Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ХИРІВСЬКА МІСЬКА РАДА САМБІРСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04056019 |
Вебсайт: | http://hyriv.miskrada.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 82060, Україна , Львівська обл., Хирів, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ СТУСА, будинок 24 |
Контактна особа: |
Лужецька Роксолана Миколаївна 380974278635 M_RADA_HYRIV@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 березня 2022 13:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 березня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 березня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 березня 2022 18:00 |
Початок аукціону: | 22 березня 2022 13:59 |
Очікувана вартість: | 4 796 368,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 981,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантіії. Гарантія повинна бути видана банком в якому обслуговується учасник на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію або договору застави, або іншого забезпечення, прийнятного для банку-гаранта) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Електронна банківська гарантія повинна мати електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” або “JPEG” копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 23000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник проводить платежі за фактично виконані роботи протягом 20 календарних днів на підставі підписаної уповноваженими представниками сторін та завіреної печатками довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, актів приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в, відповідно до бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами та виключно в межах фактичних надходжень коштів на рахунок фінансування об’єкту | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 70 |
Виконання робіт | Генпідряднику до початку робіт може надаватися аванс на придбання матеріалів протягом 10 календарних днів з дати підписання договору в разі наявності бюджетних асигнувань в розмірі не більше 30% вартості річного обсягу робіт | Аванс | 10 | Календарні | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 березня 2022 13:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2022 13:12 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ дорога (1).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1. Відповідно до вимог документації тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений КЕП учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі. Повідомляємо, що КЕП видають не тільки державні органи, тому незрозуміло чому ви не можете виконати зазначені умови документації.
2. Кінцевий строк подання пропозиції 21 березня 2022 року. В разі якщо відбудеться аукціон строк розгляду 5 робочих днів і може бути продовжений до 20 робочих днів. В разі якщо органи МВС не будуть видавати довідки про відсутність судимості Замовник буде діяти відповідно до законодавства та роз’яснень уповноважених органів на момент прийняття рішення про визначення переможця.
3. Кінцевий строк подання пропозиції 21 березня 2022 року. В разі якщо відбудеться аукціон строк розгляду 5 робочих днів і може бути продовжений до 20 робочих днів. В разі якщо органи ДПС не будуть видавати довідки про відсутність судимості Замовник буде діяти відповідно до законодавства та роз’яснень уповноважених органів на момент прийняття рішення про визначення переможця.
4. Відповідно до вимог документації учасник повинен надати Копія ліцензії класу наслідків не менше CC2 на виконання всіх зазначених в технічному завданні робіт дійсну на момент розкриття та чинної як мінімум до 31.12.2022 року. В разі якщо Ваша ліцензія є безстрокова то це не є перешкодою до подання тендерної пропозиції.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-26-000057 ● de73484867ac40f6a8ad2ad29bd6faa2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 квітня 2022 14:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.04.2022 № 161
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 26.04.2022 № 161.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-03-03-001880-a, 03.03.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Перший заступник начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-27 10:29:34
Про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-03-03-001880-a, яка проводилась Хирівською міською радою Самбірського району (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку офіційного веб-сайту розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-04-28 11:43:46
Пояснення
На ваш моніторинг повідомляємо, що технічні, якісні та кількісні характерниистики, а також очікувану вартість розміщено на сайті https://hyrivska-gromada.gov.ua/news/1651129697/ в розділі "Новини". Також повідомляємо, що технічні, якісні та кількісні характеристики, а також очікувану вартість визначено на підставі проектно-коштористої документації, розробленої спеціалізованою організацією, та яка пройшла експертизу, та отримала експертний висновок (додається).
Також повідомляємо, що ПКМУ №710 від 11.10.2016 року в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті впродовж п'яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель носить рекомендаційний характер.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Західний офіс Держаудитслужби 79000, м. Львів, вул. Костюшка, 8 код ЄДРПОУ 40479801 e-mail: 131300@dasu.gov.ua тел: (032) 255-34-16 Хирівська міська рада Самбірського району львівської 82060, Україна , Львівська обл., м. Хирів, вул. В. Стуса,24 Код ЄДРПОУ 04056019 ЗАПЕРЕЧЕННЯ на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-03-03-001880-a У відповідності до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-03-03-001880-a (далі- Висновок), який оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 05.05.2021 Західним офісом Держаудитслужби «За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог частини четвертої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, своєчасності укладання договору та його оприлюднення – порушень не встановлено». В частині виявлених порушень висновок не відповідає фактичним обставинам, не узгоджується із вимогами тендерної документації замовника та тендерною пропозицією учасника-переможця, суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», а відтак є протиправним та підлягає скасуванню. 1. В тендерній документації вказано контактні дані уповноваженої особи, телефон. В оголошенні про закупівлю на сайті www.prozorro.gov.ua зазначено електронну пошту Замовника. Зазначене відповідає вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» та підтверджується постановою Третього апеляційного Адміністративного суду від 27.10.2021 року, справа №160/14817/20. 2. Відповідно до Кошторисних норм України. Настанова з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (далі-Настанова №281) ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, а також на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат, кошти на покриття ризиків, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. У складі тендерної пропозиції, в частині розрахунків Договірної ціни, учасник надав документи, які вимагались тендерною документацією. Відповідно до наданих розрахунків, підписаних сертифікованим інженером-проектувальником в частині кошторисної документації, учасник передбачає кошти на покриття загальновиробничих та адміністративних витрат, кошти на покриття ризиків, кошти на покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами, а також кошти на сплату податків. За результатами аукціону, переможцем торгів, уточнено розрахунок вартості ремонту. Відповідно до Настанови №281 загальновиробничі та адміністративні витрати в складі договірної ціни обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку загальновиробничих та адміністративних витрат, наведених в додатку 10 та в додатку 26 до цієї Настанови. В цей же час, тендерною документацією не вимагається від учасників надання в складі тендерних пропозицій структури загальновиробничих витрат, адміністративних витрат, які склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку загальновиробничих витрат, адміністративних витрат наведених в додатках 10 та 26 цієї Настанови. Виходячи з вищенаведеного немає підстав вважати, що розрахунок загальновиробничих та адміністративних витрат учасником – ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» здійснено у невідповідності із вимогами Настанови №281. Висновок органу державного фінансового контролю про те, що ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» розрахунки загальновиробничих витрат та коштів на покриття адміністративних витрат не надано (відповідні розрахунки здійснено за усередненими показниками) ґрунтується виключно на припущеннях, суперечить вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т». 3. За приписами частини 4 ст. 41 Закону, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. В наведеній нормі, законодавець визначає, що умови договору не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону, або від узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Результатом електронного аукціону є виключно кінцева ціна тендерної пропозиції кожного із учасників процедури закупівлі. Електронний аукціон не визначає інший зміст тендерних пропозицій учасників, окрім як ціну учасника. Системний аналіз наведеної норми, в тому числі її семантичний зміст вказує на те, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції виключно в частині ціни тендерної пропозиції учасника, за виключенням наведених законодавцем винятків. Формальна невідповідність (словесна, граматична, синтаксична тощо) укладеного договору про закупівлю чи якихось інших його умов проекту договору закупівлі не може бути підставою для визнання укладеного договору нікчемним, відповідно до п.2 ч.1 ст.43 Закону. Враховуючи викладене, висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-03-03-001880-a, складений без урахування обставин, які мали значення для його прийняття, ґрунтується виключно на припущеннях, а тому є протиправним та підлягає скасуванню.
2022-05-11 20:51:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 травня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2022 14:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" |
4 752 889,20
UAH з ПДВ
|
4 728 889,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП БАГДАСАРЯН ГЕВОРГ |
4 781 368,00
UAH з ПДВ
|
4 750 789,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" #42844920 |
Переможець |
4 728 889,20
UAH з ПДВ
|
29 березня 2022 15:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 березня 2022 10:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2022 12:26
|
додаткова уг.2 розірвання.pdf | укладений |
01 листопада 2022 12:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 вересня 2022 10:49
|
додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
05 вересня 2022 10:48
|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2022 18:34
|
договір18.pdf | укладений |
20 квітня 2022 18:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 05 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна календарного графіка виконання робіт у зв'язку з відсутністю фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |