Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2022-03-01-001075-a 749413c2d9dc4b05ae36f4ffcfb79e2b
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гріднєв Максим Олександрович

+380482345361 vpp21@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Південне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків
Код ЄДРПОУ: 44104032
Місцезнаходження: 65015, Україна , Одеська обл., Одеса, проспект Шевченка буд.15/1
Контактна особа: Гріднєв Максим Олександрович
+380482345361
vpp21@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Закупівля юридичних послуг, пов’язаних із захистом прав та інтересів України, захисту національної безпеки і оборони, а також закупівлі товарів, робіт і послуг у разі участі замовника на підставі рішення Кабінету Міністрів України в міжнародних виставкових заходах
Обґрунтування
Відповідно до постанови КМУ від 28.02.2022 р. №169 Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану. Відповідно до статті 64 Конституції України, статті 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану”, пункту 3 частини першої статті 4 Закону України “Про оборонні закупівлі”, Указу Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 “Про введення воєнного стану в Україні” Кабінет Міністрів України постановляє: 1. Установити, що в умовах воєнного стану: 1) оборонні та публічні закупівлі товарів, робіт і послуг здійснюються без застосування процедур закупівель та спрощених закупівель, визначених Законами України “Про публічні закупівлі” та “Про оборонні закупівлі”; 2) переліки та обсяги закупівель товарів, робіт і послуг визначаються: для забезпечення потреб сектору безпеки і оборони, а також інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони України — рішенням державних замовників у сфері оборони; для інших закупівель — рішенням органу управління державним майном суб’єкта господарювання державного сектору економіки; 3) замовники під час здійснення передбачених цією постановою закупівель повинні відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель та забезпечувати оприлюднення укладеного договору в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів після його підписання. Зазначений строк продовжується на час неналежного функціонування електронної системи закупівель, підтверджений її адміністратором. Договір, не оприлюднений в електронній системі закупівель у встановлений строк, є нікчемним; 4) державні замовники у сфері оборони під час здійснення передбачених цією постановою закупівель повинні відповідно до Закону України “Про оборонні закупівлі” дотримуватися принципів здійснення оборонних закупівель.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 березня 2022 12:38
Оскарження наміру укласти договір: 07 березня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65015, Україна, Одеська область, м. Одеса, проспект Шевченка 15/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

01 березня 2022 12:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-12-05-000016 ● 4ef3799afc814e5884d379e801118209
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 грудня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 грудня 2022 12:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.12.2022 Одеса № 285
Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 02.12.2022.

Начальник Наталія СТОЯНОВА

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 05.12.2022 № 285

Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення

42 UA-2022-03-01-001075-a 01.03.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-12-21 17:08:25

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань.
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Обґрунтуйте наявність підстави щодо застосування переговорної процедури (скорочена), а саме: закупівля юридичних послуг, пов’язаних із захистом прав та інтересів України, у тому числі з метою захисту національної безпеки і оборони, під час врегулювання спорів щодо розгляду в закордонних юрисдикційних органах справ за участю іноземного суб’єкта та України, на підставі рішення Кабінету Міністрів України або рішень Ради національної безпеки і оборони України, введених в дію в порядку, визначеному законом, а також закупівлі товарів, робіт і послуг у разі участі замовника на підставі рішення Кабінету Міністрів України в міжнародних виставкових заходах з наданням відповідних підтверджуючих документів (експертні, нормативні, технічні та інші документи), що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури (скорочена).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-12-26 11:10:57

Обгрунтування

Обгрунтування

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2022-12-26 11:21:11

Пояснення з власної ініціативи

Обгрунтування

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2022-12-26 11:29:47

Пояснення з власної ініціативи

Відповідно до постанови КМУ від 28.02.2022 р. №169 Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану. Відповідно до статті 64 Конституції України, статті 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану”, пункту 3 частини першої статті 4 Закону України “Про оборонні закупівлі”, Указу Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 “Про введення воєнного стану в Україні” Кабінет Міністрів України постановляє: 1. Установити, що в умовах воєнного стану: 1) оборонні та публічні закупівлі товарів, робіт і послуг здійснюються без застосування процедур закупівель та спрощених закупівель, визначених Законами України “Про публічні закупівлі” та “Про оборонні закупівлі”; 2) переліки та обсяги закупівель товарів, робіт і послуг визначаються: для забезпечення потреб сектору безпеки і оборони, а також інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони України — рішенням державних замовників у сфері оборони; для інших закупівель — рішенням органу управління державним майном суб’єкта господарювання державного сектору економіки; 3) замовники під час здійснення передбачених цією постановою закупівель повинні відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель та забезпечувати оприлюднення укладеного договору в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів після його підписання. Зазначений строк продовжується на час неналежного функціонування електронної системи закупівель, підтверджений її адміністратором. Договір, не оприлюднений в електронній системі закупівель у встановлений строк, є нікчемним; 4) державні замовники у сфері оборони під час здійснення передбачених цією постановою закупівель повинні відповідно до Закону України “Про оборонні закупівлі” дотримуватися принципів здійснення оборонних закупівель.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2022-12-26 11:30:44

Пояснення з власної ініціативи

Відповідно до постанови КМУ від 28.02.2022 р. №169 Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану. Відповідно до статті 64 Конституції України, статті 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану”, пункту 3 частини першої статті 4 Закону України “Про оборонні закупівлі”, Указу Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 “Про введення воєнного стану в Україні” Кабінет Міністрів України постановляє: 1. Установити, що в умовах воєнного стану: 1) оборонні та публічні закупівлі товарів, робіт і послуг здійснюються без застосування процедур закупівель та спрощених закупівель, визначених Законами України “Про публічні закупівлі” та “Про оборонні закупівлі”; 2) переліки та обсяги закупівель товарів, робіт і послуг визначаються: для забезпечення потреб сектору безпеки і оборони, а також інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони України — рішенням державних замовників у сфері оборони; для інших закупівель — рішенням органу управління державним майном суб’єкта господарювання державного сектору економіки; 3) замовники під час здійснення передбачених цією постановою закупівель повинні відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель та забезпечувати оприлюднення укладеного договору в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів після його підписання. Зазначений строк продовжується на час неналежного функціонування електронної системи закупівель, підтверджений її адміністратором. Договір, не оприлюднений в електронній системі закупівель у встановлений строк, є нікчемним; 4) державні замовники у сфері оборони під час здійснення передбачених цією постановою закупівель повинні відповідно до Закону України “Про оборонні закупівлі” дотримуватися принципів здійснення оборонних закупівель.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Наказом Південного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків від 23.06.2022 року №71 "Про увільнення Гріднєва Максима від роботи у зв'язку із призовом на військову службу по мобілізації" уповноважену особу відповідальну за закупівлю охоронних послуг Гріднєва Максима 23.06.2022 року було увільнено у зв'язку із призовом на військову службу по мобілізації. Наказом Південного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків від 17.08.2022 року №132 "Про внесення змін до наказу від 27.01.2022 №14" було призначено уповноважену особу відповідальну за закупівлі Богалейшу. Олександра.

2023-01-02 10:59:25


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 27 грудня 2022
Кінцевий строк оскарження: 11 січня 2023

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (під час застосування переговорної процедури (скорочена) вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.)
  3. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ОДА "Легіон"
#31502211
Переможець 300 000,00
UAH
01 березня 2022 12:38

Документи

01 березня 2022 12:38
Електронний підпис
01 березня 2022 12:37
протокол переможця.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 березня 2022 12:38

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ОДА "Легіон"
#31502211
300 000,00
UAH
Документи

Документи

01 березня 2022 12:38
Електронний підпис
01 березня 2022 12:37
протокол переможця.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2023 17:19
Електронний підпис укладений
04 травня 2022 11:06
ДУ 1 охорона.PDF зміни до договору
04 травня 2022 11:05
Електронний підпис укладений
07 березня 2022 09:47
договір 20.PDF укладений
07 березня 2022 09:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли до згоди: - доповнити пункт 1 розділу 1 Договору підпунктом 1.5. наступного змісту: «1.5. Охоронні послуги надаються Виконавцем в адмінбудівлі Південного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків, яка є бюджетною установою, та підпадає під дію підпункту 2 пункту 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590 (із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 21.03.2022 року № 346)». - У тексті Договору та в додатках до Договору «охоронні послуги» вважати «охорону приміщень бюджетної установи» у відповідних відмінках.
Номер договору про закупівлю: №20
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 березня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 300 000,00
UAH