Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги магнітно-резонансної томографії
Очікувана вартість
4 000 000,00 UAH
UA-2022-02-22-013714-b 7c69b9a5fcaa48ca9d3554dda6443726
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євтухова Наталія Олександрівна

380412550106 posveta@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Житомирський обласний онкологічний диспансер» Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01991470
Місцезнаходження: 10002, Україна , Житомирська обл., Житомир, ВУЛИЦЯ ФЕЩЕНКА-ЧОПІВСЬКОГО , будинок 24/4,
Контактна особа: Євтухова Наталія Олександрівна
380412550106
posveta@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
У відповідності до положень ст.40 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі –Закон), переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
14.12.2021 р. Замовником оголошено процедуру закупівлі - відкриті торги з публікацією англійською мовою (№ оголошення: UA-2021-12-14-006916-b), згідно предмету закупівлі: «Код ДК 021:2015 – 85150000-5 Послуги діагностичної візуалізації (2 лота: Лот 1. – Послуги комп’ютерної томографії; Лот 2. – Послуги магнітно-резонансної томографії)» на 2022 рік.
В зв’язку із подачею для участі у закупівлі менше двох тендерних пропозицій, відкриті торги з публікацією англійською мовою не відбулись та були автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п.1 ч.2 ст.32 Закону.
17.01.2022 р. Замовником вдруге оголошено процедуру закупівлі - відкриті торги з публікацією англійською мовою (№ оголошення: UA-2022-01-17-002169-c), згідно предмету закупівлі: «Код ДК 021:2015 – 85150000-5 Послуги діагностичної візуалізації (2 лота: Лот 1. – Послуги комп’ютерної томографії; Лот 2. – Послуги магнітно-резонансної томографії)» на 2022 рік.
В зв’язку із подачею для участі у закупівлі менше двох тендерних пропозицій, відкриті торги з публікацією англійською мовою вдруге не відбулись за Лотом 2 та були автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п.1 ч.2 ст.32 Закону.
Звіти про результати проведення процедури закупівлі в електронній системі закупівель, що підтверджують автоматичну відміну торгів - №№ UA-2021-12-14-006916-b, UA-2022-01-17-002169-c (далі – Звіти) та надають право Замовнику на застосування переговорної процедури закупівлі згідно п.1 ч.2 ст.40 Закону, а саме в пункті «Підстави для прийняття рішення про неукладення договору про закупівлю, у разі, якщо в результаті проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі не було укладено договір про закупівлю» Звітів зазначено підставу «допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій» у зв’язку із подання для участі у торгах менше двох тендерних пропозицій, в даному випадку відсутність тендерних пропозицій.
Згідно ч.1 ст.40 Закону, переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Замовником прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі на підставі п.1 ч.2 ст.40 Закону та проведено переговори з Учасником - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ЛІКУВАЛЬНИЙ РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР "АСКЛЕПІЙ" щодо укладення договору на закупівлю послуг магнітно-резонансної томографії для потреб Замовника. Сторони підтвердили можливість застосування переговорної процедури. Під час переговорів було погоджено предмет закупівлі, його обсяг (відповідно до обсягу, визначеного у відкритих торгах, що двічі не відбулись), його технічні та якісні характеристики, очікувану вартість на 2022 рік, строки надання послуг, місце надання послуг, умови розрахунків, інші умови закупівлі, які не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації відкритих торгів, що не відбулись, про що складено відповідний протокол переговорів. Учасниками під час переговорів було надано всі необхідні документи, що вимагалися Замовником в запрошенні для участі у переговорній процедурі закупівлі, в тому числі документи, що підтверджують відсутність підстав, встановлених статтею 17 та документи, що підтверджують кваліфікаційні критерії згідно ст.16 Закону та у спосіб, визначений Замовником.
За результатами проведених переговорів було прийнято рішення про намір укласти договір з учасником переговорів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ЛІКУВАЛЬНИЙ РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР "АСКЛЕПІЙ".
Документальне підтвердження застосування переговорної процедури закупівлі:
1. Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-12-14-006916-b
2. Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-12-14-006916-b
3. Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2022-01-17-002169-c
4. Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2022-01-17-002169-c

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2022 16:13
Оскарження наміру укласти договір: 05 березня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85150000-5: Послуги діагностичної візуалізації


Послуги магнітно-резонансної томографії - 4582 послуги.
Обсяг послуг – Згідно із технічними вимогами до предмету закупівлі (Додаток 1 до протоколу переговорів).
Більш детально в Додатку 1 до протоколу переговорів «Технічна специфікація».
Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень (як виняток - переговорна процедура закупівлі).
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4582 послуга
Послуги магнітно-резонансної томографії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, за адресою місцезнаходження обладнання
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 85150000-5 — Послуги діагностичної візуалізації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється Замовником шляхом безготівкового перерахування грошових коштів згідно акту приймання-передачі наданих послуг, упродовж 10 днів після підписання акту приймання-передачі послуг. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

22 лютого 2022 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2022 16:09
UA-2022-01-17-002169-c-report Лот 2.pdf
22 лютого 2022 16:09
UA-2022-01-17-002169-c-open.pdf
22 лютого 2022 16:08
UA-2021-12-14-006916-b-open.pdf
22 лютого 2022 16:08
UA-2021-12-14-006916-b-report Лот 1.pdf
22 лютого 2022 16:08
UA-2021-12-14-006916-b-report Лот 2.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ЛІКУВАЛЬНИЙ РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР "АСКЛЕПІЙ"
#30355981
Переможець 4 000 000,00
UAH
22 лютого 2022 16:13

Документи

22 лютого 2022 16:13
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 лютого 2022 16:13

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ЛІКУВАЛЬНИЙ РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР "АСКЛЕПІЙ"
#30355981
4 000 000,00
UAH
Документи

Документи

22 лютого 2022 16:13
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 квітня 2023 11:47
Електронний підпис зміни до договору
09 січня 2023 13:11
ДУ 3 09.03.Т.pdf зміни до договору
09 січня 2023 13:11
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 14:00
ДУ 2 Асклепій договір 09.03Т UA-2022-02-22-013714-b.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 13:59
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2022 13:14
ДУ 1 Науково лік.реаб.центр АСКЛЕПІЙ продовження троку до 31.03.2023.pdf зміни до договору
04 листопада 2022 12:47
Електронний підпис укладений
09 березня 2022 11:56
Договір МРТ Асклепій.pdf укладений
09 березня 2022 11:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 1 від 04.11.2022 року. Сума договору після внесення змін: відповідно до договору з урахуванням даної додаткової угоди. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно до договору з урахуванням даної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: № 09/03/Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди № 2 від 28.12.2022 року. Сума договору після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: № 09/03/Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
09 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди № 3 від 09.01.2023 року. Сума договору після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: № 09/03/Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2023
Сума оплати за договором: 2 935 240,00
UAH