Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярське приладдя за кодом ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне.
Очікувана вартість
7 500,00 UAH
UA-2022-02-28-001708-a b255e88ad51b4328b25d2eb9a8389369
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Солодюк

+380978244245 kircmariupol@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "КАЛЬМІУСЬКИЙ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 42536672
Місцезнаходження: 87531, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вулиця Гонди, 44
Контактна особа: Інна Солодюк
+380978244245
kircmariupol@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 лютого 2022 14:14
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2022 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2022 18:00
Очікувана вартість: 7 500,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 пачка
Офісний папір А4 за кодом ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87531, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Гонди, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
15 штуки
Папка-реєстратор односторонній А4 70 мм колір бузковий 03 Buromax (або еквівалент) за кодом ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87531, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Гонди, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
8 штуки
Папка швидкозшивач з кишенею А4 500 мкн, колір синій за кодом ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87531, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Гонди, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 упаковка
Файл для документов А4, 30 мкм, фактура «глянец» (100 шт./уп) Buromax (або еквівалент) за кодом ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87531, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Гонди, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 лютого 2022 14:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2022 14:14
Додаток № 3 Технічне завдання.doc
28 лютого 2022 14:14
Додаток №4 Проект договору.docx
28 лютого 2022 14:14
Оголошення канцелярське приладдя.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій