Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління державної реєстрації юридичного департаменту Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26526811 |
Місцезнаходження: | 79040, Україна , Львівська обл., Львів, Городоцька, 299 |
Контактна особа: |
Кравчишин Ірина Богданівна 380322556241 Kravchyshyn.Iryna@lvivcity.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Між Управлінням державної реєстрації юридичного департаменту Львівської міської ради (надалі за текстом – Замовник) та Товариством з обмеженою відповідальністю «Економбуд-ЛВ» (надалі за текстом – Підрядник), за результатом проведених відкритих торгів (оголошення на порталі публічних закупівель «PROZORRO» UA-2019-05-14-000566-c), укладено Договір підряду №8 від 27.06.2019р. на виконання підряду на об’єкт: «Капітальний ремонт приміщення за адресою м. Львів, вул. Залізнична, 28». Відповідно до п.4 ст.34 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» реконструкція, реставрація або капітальний ремонт об’єктів будівництва без зміни зовнішніх геометричних розмірів їхніх фундаментів у плані, реконструкція або капітальний ремонт автомобільних доріг, залізничних колій, ліній електропередачі, зв’язку, трубопроводів, інших лінійних комунікацій у межах земель їх розміщення, а також комплексна реконструкція кварталів (мікрорайонів) застарілого житлового фонду і нове будівництво об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури відповідно до містобудівної документації на замовлення органів державної влади чи органів місцевого самоврядування на відповідних землях державної чи комунальної власності можуть здійснюватися за відсутності документа, що засвідчує право власності чи користування земельною ділянкою.
В процесі виконання будівельних робіт по об’єкту підрядною організацією було виявлено необхідність виконання додаткових будівельних робіт, не передбачених початковим проєктом та відомістю обсягів робіт. Зважаючи на те, що значна частина робіт по об’єкту виконана в рамках основного договору, виникає проблема забезпечення сумісності з уже виконаними роботами, оскільки заміна попереднього виконавця робіт може призвести до виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням, в тому числі до виникнення суперечностей в рамках зміненого проєкту. У випадку заміна підрядної організації це можливе тимчасове зупинення виконання робіт, що може призвести до пошкодження, всування, погіршення якісних та технічних показників окремих елементів будівництва, що в свою чергу може призвести до надлишкового витрачання коштів для відновлення таких якісних та технічних показників. Залучення до виконання робіт підрядної організації, яка вже виконувала роботи з будівництва вказаного об’єкта надасть можливість забезпечити сумісність нових робіт з тими, що виконувалися цією ж підрядною організацією, а при закінчені робіт забезпечить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. Загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору.
Обґрунтування закупівлі, що передбачено загальнодержавними нормативними документами, розміщено на веб-сайті Замовника за посиланням: https://city-adm.lviv.ua/public-information/offices/upravlinnia-derzhavnoi-reiestratsii/obhruntuvannia-zakupivli/2022.
Відповідно до вищенаведеного, виникла нагальна необхідність у коригуванні проєкту «Капітальний ремонт приміщення за адресою м. Львів, вул. Залізнична, 28» у зв’язку з потребою проведення додаткових будівельних робіт не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проєкту.
З урахуванням обсягів робіт які не були передбачені в основному кошторисі були внесені відповідні коригування до проектно-кошторисної документації та за результатами проведення такої експертизи, отримано позитивний експертний звіт від 12.01.2022 №14-1101/01-21. Коригований проєкт було подано до Державного підприємства «Спеціалізована державна експертна організація – центральна служба української державної будівельної експертизи» ДП «Укрдержбудекспертиза» у Львівській області для проведення експертизи коригованої проєктної документації.
Робочий проєкт розроблено ФОП Лобзіна О. М. (м. Львів, вул. Сихівська, 30/71, головний інженер проєкту – Лобзіна О. М., кваліфікаційний сертифікат інженера-проєктувальника АР №000288 від 04.05.2012) на підставі: завдання на коригування, затвердженого замовником та погодженого генпроєктувальником.
Відповідно до ухвали ЛМР від 31.12.2021 №1973 „Про внесення змін до розподілу коштів бюджету розвитку бюджету Львівської міської територіальної громади на 2022 рік” та ухвали від 17.02.2022 №1985 „Про внесення змін до розподілу коштів бюджету розвитку бюджету Львівської міської територіальної громади на 2022 рік” управлінню державної реєстрації було виділено кошти на капітальний ремонт приміщення за адресою: м. Львів, вул. Залізнична, 28.
Враховуючи усі вищенаведені факти, зазначаємо, що додаткові роботи по відкоригованому робочому проєкту не були зазначені у початковому проєкті, проте є пов’язаними у технологічному процесі з роботами, які виконуються Підрядником за Договором та повинні проводитись у межах єдиного будівельного майданчика в рамках одного об’єкта, і є обов‘язковими для виконання, оскільки технологія будівництва унеможливлює виконання деяких робіт, передбачених початковим проєктом, без виконання додаткових робіт. Вищевказані додаткові роботи є технічно та економічно пов'язані з основним договором. Враховуючи вже виконані роботи, заміна підрядника призведе до виникнення проблем технічного характеру, а саме: несумісності з вже розпочатими розрізненими будівельно-монтажними роботами, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, так як всі роботи є технологічно пов’язаними; - конструктивні особливості деяких складових будівництва для забезпечення відповідності проєктним рішенням потребують безперервності процесу їх виконання; - несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням обладнання, несумісності загального вигляду будівлі; - до втрати гарантій якості на роботи і змонтовані конструкції, досягнення показників, визначених у проєктній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені договором підряду та Цивільним кодексом України, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем.
Виходячи з викладеного вище, виникає необхідність у проведенні переговорної процедури закупівлі за предметом закупівлі код ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт об’єкту «Капітальний ремонт приміщення за адресою м. Львів, вул. Залізнична, 28» з Товариством з обмеженої відповідальністю «Економбуд-ЛВ».
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 березня 2022 15:07 |
Оскарження наміру укласти договір: | 14 березня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Пірядником належно оформлених актів виконаних робіт та довідки, рахунка на оплату, шляхом проміжних платежів протягом 10-ти календарних днів у разі надходження коштів з міського бюджету на рахунок замовника та в межах бюджетних призначень. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
03 березня 2022 14:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2022 14:46 |
Завдання на проектування коригування проектно-кошторисної документації.pdf | |
03 березня 2022 14:46 |
Відомість обсягів робіт.pdf | |
03 березня 2022 14:46 |
Експертний звіт щодо розгляду проєктної документації на будівництво.pdf | |
03 березня 2022 14:46 |
Ухвала №1985 від 17.02.2022.pdf | |
03 березня 2022 14:46 |
Додаток до експертного звіту №14-1101-01-21.pdf | |
03 березня 2022 14:46 |
Ухвала №1973 від 31.12.2021.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-19-000034 ● 3c8206540e104027bb90e3178a3b43ad
- Статус: вирішено ● Дата: 06 червня 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2022 13:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.04.2022 № 156
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 19.04.2022 № 156.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-03-03-001208-c, 03.03.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-19 15:42:56
Про надання пояснень
Дата: 19.04.2022
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-03-03-001208-c, яка проводилась Управлінням державної реєстрації юридичного департаменту Львівської міської ради (далі – Замовник) за переговорною процедурою, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до частини першої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
За нормою частини сьомої статті 40 Закону замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Під час моніторингу встановлено, що за переговорною процедурою закупівлі UA-2022-03-03-001208-c в електронній системі закупівель опубліковано 03.03.2022 повідомлення про намір укласти договір, відповідно до якого учасником переговорної процедури є ТОВ «ЕКОНОМБУД-ЛВ».
Однак, на час оприлюднення повідомлення про проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2022-03-03-001208-c (19.04.2022) повідомлення про намір укласти договір з вищевказаним учасником в електронній системі та договір не опубліковано.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3.Чи укладався Замовником договір за результатами переговорної процедури закупівлі UA-2022-03-03-001208-c? У разі укладання – пояснити причини його не опублікування.
4.Пояснити причини та підстави не відміни переговорної процедури закупівлі UA-2022-03-03-001208-c (зокрема, у разі наявності підстав, визначених у частині восьмій статті 40 Закону) ?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-04-20 16:40:47
Відповідь на запит
В процесі виконання будівельних робіт по об’єкту вул. Залізнична, 28 підрядною організацією було виявлено необхідність виконання додаткових будівельних робіт, не передбачених початковим проєктом та відомістю обсягів робіт. Враховуючи обсяги робіт, які не були передбачені в основному кошторисі проектною організацією були внесені відповідні коригування до проектно-кошторисної документації, відкореговану проектну-кошторисну документацію було подано до ДП «Укрдержбудекспертиза” та на основі цього коригування і за результатами проведення такої експертизи, отримано позитивний експертний звіт від 12.01.2022 №14-1101/01-21. Таким чином на підставі скоригованої проектно-кошторисної документації було визначено вартість додаткових аналогічних робіт у розмірі 5 682 370,00 грн. Розміри бюджетних призначень визначені ухвалами ЛМР від 31.12.2021 №1973 „Про внесення змін до розподілу коштів бюджету розвитку бюджету Львівської міської територіальної громади на 2022 рік” та ухвалою від 17.02.2022 №1985 „Про внесення змін до розподілу коштів бюджету розвитку бюджету Львівської міської територіальної громади на 2022 рік”. Також у систему було завантажено наступні документи для підтвердження технічних та якісних характеристик, а саме: відомість обсягів робіт, експертний звіт щодо розгляду проєктної документації на будівництво, додаток до експертного звіту №14-1101-01-21, а також завдання на проектування коригування проектно-кошторисної документації.
Обґрунтування закупівлі, що передбачено загальнодержавними нормативними документами, розміщено на веб-сайті Замовника за посиланням: https://city-adm.lviv.ua/public-information/offices/upravlinnia-derzhavnoi-reiestratsii/obhruntuvannia-zakupivli/2022 від 26.01.2022 р.
Відповідно до частини першої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Також відповідно до частини четвертої статті 40 Закону за результатами проведених переговорів з учасником (учасниками) процедури закупівлі замовник приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю. Згідно з частиною шостою статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію, зокрема обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Разом з тим замовник самостійно визначає документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Нормативний документ – це документ, що встановлює правила, загальні принципи чи характеристики різного виду діяльності або її результатів. Закон України «Про публічні закупівлі» визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Таким чином Закон України «Про публічні закупівлі» є нормативним документом. В обгрунтуванні також зазначено посилання на процедуру відкритих торгів, яка підтверджує наявність умов для проведення переговорної процедури (UA-2019-05-14-000566-c), а саме: наявність укладеного договору на надання аналогічних послуг, укладеного не пізніше 3-х років за результатами проведеного тендера та що вартість договору не перевищує 50% ціни основного договору.
Договір за результатами переговорної процедури закупівлі UA-2022-03-03-001208-c не укладався і закупівлю було скасовано, про що свідчить завантажений у систему протокол відміни переговорної процедури. Відповідно до п. 5 ч. 8 ст. 40 ЗУ „Про публічні закупівлі” переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. На протязі цих днів визначених законом підписання договору не відбулося і уповноваженою особою було прийняте рішення про скасування переговорної процедури. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Рішення було прийняте 19.04.2021 р. і одразу завантажене у систему. Відповідно до закону оприлюднення відбувається протягом одного дня з дня його затвердження.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Закупівлю UA-2022-03-03-001208-c було скасовано відповідно до п. 5 ч. 8 ст. 40 ЗУ „Про публічні закупівлі” у зв’язку з непідписанням договору про закупівлю у строк 35 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Протокол відміни переговорної процедури завантажений у систему 19.04.2022, у день прийняття Рішення уповноваженою особою.
2022-04-26 15:00:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 квітня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 травня 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Торги відмінено
2022-05-11 13:22:53
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКОНОМБУД-ЛВ" #37205736 |
Переможець |
5 682 370,00
UAH з ПДВ
|
03 березня 2022 15:07
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 19 квітня 2022 16:06 |
Кінець періоду оскарження: | 30 квітня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 19 квітня 2022 16:06 |
Причина відміни: | непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування скороченної переговорної процедури закупівлі, 10 днів - у разі застосування процедури запиту цінових пропозицій) |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до п. 5 ч. 8 ст. 40 ЗУ „Про публічні закупівлі” переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. |
19 квітня 2022 15:58
|
Електронний підпис |
19 квітня 2022 15:54
|
Протокол відміни переговорної процедури.pdf |