Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги теплопостачання
Очікувана вартість
212 400,00 UAH
UA-2022-02-25-002694-a f0e8567808dd4cffa05d44ca65cf2e64
Переговорна процедура    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мозговенко Оксана Миколаївна

+380412421086 buhkms@kmsdep.zht.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент культури, молоді та спорту Житомирської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 43257766
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, вул. Мала Бердичівська, 25
Контактна особа: Мозговенко Оксана Миколаївна
+380412421086
buhkms@kmsdep.zht.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» для даної закупівлі застосовується переговорна процедура, оскільки послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання (Комунальним підприємством по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради) за відсутності конкуренції з технічних причин. Комунальним підприємством по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради надано інформацію про його відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та наступні документи: розрахунок вартості послуг теплопостачання у 2022 році; довідка про банківські реквізити, що зазначатимуться у договорі; список штатних працівників комунального підприємства по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради щодо надання послуги з теплопостачання: Пара, гаряча вода та повязана продукція згідно ДК 021:2015 09320000-8; довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, виробничих потужностей, центру обслуговування, працівників відповідної кваліфікації та досвіду у комунальному підприємстві по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради для участі у переговорній процедурі закупівлі послуги: «Пара, гаряча вода та повязана продукція», код ДК 021:2015 09320000-8 за адресою: м. Житомир, вул. Мала Бердичівська, 25; копія Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; копія Витягу № 1606254500916 з реєстру платників податку на додану вартість; копія Статуту комунального підприємства по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради; копія рішення двадцять четвертої сесії Житомирської обласної ради ІV скликання від 27.10.2005 р. № 794 «Про передачу дахової котельні»; копія свідоцтва про право власності на адмінприміщення за адресою Замовника; копію розпорядження голови Житомирської обласної ради від 25.05.2021 р. №218-К «Про призначення Огородніка В.А. виконуючим обов’язки директора»; копія розпорядження голови Житомирської обласної ради від 26.05.2017 р. № 189 «Про надання ліцензій на виробництво та постачання теплової енергії»; копія Наказу № 61 від 08.10.2021 року комунального підприємства по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради «Про початок опалювального сезону»; копія Посвідчення № 116304 Борковського Б.С., головного інженера, про те, що він пройшов навчання і виявив потрібні знання з правил безпеки систем газопостачання (НПФОП 0.00-1.76-15), ДБН В.2.5-20:2018 «Газопостачання», Типової інструкції з організації безпечного проведення газонебезпечних робіт (НПАОП 0.00-5.11-85); копія Договору з ТОВ «Полісся-Інтерм» щодо технічного обслуговування теплогенеруючого обладнання, встановленого за адресою: м. Житомир, вул. Мала Бердичівська, 25 (дахова котельня). Існують об’єктивні умови відсутності конкуренції з технічних причин на відповідному ринку щодо закупівлі послуг теплопостачання за адресою: 10014, м. Житомир, вул. Мала Бердичівська, 25, загальною площею 700,64 кв.м., в якій розміщений Департамент культури, молоді та спорту Житомирської обласної державної адміністрації. Комунальне підприємство по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради є балансоутримувачем усіх службових приміщень замовника та спеціалізованим підприємством, створеним для утримання, технічного та санітарного обслуговування адміністративних будівель та прилеглих до них територій, маючи власну дахову котельню, самостійно виробляє гарячу воду (теплоносій), забезпечує її постачання та обігрів усіх службових приміщень Замовника. Отже, як замовник, Департамент культури, молоді та спорту Житомирської обласної державної адміністрації через відсутність конкуренції з технічних причин не має можливості отримувати теплову енергію в інших організаціях теплопостачання.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2022 17:56
Оскарження наміру укласти договір: 08 березня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24.04608 Гкал
Послуги теплопостачання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, Вул. Мала Бердичівська, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

25 лютого 2022 17:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради
#04011928
Переможець 212 400,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2022 17:56

Документи

25 лютого 2022 17:56
Електронний підпис
25 лютого 2022 17:51
22.pdf
25 лютого 2022 17:51
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2022 17:56

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради
#04011928
212 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 лютого 2022 17:56
Електронний підпис
25 лютого 2022 17:51
22.pdf
25 лютого 2022 17:51
Протокол

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 06 квітня 2022 17:37
Кінець періоду оскарження: 17 квітня 2022 00:00
Дата відміни: 06 квітня 2022 17:37
Причина відміни: непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування скороченної переговорної процедури закупівлі, 10 днів - у разі застосування процедури запиту цінових пропозицій)
Коментар щодо відміни: Непідписання договору про закупівлю у строк 20 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю у зв’язку з воєнним станом
Документи:
06 квітня 2022 17:37
Електронний підпис
06 квітня 2022 17:35
Протокол1