Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Послуги з поточного ремонту офісної техніки з заміною матеріалів та запасних частин)
Очікувана вартість
2 930,00 UAH
UA-2022-02-23-005231-a b7512099e59b4aefabe25a9ca1de02c2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Миколаївна Будика

+380629588123 gb4mar@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 лютого 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Маріупольська міська лікарня № 4 ім. І.К. Мацука"
Код ЄДРПОУ: 01990654
Місцезнаходження: 87502, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. ПАШКОВСЬКОГО, буд. 4
Контактна особа: Тетяна Миколаївна Будика
+380629588123
gb4mar@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту офісної техніки з заміною матеріалів та запасних частин.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, Мариуполь, вул.Пашковського,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 березня 2022
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Тендерна документація

23 лютого 2022 12:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ ГАЖИЙ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3323802035
Переможець 2 930,00
UAH
23 лютого 2022 12:50

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2023 11:16
рішення уповноваженої особи поточний ремонт офісної техніки.doc укладений
24 січня 2023 11:07
Електронний підпис укладений
23 лютого 2022 13:03
дог.послуги з поточного ремонту оф.техн..pdf укладений
23 лютого 2022 13:03

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з поточного ремонту офісної техніки з заміною матеріалів та запасних частин. 1 послуга 2 930,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: внаслідок дії непереборної сили (форс-мажорні обставини)