Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фарш свинно-яловичий
Очікувана вартість
65 800,00 UAH
UA-2022-03-01-000620-b aa32e4f0838a470f9fcef8c44b6e1f36
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Місюк Іванівна

0966194244 ruda-pni@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РУДЕНСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ
Код ЄДРПОУ: 05383945
Місцезнаходження: 44345, Україна , Волинська обл., Любомльський р-н, село Руда, ВУЛИЦЯ ЗАЛІЗНИЧНА, будинок 1
Контактна особа: Олена Місюк Іванівна
0966194244
ruda-pni@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості учасників. Враховуючи те, що процедури відкритих торгів на закупівлю Фаршу (номера процедур закупівлі в системі електронних закупівель оголошеннями UA-2022-01-18-005738-a, UA-2022-02-03-006903-b) двічі не відбулися та відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону замовником, як виняток, обрано застосовування переговорної процедури закупівлі ( Протокол проведення переговорної процедури № 67 від 25.02.2022р. ). Предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, крім кількісних, вимоги до учасника не відрізняються від тих, що були визначені замовником у тендерних документаціях (номера процедур закупівлі в системі електронних закупівель UA-2022-01-18-005738-a, UA-2022-02-03-006903-b Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: 1. Закон України “Про публічні закупівлі”. 2. Звіти про результати проведення процедур відкритих торгів UA-2022-01-18-005738-a, UA-2022-02-03-006903-b

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 березня 2022 16:30
Оскарження наміру укласти договір: 12 березня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
700 кілограми
Фарш свинно-яловичий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44345, Україна, Волинська область, с.Руда, вул.Залізнична,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

01 березня 2022 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАЦЕЇВ"
#30958978
Переможець 65 800,00
UAH з ПДВ
01 березня 2022 16:30

Документи

01 березня 2022 16:29
Електронний підпис
01 березня 2022 16:29
Протоколи 67.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 березня 2022 16:30

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАЦЕЇВ"
#30958978
65 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 березня 2022 16:29
Електронний підпис
01 березня 2022 16:29
Протоколи 67.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2023 18:30
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2022 11:45
додаткова угода фарш від 01.03.2022.pdf зміни до договору
30 вересня 2022 11:44
додаткова угода фарш від 01.04.2022.pdf зміни до договору
30 вересня 2022 11:29
Електронний підпис укладений
12 березня 2022 19:39
Scan.pdf укладений
12 березня 2022 19:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із збільшенням ціни на поставку фаршу зі свинини та яловичини код ДК 021:2015 – 15110000-2 «М’ясо» на ринку домовились винести зміни до пункту 3.4 та 3.5 до договору від 01.04.2022р. №41/22 . Інші умови Договору , у тому числі сума Договору залишаються незмінними
Номер договору про закупівлю: 41/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 березня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 65 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 10 966,67 UAH)