Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного обслуговування димових та вентиляційних каналів
Очікувана вартість
1 424 778,00 UAH
UA-2022-02-24-000638-b ● 54b6a079b76241b1912e5edc33c1ab74
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва» |
Код ЄДРПОУ: | 39604270 |
Місцезнаходження: | 02175, Україна , Київська обл., Київ, Харківське шосе 148-А |
Контактна особа: |
Рудик Оксана Анатоліївна 380445632767,380672202671 kk_tender@kkdarn.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2022 11:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 березня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 14 березня 2022 13:26 |
Очікувана вартість: | 1 424 778,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 247,78 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37659 Одиниця
Послуги з технічного обслуговування вентиляційних каналів в житлових будинках з газовими плитами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02175, Україна, м. Київ, Дарницький район, житлові будинки
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90915000-4 — Послуги з чищення печей і димарів
677 Одиниця
Послуги з технічного обслуговування вентиляційних каналів в житлових будинках з газовими колонками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02175, Україна, м. Київ, Дарницький район, житлові будинки
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90915000-4 — Послуги з чищення печей і димарів
677 Одиниця
Послуги з технічного обслуговування димових каналів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02175, Україна, м. Київ, Дарницький район, житлові будинки
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90915000-4 — Послуги з чищення печей і димарів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Умови оплати – відстрочка платежу. Замовник зобов’язується оплатити 100% вартості наданих послуг, протягом 30 банківських днів з дати підписання Сторонами Акту наданих послуг за умови наявності необхідних коштів на рахунку Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2022 12:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2022 11:37 |
ТД_ТО_ДВК.pdf | |
24 лютого 2022 11:37 |
ТД_ТО_ДВК.doc | |
24 лютого 2022 11:36 |
ОГОЛОШЕННЯ.pdf | |
24 лютого 2022 11:36 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 березня 2022 13:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ЗАУБЕР |
1 421 095,50
UAH з ПДВ
|
1 421 095,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ БУД-ЕКСПЕРТ ГРУП |
1 423 046,15
UAH з ПДВ
|
1 423 046,15
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ЗАУБЕР #43503957 |
Очікує рішення |
1 421 095,50
UAH з ПДВ
|
14 березня 2022 13:49
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 березня 2022 09:54
|
Інформація про відміну
Скасовано
Дата оприлюднення: | 04 травня 2022 12:12 |
Кінець періоду оскарження: | 15 травня 2022 00:00 |
Дата скасування відміни: | 21 червня 2022 12:05 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» на 30 діб, Указу Президента України від 14.03.2022 року № 133/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», яким продовжено строк дії воєнного стану із 05 години 30 хвилин 26 березня 2022 року на 30 діб та Указу Президента України від 18.04.2022 року № 259/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», яким продовжено строк дії воєнного стану із 05 години 30 хвилин 25 квітня 2022 року на 30 діб (порушено строки розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції) |
Документи:
04 травня 2022 12:11
|
Електронний підпис |
04 травня 2022 12:02
|
ПРОТОКОЛ_відміна_ДВК.pdf |
Скарги:
Номер скарги: UA-2022-02-24-000638-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ЗАУБЕР, Код ЄДРПОУ:43503957
Дата подання: 13 травня 2022 19:16
Дата подання: 13 травня 2022 19:16
Скарга на рішення Замовника про відміну торгів
СКАРГА
на рішення замовника з відміни торгів
24 лютого 2022 року Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва», (надалі - Замовник), було оголошено процедуру закупівлі UA-2022-02-24-000638-b (54b6a079b76241b1912e5edc33c1ab74) Послуги з технічного обслуговування димових та вентиляційних каналів.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗАУБЕР», (надалі – Скаржник або ТОВ «ЗАУБЕР»), взяло участь у даній процедурі.
14 березня 2022 року по закупівлі був проведений аукціон, за результатами якого ціна тендерної пропозиції ТОВ «ЗАУБЕР» була найменшою, а отже визначена електронною системою найбільш економічно вигідною.
21 березня 2022 року Замовником було прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що затверджено протоколом Уповноваженої особи Замовника №37/1 від 21 березня 2022 року.
Під час розгляду нашої тендерної пропозиції Замовником були виявлені деякі невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність пропозиції ТОВ «ЗАУБЕР» кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та 21 березня 2022 року в електронній системі закупівель було опубліковано повідомлення про усунення таких невідповідностей.
ТОВ «ЗАУБЕР» виправило всі вказані Замовником невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
З того часу жодних дій в електронній системі закупівель Замовником проведено не було, а 4 травня 2022 року було розміщено повідомлення про відміну процедури закупівлі UA-2022-02-24-000638-b (54b6a079b76241b1912e5edc33c1ab74) у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» на 30 діб, Указу Президента України від 14.03.2022 року № 133/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», яким продовжено строк дії воєнного стану із 05 години 30 хвилин 26 березня 2022 року на 30 діб та Указу Президента України від 18.04.2022 року № 259/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», яким продовжено строк дії воєнного стану із 05 години 30 хвилин 25 квітня 2022 року на 30 діб (порушено строки розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції), яке затверджено протоколом Уповноваженої особи Замовника №42/2 від 4 травня 2022 року.
ТОВ «ЗАУБЕР» не погоджується з рішенням Замовника щодо відміни процедури закупівлі та вважає, що протокол уповноваженої особи № 42/2 від 4 травня 2022 року є таким, що не відповідає вимогам чинного законодавства України та підлягає скасуванню, виходячи з наступного:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», відміна тендеру може бути лише за двох умов:
відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг (п. 1 ч. 1 ст. 32 Закону),
неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути (п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону), де в сенсі цієї скарги одними з ключових слів є «виявлені порушення».
Ми розуміємо і безумовно беремо до уваги той факт, що у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану в Україні, робота всіх суб’єктів, зокрема і у сфері публічних закупівель, зазнала великих перешкод, але не можемо погодитись, що порушені уповноваженою особою строки розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції, які нею ж і «виявлені», можуть бути законною підставою відміни процедури відкритих торгів та прийняття відповідного рішення.
Системний аналіз Закону України «Про публічні закупівлі» свідчить про те, що виявляти порушення законодавства у сфері публічних закупівель можуть лише контролюючи органи, а не замовник. Замовник може лише створювати порушення, в тому числі і штучно.
Так, ст. 7 (Державне регулювання, контроль у сфері закупівель та громадський контроль) Закону визначено, що контролюючими органами, які мають виявляти порушення, є Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів; Банки під час оплати за договорами про закупівлю; Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю; Громадський контроль. Закон не встановлює право Замовника на порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а потім встановлювати (виявляти) ці порушення та відміняти процедуру відкритих торгів. Тобто, уповноважена особа Замовника вчинила дії поза межами своїх повноважень, визначених цим Законом.
Вищенаведені дії або бездіяльність Замовника призвели до неправомірної відміни тендеру.
Таким чином, складається ситуація, що створенням умов для відміни тендеру та прийняттям рішення про його відміну грубо порушено право Скаржника.
З огляду на вищевказане, вважаємо, що з боку Замовника наявні:
зловживання, що призвели до відміни тендеру;
дискримінація Скаржника, необ’єктивне та упереджене ставлення до нього, штучне обмеження конкуренції.
Вищезазначені дії призвели до позбавлення права Скаржника бути потенційним переможцем, чим грубо порушені положення частини 1 статті 5 Закону.
Адже зазначені Замовником, як він вважає, порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути, ніяким чином не впливають на зміст тендерних пропозицій учасників Процедури закупівлі. Тобто зазначені ймовірні порушення не заважають розгляду тендерної пропозиції Скаржника, об’єктивному та неупередженому визначенню переможця Процедури закупівлі, у разі якщо Замовник дотримується принципів здійснення публічних закупівель, зазначених у статті 5 Закону, та штучно й навмисно не створює порушення та перешкоди.
Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти до розгляду дану Скаргу.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі UA-2022-02-24-000638-b (54b6a079b76241b1912e5edc33c1ab74).
3. Зобов’язати Замовника усунути виявлені порушення закупівельного законодавства шляхом скасування рішення про відміну торгів, а саме протокол уповноваженої особи № 42/2 від 4 травня 2022 року.
4. Зобов’язати Замовника усунути виявлені порушення законодавства шляхом продовження розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЗАУБЕР».
Додатки:
Протокол №42/2 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 4 травня 2022 року.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 травня 2022 12:49
рішення від 17.05.2022 №4598.pdf
Дата публікації: 17 травня 2022 12:49
Інформація про резолютивну частину рішення від 25.05.2022 №4730.pdf
Дата публікації: 26 травня 2022 13:10
рішення від 25.05.2022 №4730.pdf
Дата публікації: 26 травня 2022 15:09
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення від 25.05.2022 № 4730-р/пк-пз Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, рішення про відміну процедури закупівлі: Послуги з технічного обслуговування димових та вентиляційних каналів [ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) –90910000-9 Послуги з прибирання] скасоване (Протокол № 43/1 від 21 червня 2022 року)
Дата виконання рішення замовником: 21 червня 2022 12:09
Виконано
Дата оприлюднення: | 24 червня 2022 15:17 |
Кінець періоду оскарження: | 05 липня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 05 липня 2022 00:02 |
Причина відміни: | неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили |
Коментар щодо відміни: | Визнати тендер на закупівлю: Послуги з технічного обслуговування димових та вентиляційних каналів [ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) – 90910000-9 Послуги з прибирання] таким, що не відбувся з підстави, що передбачена пунктом 1 частини п’ятої статті 32 Закону, а саме: – якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили, зокрема надзвичайні, невідворотні та об’єктивні обставини для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 року № 2024/02.0-7.1, а саме: у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» строком на 30 діб, Указу Президента України від 14.03.2022 року № 133/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», яким продовжено строк дії воєнного стану із 05 години 30 хвилин 26 березня 2022 року на 30 діб, Указу Президента України від 18.04.2022 року № 259/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», яким продовжено строк дії воєнного стану із 05 години 30 хвилин 25 квітня 2022 року на 30 діб та Указу Президента України від 17.05.2022 року № 341/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», яким продовжено строк дії воєнного стану із 05 години 30 хвилин 25 травня 2022 року на 90 діб. |
Документи:
24 червня 2022 15:17
|
Електронний підпис |
24 червня 2022 15:16
|
Протокол_визнання тендеру таким_що не відбувся.pdf |