Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Матеріал, необхідний для виготовлення бланків документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України (паспортів); код ДК 021:2015 – 30190000 7 – «Офісне устаткування та приладдя різне»
Очікувана вартість
168 373 440,00 UAH
UA-2022-02-24-001192-a ● e423a8a01c104587a279725739e886cd
Закупівля без використання електронної системи
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
24 лютого 2022
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів" |
Код ЄДРПОУ: | 16286441 |
Вебсайт: | http://www.pk-ukraina.gov.ua/ru/ |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44 |
Контактна особа: |
Микола Ляшенко +380444810262 m.liashenko@pk-ukraina.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
1. Дата укладення договору/документа (документів), що підтверджують придбання товару (товарів), робіт та послуги (послуг): дата укладення додаткової угоди №1 - 21 лютого 2022р. до договору №1-ПКУ/2-2022/270 від 17 грудня 2021 року.
1.1. Номер договору/документа (документів), що підтверджують придбання товару (товарів), робіт та послуги (послуг): додаткова угода №1 до договору №1-ПКУ/2-2022/270.
2. Найменування Замовника: Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів".
2.1. Місцезнаходження Замовника: вул. Дегтярівська, 38-44, м. Київ, Шевченківський район, 04119.
2.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 16286441.
2.3. Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті другої Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади).
3. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОЛЛІ-СЕРВІС».
4. Ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг: 32912338.
5. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг: вулиця Євгенія Харченка 64, м. Київ, 02088.
5.1. Номер телефону постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг: +380445612594.
6. Назва предмета закупівлі: матеріал, необхідний для виготовлення бланків документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України (паспортів); код ДК 021:2015 – 30190000 7 – «Офісне устаткування та приладдя різне».
7. Кількість поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: електронні обкладинки, E-Cover 1*2 Blue 186х264 мм (2 чип-модуля на 1 аркуші) (згідно специфікації, додаток 1 до договору) – 1 140 000 ±5% аркушів.
7.1. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44.
7.2. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: строк поставки кожної партії матеріалу не може перевищувати 250 (двохсот п’ятдесяти) календарних днів з дати підписання відповідного замовлення.
8. Ціна, за одиницю та сума, визначені в договорі/документі (документах), що підтверджує (підтверджують) придбання товару (товарів), робіт чи послуги (послуг):
8.1. Ціна за одиницю: 117,26 грн (сто сімнадцять грн. 26 коп.) без ПДВ.
8.2. Сума: 168 373 440,00 грн. (сто шістдесят вісім мільйонів триста сімдесят три тисячі чотириста сорок гривень 00 копійок) без ПДВ.
9. Строк дії договору: до 31.12.2023.
*У звіті про договір про закупівлю, укладеному без використання електронної системи закупівель, може зазначатися інша інформація.
керуючись ст. 188 Господарського кодексу України, ст. 651 Цивільного кодексу України, п.9.3 Договору від «17» грудня 2021 року № 1-ПКУ/2-2022/270 (далі - Договір) уклали цю Додаткову угоду №1 (далі - Додаткова угода №1) до Договору про наступне:
1. Сторони дійшли взаємної згоди зменшити ціну за одиницю виміру Матеріалу, у зв’язку з чим Сторони вирішили внести такі зміни до Договору:
1.1. Пункт 4.2. Договору змінити та викласти його в такій редакції:
«4.2. Загальна вартість Матеріалу, що постачається за цим Договором, дорівнює сумі вартості всіх Матеріалів, поставлених за цим Договором».
1.2. Пункт 4.3. Договору змінити та викласти його в такій редакції:
«4.3. Сторони домовились, що в разі зміни офіційного курсу гривні до євро, встановленого Національним банком України на дату виставлення Постачальником рахунку-фактури на оплату вартості Матеріалу, остаточна ціна за одиницю виміру неоплаченого Матеріалу в гривнях, яка визначена в додатку 1 до даного Договору, визначається Постачальником без додаткового погодження Сторонами за формулою:
ЦМ = ЦМ дог х (К пост/К дог), де
ЦМ дог - ціна за одиницю виміру Матеріалу, яка вказана в Додатку 1 даного Договору, в
гривні;
К пост - коефіцієнт, розмір якого дорівнює офіційному курсу гривні до євро, встановленому Національним банком України, на дату виставлення Постачальником рахунка-фактури (згідно замовлення);
К дог - коефіцієнт, розмір якого дорівнює офіційному курсу гривні до євро, встановленому Національним банком України, на дату 15.02.2022 (32,3264 грн. за 1 євро).»
1.3. Специфікацію (Додаток 1 до Договору) змінити та викласти в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди №1.
2. Сторони домовились, що
Розгорнути
Згорнути
1.1. Номер договору/документа (документів), що підтверджують придбання товару (товарів), робіт та послуги (послуг): додаткова угода №1 до договору №1-ПКУ/2-2022/270.
2. Найменування Замовника: Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів".
2.1. Місцезнаходження Замовника: вул. Дегтярівська, 38-44, м. Київ, Шевченківський район, 04119.
2.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 16286441.
2.3. Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті другої Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади).
3. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОЛЛІ-СЕРВІС».
4. Ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг: 32912338.
5. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг: вулиця Євгенія Харченка 64, м. Київ, 02088.
5.1. Номер телефону постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг: +380445612594.
6. Назва предмета закупівлі: матеріал, необхідний для виготовлення бланків документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України (паспортів); код ДК 021:2015 – 30190000 7 – «Офісне устаткування та приладдя різне».
7. Кількість поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: електронні обкладинки, E-Cover 1*2 Blue 186х264 мм (2 чип-модуля на 1 аркуші) (згідно специфікації, додаток 1 до договору) – 1 140 000 ±5% аркушів.
7.1. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44.
7.2. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: строк поставки кожної партії матеріалу не може перевищувати 250 (двохсот п’ятдесяти) календарних днів з дати підписання відповідного замовлення.
8. Ціна, за одиницю та сума, визначені в договорі/документі (документах), що підтверджує (підтверджують) придбання товару (товарів), робіт чи послуги (послуг):
8.1. Ціна за одиницю: 117,26 грн (сто сімнадцять грн. 26 коп.) без ПДВ.
8.2. Сума: 168 373 440,00 грн. (сто шістдесят вісім мільйонів триста сімдесят три тисячі чотириста сорок гривень 00 копійок) без ПДВ.
9. Строк дії договору: до 31.12.2023.
*У звіті про договір про закупівлю, укладеному без використання електронної системи закупівель, може зазначатися інша інформація.
керуючись ст. 188 Господарського кодексу України, ст. 651 Цивільного кодексу України, п.9.3 Договору від «17» грудня 2021 року № 1-ПКУ/2-2022/270 (далі - Договір) уклали цю Додаткову угоду №1 (далі - Додаткова угода №1) до Договору про наступне:
1. Сторони дійшли взаємної згоди зменшити ціну за одиницю виміру Матеріалу, у зв’язку з чим Сторони вирішили внести такі зміни до Договору:
1.1. Пункт 4.2. Договору змінити та викласти його в такій редакції:
«4.2. Загальна вартість Матеріалу, що постачається за цим Договором, дорівнює сумі вартості всіх Матеріалів, поставлених за цим Договором».
1.2. Пункт 4.3. Договору змінити та викласти його в такій редакції:
«4.3. Сторони домовились, що в разі зміни офіційного курсу гривні до євро, встановленого Національним банком України на дату виставлення Постачальником рахунку-фактури на оплату вартості Матеріалу, остаточна ціна за одиницю виміру неоплаченого Матеріалу в гривнях, яка визначена в додатку 1 до даного Договору, визначається Постачальником без додаткового погодження Сторонами за формулою:
ЦМ = ЦМ дог х (К пост/К дог), де
ЦМ дог - ціна за одиницю виміру Матеріалу, яка вказана в Додатку 1 даного Договору, в
гривні;
К пост - коефіцієнт, розмір якого дорівнює офіційному курсу гривні до євро, встановленому Національним банком України, на дату виставлення Постачальником рахунка-фактури (згідно замовлення);
К дог - коефіцієнт, розмір якого дорівнює офіційному курсу гривні до євро, встановленому Національним банком України, на дату 15.02.2022 (32,3264 грн. за 1 євро).»
1.3. Специфікацію (Додаток 1 до Договору) змінити та викласти в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди №1.
2. Сторони домовились, що
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1140000 аркуш
електронні обкладинки, E-Cover 1*2 Blue 186х264 мм (2 чип-модуля на 1 аркуші) (згідно специфікації, додаток 1 до договору)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04119, Україна, м. Київ, Київ, вул. Дегтярівська, 38-44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
24 лютого 2022 11:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2022 11:04 |
Звіт.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛЛІ-СЕРВІС" #32912338 |
Переможець |
168 373 440,00
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2022 11:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 лютого 2022 11:09
|