Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Модульні споруди для формування Центру територіальної оборони міста Дніпра
Очікувана вартість
17 222 400,00 UAH
UA-2022-03-01-001617-c ● 31c890471ff34011b5910e027613d1b7
Переговорна процедура (скорочена)
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент громадського порядку і цивільного захисту Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 23928294 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Дмитра Яворницького,75 |
Контактна особа: |
Гайдар Алла 380679650424 alla.gaydar@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Виникнення обставин з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій (наслідків бойових дій в умовах воєнного стану відповідно до актів Кабінету Міністрів України)
Обґрунтування
Враховуючи, те що з 5:30 год. 24 лютого 2022 Президентом України на всій території нашої держави запроваджено режим воєнного стану щонайменше строком на 30 діб, це дозволяє розцінювати, що нашій територіальній цілісності загрожує небезпека.
Згідно з Закону України «Про правовий режим воєнного стану» воєнний стан - це особливий правовий режим, що вводиться в Україні або в окремих її місцевостях у разі збройної агресії чи загрози нападу, небезпеки державній незалежності України, її територіальній цілісності та передбачає надання відповідним органам державної влади, військовому командуванню, військовим адміністраціям та органам місцевого самоврядування повноважень, необхідних для відвернення загрози, відсічі збройної агресії та забезпечення національної безпеки, усунення загрози небезпеки державній незалежності України, її територіальній цілісності, а також тимчасове, зумовлене загрозою, обмеження конституційних прав і свобод людини і громадянина та прав і законних інтересів юридичних осіб із зазначенням строку дії цих обмежень. Згідно останньої інформації, ворожий наступ здійснюється не лише на східних та прикордонних територіях країни, відомо що небезпека існує в тому числі і у м. Дніпрі та області, а тому, враховуючи вищенаведене та надзвичайну ситуацію, яка не дозволяє працювати у звичному режимі, існує нагальна потреба вжити всіх необхідних заходів щодо забезпечення установ міста Дніпра необхідними товарами для забезпечення ліквідації надзвичайних ситуацій.
Відповідно до п. 24 ч. 1 ст. 2 Кодексу Цивільного Захисту України 24) надзвичайна ситуація - обстановка на окремій території чи суб’єкті господарювання на ній або водному об’єкті, яка характеризується порушенням нормальних умов життєдіяльності населення, спричинена катастрофою, аварією, пожежею, стихійним лихом, епідемією, епізоотією, епіфітотією, застосуванням засобів ураження або іншою небезпечною подією, що призвела (може призвести) до виникнення загрози життю або здоров’ю населення, великої кількості загиблих і постраждалих, завдання значних матеріальних збитків, а також до неможливості проживання населення на такій території чи об’єкті, провадження на ній господарської діяльності; На сьогоднішній день змін до Закону України «Про публічні закупівлі» немає, отже всі закупівлі здійснюємо відповідно до діючого законодавства у сфері публічних закупівель, виходячи із очікуваної вартості предмета закупівлі. Необхідно також взяти до уваги, що напередодні 23 лютого указом Президента введено надзвичайний стан, зважаючи на те, що Надзвичайний стан - це особливий правовий режим, який може тимчасово вводитися в Україні чи в окремих її місцевостях при виникненні надзвичайних ситуацій техногенного або природного характеру не нижче загальнодержавного рівня, що призвели чи можуть призвести до людських і матеріальних втрат, створюють загрозу життю і здоров’ю громадян, або при спробі захоплення державної влади чи зміни конституційного ладу України шляхом насильства і передбачає надання відповідним органам державної влади, військовому командуванню та органам місцевого самоврядування відповідно до цього Закону повноважень, необхідних для відвернення загрози та забезпечення безпеки і здоров’я громадян, нормального функціонування національної економіки, органів державної влади та органів місцевого самоврядування, захисту конституційного ладу, а також допускає тимчасове, обумовлене загрозою, обмеження у здійсненні конституційних прав і свобод людини і громадянина та прав і законних інтересів юридичних осіб із зазначенням строку дії цих обмежень, а тому робота в звичному безпечному режимі стає неможливою.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі»: якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера,
керуючись УКАЗОМ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ № 63/2022 від 23.02.2022 року «Про введення надзвичайного стану в окремих регіонах України», затвердженим Законом України «Про затвердження Указу Президента України "Про введення надзвичайного стану в окремих регіонах України» № 2101-ІХ від 23.02.2022 року, УКАЗОМ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ № 64/2022 від 24.02.2022 року «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженим Законом України «Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні» № 2102-ІХ від 24.02.2022 року, задля забезпечення нагальної потреби у закупівлі модульних споруд для формування центру територіальної оборони міста Дніпра та враховуючи порогові показники вартості закупівлі замовником застосовується переговорна процедура для забезпечення нагальної потреби внаслідок виникнення особливих економічних та соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера.
Згідно з Закону України «Про правовий режим воєнного стану» воєнний стан - це особливий правовий режим, що вводиться в Україні або в окремих її місцевостях у разі збройної агресії чи загрози нападу, небезпеки державній незалежності України, її територіальній цілісності та передбачає надання відповідним органам державної влади, військовому командуванню, військовим адміністраціям та органам місцевого самоврядування повноважень, необхідних для відвернення загрози, відсічі збройної агресії та забезпечення національної безпеки, усунення загрози небезпеки державній незалежності України, її територіальній цілісності, а також тимчасове, зумовлене загрозою, обмеження конституційних прав і свобод людини і громадянина та прав і законних інтересів юридичних осіб із зазначенням строку дії цих обмежень. Згідно останньої інформації, ворожий наступ здійснюється не лише на східних та прикордонних територіях країни, відомо що небезпека існує в тому числі і у м. Дніпрі та області, а тому, враховуючи вищенаведене та надзвичайну ситуацію, яка не дозволяє працювати у звичному режимі, існує нагальна потреба вжити всіх необхідних заходів щодо забезпечення установ міста Дніпра необхідними товарами для забезпечення ліквідації надзвичайних ситуацій.
Відповідно до п. 24 ч. 1 ст. 2 Кодексу Цивільного Захисту України 24) надзвичайна ситуація - обстановка на окремій території чи суб’єкті господарювання на ній або водному об’єкті, яка характеризується порушенням нормальних умов життєдіяльності населення, спричинена катастрофою, аварією, пожежею, стихійним лихом, епідемією, епізоотією, епіфітотією, застосуванням засобів ураження або іншою небезпечною подією, що призвела (може призвести) до виникнення загрози життю або здоров’ю населення, великої кількості загиблих і постраждалих, завдання значних матеріальних збитків, а також до неможливості проживання населення на такій території чи об’єкті, провадження на ній господарської діяльності; На сьогоднішній день змін до Закону України «Про публічні закупівлі» немає, отже всі закупівлі здійснюємо відповідно до діючого законодавства у сфері публічних закупівель, виходячи із очікуваної вартості предмета закупівлі. Необхідно також взяти до уваги, що напередодні 23 лютого указом Президента введено надзвичайний стан, зважаючи на те, що Надзвичайний стан - це особливий правовий режим, який може тимчасово вводитися в Україні чи в окремих її місцевостях при виникненні надзвичайних ситуацій техногенного або природного характеру не нижче загальнодержавного рівня, що призвели чи можуть призвести до людських і матеріальних втрат, створюють загрозу життю і здоров’ю громадян, або при спробі захоплення державної влади чи зміни конституційного ладу України шляхом насильства і передбачає надання відповідним органам державної влади, військовому командуванню та органам місцевого самоврядування відповідно до цього Закону повноважень, необхідних для відвернення загрози та забезпечення безпеки і здоров’я громадян, нормального функціонування національної економіки, органів державної влади та органів місцевого самоврядування, захисту конституційного ладу, а також допускає тимчасове, обумовлене загрозою, обмеження у здійсненні конституційних прав і свобод людини і громадянина та прав і законних інтересів юридичних осіб із зазначенням строку дії цих обмежень, а тому робота в звичному безпечному режимі стає неможливою.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі»: якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера,
керуючись УКАЗОМ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ № 63/2022 від 23.02.2022 року «Про введення надзвичайного стану в окремих регіонах України», затвердженим Законом України «Про затвердження Указу Президента України "Про введення надзвичайного стану в окремих регіонах України» № 2101-ІХ від 23.02.2022 року, УКАЗОМ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ № 64/2022 від 24.02.2022 року «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженим Законом України «Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні» № 2102-ІХ від 24.02.2022 року, задля забезпечення нагальної потреби у закупівлі модульних споруд для формування центру територіальної оборони міста Дніпра та враховуючи порогові показники вартості закупівлі замовником застосовується переговорна процедура для забезпечення нагальної потреби внаслідок виникнення особливих економічних та соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 березня 2022 19:59 |
Оскарження наміру укласти договір: | 07 березня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 штуки
Модульні споруди для формування Центру територіальної оборони міста Дніпра
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44211100-3 — Модульні та переносні споруди
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
01 березня 2022 19:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Артметал Україна" #37805242 |
Переможець |
17 222 400,00
UAH з ПДВ
|
01 березня 2022 19:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 14:55
|
Електронний підпис | укладений |
07 березня 2022 15:41
|
Договір модулі.pdf | укладений |
07 березня 2022 15:40
|