Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з ремонту та технічного обслуговування газового обладнання)
Очікувана вартість
248 400,00 UAH
UA-2022-02-23-003697-a ● 7158a7535cb34b37a23b7a063f7524ea
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, У СПРАВАХ СІМ'Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ОЛЕШКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43922212 |
Місцезнаходження: | 75100, Україна , Херсонська обл., Херсонський р-н, місто Олешки, вул.Паркова, будинок 22 |
Контактна особа: |
Денис Бєсєдніков +380554221942 tender_oleshki_osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Переговорна процедура при закупівлі послуг з Поточного ремонту шафового газорегуляторного пункту застосовується на підставі абзацу 1 пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон) як виняток якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2022 11:14 |
Оскарження наміру укласти договір: | 06 березня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
1.Найменування замовника: Управління освіти, у справах сім’ї, молоді та спорту Олешківської міської ради
1.1.Місцезнаходження замовника: 75100, Херсонська область, Олешківський район, м. Олешки, вул. Паркова, 22.
1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 43922212.
1.3.Категорія замовника: відповідно до пункту 1 частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015 - 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з ремонту та технічного обслуговування газового обладнання)
3. Кількість товарів або обсяг робіт чи послуг: 86 послуг
3.1. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: межа балансової належності об’єктів замовника.
4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 248 400,00 грн. (Двісті сорок вісім тисяч чотириста грн. 00 коп.) без ПДВ.
5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2022р.
6. Умови оплати: Підставою для здійснення оплати є акти здачі-приймання послуг та надані Виконавцем Замовнику не пізніше 5 числа місяця наступного за місяцем, в якому надані послуги. Замовник здійснює оплату за фактично надані послуги протягом 5 банківських днів після отримання ним акту про вартість наданих послуг, підписаного уповноваженими особами Сторін при наявності бюджетного фінансування.
Розгорнути
Згорнути
1.1.Місцезнаходження замовника: 75100, Херсонська область, Олешківський район, м. Олешки, вул. Паркова, 22.
1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 43922212.
1.3.Категорія замовника: відповідно до пункту 1 частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015 - 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з ремонту та технічного обслуговування газового обладнання)
3. Кількість товарів або обсяг робіт чи послуг: 86 послуг
3.1. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: межа балансової належності об’єктів замовника.
4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 248 400,00 грн. (Двісті сорок вісім тисяч чотириста грн. 00 коп.) без ПДВ.
5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2022р.
6. Умови оплати: Підставою для здійснення оплати є акти здачі-приймання послуг та надані Виконавцем Замовнику не пізніше 5 числа місяця наступного за місяцем, в якому надані послуги. Замовник здійснює оплату за фактично надані послуги протягом 5 банківських днів після отримання ним акту про вартість наданих послуг, підписаного уповноваженими особами Сторін при наявності бюджетного фінансування.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
86 послуга
Послуги з ремонту та технічного обслуговування газового обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
75100, Україна, Херсонська область, об’єктів замовника, межа балансової належності
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Підставою для здійснення оплати є акти здачі-приймання послуг та надані Виконавцем Замовнику не пізніше 5 числа місяця наступного за місяцем, в якому надані послуги. Замовник здійснює оплату за фактично надані послуги протягом 5 банківських днів після отримання ним акту про вартість наданих послуг, підписаного уповноваженими особами Сторін при наявності бюджетного фінансування | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
23 лютого 2022 11:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 лютого 2022 11:10 |
Протокол №111 23.02.22 переговорка Інжтехносервіс Рем, ТО газ.обладн.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖТЕХНОСЕРВІС" #42559066 |
Переможець |
248 400,00
UAH
|
23 лютого 2022 11:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 березня 2022 14:40
|
ДУ1 дог 184ТО 2022.pdf | зміни до договору |
10 березня 2022 14:34
|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2022 14:26
|
Дог 184ТО 2022 ТО газ.обладн..pdf | укладений |
10 березня 2022 14:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 10 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 184/ТО-2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |