Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт частини приміщень Теребовлянської станції екстреної (швидкої) медичної допомоги за адресою м.Теребовля, вул. Навроцького,2 «а», Тернопільського району, Тернопільської області.»( додаткові роботи: Утеплення стелі окремих приміщень) Код ДК 021:2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»
Очікувана вартість
27 793,20 UAH
UA-2022-02-23-005987-b 9a62000d401a462eb63a614e244c78a9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Машталяр Ірина Ярославівна

+380352246163 mastalarira@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 лютого 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Тернопільської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 14054198
Місцезнаходження: 46020, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Рєпіна,11
Контактна особа: Машталяр Ірина Ярославівна
+380352246163
mastalarira@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 та 2 частини першої цієї статті, здійснюється без застосування порядку проведення спрощених закупівель, встановленого цим Законом, у разі: якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендеру/спрощеної закупівлі. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендеру/спрощеної закупівлі; {Пункт 5 частини сьомої статті 3 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1530-IX від 03.06.2021} За результатами проведеної процедури спрощеної закупівлі 21.12.2021р. по даному об’єкту Капітальний ремонт частини приміщень Теребовлянської станції екстреної (швидкої) медичної допомоги за адресою м. Теребовля, вул. Навроцького,2 «а», Тернопільського району, Тернопільської області.» Код ДК 021:2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» виникли додаткові аналогічні роботи, які не були враховані Замовником в Договорі підряду від 21.12.2021 № 17-12-21-01 (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-07-018707-c) , але які виникли через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту а саме: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
додаткові роботи: Утеплення стелі окремих приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48100, Україна, Тернопільська область, м. Теребовля, вул. Навроцького, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 15-ти робочих днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

23 лютого 2022 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СИПУЧКА-ЮГВ"
#41323826
Переможець 27 793,20
UAH з ПДВ
23 лютого 2022 17:12

Документи

23 лютого 2022 17:12
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 лютого 2022 17:19
Договір _03-02-22-01.pdf укладений
23 лютого 2022 17:19

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
додаткові роботи: Утеплення стелі окремих приміщень 1 роб 27 793,20
UAH з ПДВ