Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Кейтерингові послуги (послуги щодо забезпечення харчуванням осіб з інвалідністю, які знаходяться в стаціонарі первинного та складного протезування)
Очікувана вартість
591 174,64 UAH
UA-2022-02-28-003106-a ● 9e381e552a0c4d109548dbbbb53b268d
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ КАЗЕННЕ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ПРОТЕЗНО-ОРТОПЕДИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО |
Код ЄДРПОУ: | 03187660 |
Місцезнаходження: | 49061, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Богдана Хмельницького, 21 |
Контактна особа: |
Ірина Франкевич +380913401853 dkepopz@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 лютого 2022 21:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 березня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 березня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 березня 2022 10:00 |
Початок аукціону: | 17 березня 2022 15:44 |
Очікувана вартість: | 591 174,64 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 955,87 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4766 послуга
Кейтерингові послуги (послуги щодо забезпечення харчуванням осіб з інвалідністю, які знаходяться в стаціонарі первинного та складного протезування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49061, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Богдана Хмельницького, будинок 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунок проводиться шляхом оплати Замовником наданих послуг на підставі актів приймання-передачі наданих послуг, складених Виконавцем, протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня підписання Сторонами цих актів. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 березня 2022 19:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 березня 2022 19:47 |
Додаток 5_проект договору.doc | |
08 березня 2022 19:47 |
Зміни до ТД_Порівняння_Додаток 2.doc | |
08 березня 2022 19:47 |
Нова редакція_ТД_Кейтерингові послуги.doc | |
28 лютого 2022 21:38 |
Додаток 3.doc | |
28 лютого 2022 21:38 |
Додаток 2.doc | |
28 лютого 2022 21:38 |
Додаток 4.doc | |
28 лютого 2022 21:38 |
ТД_Кейтерингові послуги.doc | |
28 лютого 2022 21:38 |
Додаток 1.doc | |
28 лютого 2022 21:38 |
Додаток 5_проект договору.doc |
08 березня 2022 19:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 березня 2022 19:47 |
Додаток 5_проект договору.doc
|
|||
08 березня 2022 19:47 |
Зміни до ТД_Порівняння_Додаток 2.doc
|
|||
08 березня 2022 19:47 |
Нова редакція_ТД_Кейтерингові послуги.doc
|
|||
28 лютого 2022 21:38 |
Додаток 3.doc
|
|||
28 лютого 2022 21:38 |
Додаток 2.doc
|
|||
28 лютого 2022 21:38 |
Додаток 4.doc
|
|||
28 лютого 2022 21:38 |
ТД_Кейтерингові послуги.doc
|
|||
28 лютого 2022 21:38 |
Додаток 1.doc
|
|||
28 лютого 2022 21:38 |
Додаток 5_проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Внесення змін
Дата подання: 04 березня 2022 14:43
Дата відповіді: 08 березня 2022 18:23
Відповідно до п. 7 Додатку 2 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Вказано: Постачальник повинен надати зразки блюд протягом 3 (трьох) робочих днів (з дня кваліфікації учасника) для підтвердження їх якості та відповідності вимогам тендерної документації Замовника, а також мати декларацію про якість та санітарно-гігієнічний висновок.
Просимо внести зміни до даної вимоги а виключити, тому що на єтапі кваліфікаціїї будь-які переговори та домовленості між Замовником та Учасником, недопустимі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник процедури закупівлі.
Ваше питання розглянуто та визначено, що у п. 7 Додатку 2 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ містяться інші вимоги, ніж вказані Вами.
З тексту питання зрозуміло, що мова йде про вимоги, визначені у п. 18 Додатку 2 до тендерної документації. Ця вимога буде вилучена з тендерної документації у порядку, визначеним Законом.
Ваше питання розглянуто та визначено, що у п. 7 Додатку 2 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ містяться інші вимоги, ніж вказані Вами.
З тексту питання зрозуміло, що мова йде про вимоги, визначені у п. 18 Додатку 2 до тендерної документації. Ця вимога буде вилучена з тендерної документації у порядку, визначеним Законом.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-02-28-003106-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Код ЄДРПОУ:35601826
Дата подання: 04 березня 2022 11:08
Внесення змін до оголошення
Згідно п. 197.1.7 ст. 197 ПК України звільняються від оподаткування операції з постачання послуг харчування, забезпечення майном, комунально-побутовими та іншими соціальними послугами за рахунок державних коштів, що надаються особам, які утримуються в реабілітаційних установах, територіальних центрах соціального обслуговування (надання соціальних послуг), установах, підприємствах, організаціях всеукраїнських громадських об’єднань осіб з інвалідністю та їх спілок, які займаються реабілітацією, оздоровленням та фізкультурно-спортивною діяльністю, центрах обліку та закладах соціального захисту для бездомних осіб, центрах соціальної адаптації осіб, звільнених з місць позбавлення волі, санаторіях для ветеранів та осіб з інвалідністю, будинках-інтернатах для громадян похилого віку, осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю, психоневрологічних та спеціалізованих будинках-інтернатах, пансіонатах для ветеранів війни і праці, геріатричних пансіонатах;.
Враховуючи вищевикладене, просимо внести зміни в оголошення, а саме, зазначити очікувану вартість без ПДВ.
Розгорнути
Згорнути
Враховуючи вищевикладене, просимо внести зміни в оголошення, а саме, зазначити очікувану вартість без ПДВ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 березня 2022 21:48
Шановний учасник закупівлі!
Закон не містить вимоги щодо обов’язкової реєстрації учасника в якості платника ПДВ для участі у публічних закупівлях. Таким чином, брати участь в публічних закупівлях можуть як платники, так і не платники ПДВ. Якщо учасник не є платником ПДВ, або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то він надає пропозицію без урахування ПДВ.
Про це зроблена відмітка:
а) у Додатку 1 до тендерної документації, а саме: *У разі надання пропозиції учасником - неплатником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, про що Учасник робить відповідну позначку «без ПДВ»;
б) у Додатку 2 до тендерної документації, а саме: *У разі надання пропозиції учасником - неплатником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, про що Учасник робить відповідну позначку «без ПДВ».
Критерієм оцінки тендерних пропозицій є лише ціна тендерної пропозиції: 100%. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість, у разі якщо учасник є платником ПДВ) або без ПДВ – у разі, якщо Учасник не є платником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ.
Закон не містить вимоги щодо обов’язкової реєстрації учасника в якості платника ПДВ для участі у публічних закупівлях. Таким чином, брати участь в публічних закупівлях можуть як платники, так і не платники ПДВ. Якщо учасник не є платником ПДВ, або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то він надає пропозицію без урахування ПДВ.
Про це зроблена відмітка:
а) у Додатку 1 до тендерної документації, а саме: *У разі надання пропозиції учасником - неплатником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, про що Учасник робить відповідну позначку «без ПДВ»;
б) у Додатку 2 до тендерної документації, а саме: *У разі надання пропозиції учасником - неплатником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, про що Учасник робить відповідну позначку «без ПДВ».
Критерієм оцінки тендерних пропозицій є лише ціна тендерної пропозиції: 100%. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість, у разі якщо учасник є платником ПДВ) або без ПДВ – у разі, якщо Учасник не є платником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ.
Номер вимоги: UA-2022-02-28-003106-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Код ЄДРПОУ:35601826
Дата подання: 04 березня 2022 14:40
Виключити з тендерної документації умови, які суперечать нормам чинного законодавства
Відповідно до п. 7 Додатку 2 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Вказано, що Учаснику на спеціальний автотранспорт необхідно мати санітарний паспорт, який видається Територіальною санітарно – епідеміологічною станцією терміном на один рік..... Однак, У відповідності до ст.43,44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» встановлені гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей та транспортних засобів, згідно з якими не передбачено оформлення санітарних паспортів. У відповідності до ст.25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів » оператори ринку, які провадять діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, зобов’язані зареєструвати свої потужності, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів, в т.ч. їх транспортування. Порядок проведення державної реєстрації потужностей визначений наказом Мінагрополітики та продовольства України від 10.02.2016 року № 39 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам». Таким чином, вимагаємо замінити незаконну вимогу щодо надання "санітарного паспорту автомобіля" на "рішення про державну реєстрацію потужності на транспортування".
Розгорнути
Згорнути
Вказано, що Учаснику на спеціальний автотранспорт необхідно мати санітарний паспорт, який видається Територіальною санітарно – епідеміологічною станцією терміном на один рік..... Однак, У відповідності до ст.43,44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» встановлені гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей та транспортних засобів, згідно з якими не передбачено оформлення санітарних паспортів. У відповідності до ст.25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів » оператори ринку, які провадять діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, зобов’язані зареєструвати свої потужності, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів, в т.ч. їх транспортування. Порядок проведення державної реєстрації потужностей визначений наказом Мінагрополітики та продовольства України від 10.02.2016 року № 39 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам». Таким чином, вимагаємо замінити незаконну вимогу щодо надання "санітарного паспорту автомобіля" на "рішення про державну реєстрацію потужності на транспортування".
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 березня 2022 19:08
Шановний учасник закупівлі! Ваша вимога розглянута та необхідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 15 березня 2022 11:08 |
Кінець періоду оскарження: | 26 березня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 15 березня 2022 11:08 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | На виконання Постанови № 169 від 28.02.2022 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» зі змінами, внесеними Постановою КМУ №201 від 05.03.2022 |
Документи:
15 березня 2022 11:08
|
Електронний підпис |
15 березня 2022 11:08
|
Протокол 22.jpg |