Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП Вінницький лісгосп |
Код ЄДРПОУ: | 33315831 |
Місцезнаходження: | 21036, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, вулиця Максимовича,будинок 43 |
Контактна особа: |
Ризванюк Андрій Петрович +380968739104 vinlistorg@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2022 10:06 |
Оскарження наміру укласти договір: | 06 березня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77230000-1: Послуги, пов’язані з лісівництвом
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | З моменту підписання договору | Аванс | 1 | Банківські | 30 |
Надання послуг | З моменту підписання акту | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
23 лютого 2022 10:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-14-000124 ● b753da2c9c8440ee980a87fc9a5a5cec
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 вересня 2022 14:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.09.2022 №210
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 13.09.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 13.09.2022 № 210
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
63 UA-2022-02-23-000538-c 23.02.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-14 17:14:07
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015:77230000-1: Послуги, пов’язані з лісівництвом, (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-02-23-000538-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Чому в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі?
2. Надати обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі та експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону.
3. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-21 14:04:11
Про надання пояснень
На виконання запиту про надання пояснень повідомляємо, що Державне підприємство "Вінницьке лісове господарство" ініцювало розірвання договору № 16 від 14.03.2022 року про проведення робіт з повторного базового лісовпорядкування, шляхом направлення проєкту додаткової угоди про розірвання та зобовязується його розірвати до 30.09.2022 року
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-09-26 15:01:07
Пояснення з власної ініціативи
Додатково повідомляємо, що договір № 16 від 14.03.2022 року було розірвано шляхом підписання додаткової угоди від 22.09.2022 року, сума оплати за договором становить 0 грн.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 жовтня 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710 установлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ВО "Укрдержліспроект" #00968167 |
Переможець |
1 029 475,68
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2022 10:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 вересня 2022 15:05
|
Додаткова угода | укладений |
26 вересня 2022 15:03
|
Електронний підпис | укладений |
14 березня 2022 11:18
|
договір камеральні роботи підписаний.pdf | укладений |
14 березня 2022 11:16
|