10-Бвід 10 січня 2022 року на котки дорожнiсамохiднi (додається).
Отже, Товариство з обмеженою відповідальністю «КОД ГРУП» підтвердило наявність вищезгаданих механізмів.
Стосовно пункту 3 Запиту замовника про надання пояснень:
Вартість оренди трактора на гусеничному ходу (договір оренди від 02.02.2022 року) становить 436 гривень 73 коп. в тому числі амортизаційні відрахування 4 гривні за маш-год які несе орендодавець.
Враховуючи вищесказане, Товариство з обмеженою відповідальністю «КОД ГРУП» дотрималося усіх умов і вимог Тендерної документації та чинного законодавства України.
Надання інформації про усунення порушення замовником
По Вашому висновку про усунення порушень у сфері закупівель пунктів 1 та 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015, припинено дію договору за № 69 від 12.04.2022 року. Про що надано лист директору ТОВ "КОД ГРУП" про те, що даний договір відповідно до частини другої статті 215 ЦК України є недійсним, оскільки даний договір укладено в порушеннях норм Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015.
2022-04-20 16:20:05
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 квітня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 квітня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 березня 2022 13:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОД ГРУП" |
2 202 331,00
UAH з ПДВ
|
2 202 331,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ТЕГЕРАН" |
2 217 000,00
UAH з ПДВ
|
2 217 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОД ГРУП" #40018008 |
Переможець |
2 202 331,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2022 09:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2022 16:23
|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2022 14:35
|
Графік 2022-2023.pdf | укладений |
13 квітня 2022 14:33
|
Договірна ціна.pdf | укладений |
13 квітня 2022 14:33
|
План фінансування.pdf | укладений |
13 квітня 2022 14:33
|
Договір № 69.pdf | укладений |
13 квітня 2022 14:33
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 12 квітня 2022 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | За висновками проведеного моніторингу договір за № 69 від 12.04.2022 відповідно до частини другої статті 215 ЦК України є недійсним, оскільки даний договір укладено в порушеннях норм Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015. |