Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво та оренда Складського комплексу HUB_Odesa
Очікувана вартість
35 381 255,00 USD
UA-2022-02-22-004501-a 389900472cae4bc8bddbbee2a223c962
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Андрій Шифрук

+380939865691 shyfruk-ao@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: https://www.ukrposhta.ua/ua/zakupivli
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Андрій Шифрук
+380939865691
shyfruk-ao@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2022 17:59
Звернення за роз’ясненнями: до 23 травня 2022 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 травня 2022 21:00
Очікувана вартість: 35 381 255,00 USD з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 360 000,00 USD
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,02%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


АТ "Укрпошта" з метою забезпечення прозорого та конкурентного вибору партнера проекту «Будівництво та оренда Складського комплексу HUB_Odesa», проводить «допорогову закупівлю» в електронній системі закупівель Prozorro для організації аукціону. Проведення вказаної процедури не має на меті закупівлю товарів, робіт чи по послуг та їх оплату. Учасник (або учасники), чия пропозиція буде найбільш економічно вигідною, матиме можливість укласти договір з АТ "Укрпошта". Очікувана вартість 35 381 255 $, цінова пропозиція учасників подається з розрахунку вартості оренди та вартості викупу об’єкту нерухомості. Контактна особа щодо технічних питань (менеджер проекту) - Кудінов Юрій Борисович, +380501004369, kudinov-yb@ukrposhta.ua. Цінова пропозиція учасників визначає безпосередньо вартість оренди та вартість викупу об’єкту нерухомості. АТ "Укрпошта" вимагає від учасників: Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу.
Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису.
Банківська гарантія може надаватись:
разом з файлом «p7s» ( із накладанням КЕП)
або
у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта.
Банківська гарантія повинна відповідати вимогам, встановленим Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.2020 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з врахуванням особливостей цієї Закупівлі (Відбору).
Розмір забезпечення пропозиції:
5 000 000 грн. (п’ять мільйонів грн. 00 коп.).
Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 180 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій.
Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам документації), відхиляється Замовником.
Банківські реквізити Замовника:
АТ «УКРПОШТА» код ЄДРПОУ 21560045
Місцезнаходження та адреса для листування: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Міжнародний банківський рахунок (IBAN)
UA353004650000000260093011852
Головне операційне управління АТ «ОЩАДБАНК» в м. Києві
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Будівництво та оренда Складського комплексу HUB_Odesa
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
ДК 018-2000: 1252.8 — Склади універсальні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія На підтвердження дійсних намірів про подальший розрахунок Покупця за цим Договором, Покупець протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту підписання цього Договору, здійснить Продавцеві авансовий платіж у сумі що становить 12,5% (дванадцять з половиною відсотків) вартості Нерухомого майна, визначеної в п.4 цього Договору (в тому числі ПДВ 20%). Зазначена сума авансового платежу за цим Договором підлягатиме зарахуванню Продавцем до загальної суми (ціни продажу) за Нерухоме майно, що буде сплачена Покупцем на користь Продавця за цим Договором. Детальна інформація щодо умов оплати міститься у проектах договорів, що долучені до оголошення. Аванс 5 Банківські 12.5
Iнша подія Сума несплаченої вартості нерухомого майна має бути сплачена Покупцем впродовж 8 (восьми) років після підписання та нотаріального посвідчення цього Договору. Детальна інформація щодо умов оплати міститься у проектах договорів, що долучені до оголошення. Пiсляоплата 1000 Календарні 87.5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 лютого 2022 17:59
17 Додаток 1 Договір іпотеки.docx
22 лютого 2022 17:59
9 Додаток 4 Форма БГ Сторони 1.docx
22 лютого 2022 17:59
Додаток 5 ФормаЦП при Оренда+Викуп.docx
22 лютого 2022 17:59
7 Додаток 2_GP_Odes_2022.02.15 v4.pdf
22 лютого 2022 17:59
6_Додаток 1_ТЗ ХАБ Одеса v33 08.02.2022.docx
22 лютого 2022 17:59
11 Додаток 6 Основний договір оренди.docx
22 лютого 2022 17:59
18 Додаток 2 Акт приймання-передачі нерухомого майна.docx
22 лютого 2022 17:59
14 Додаток 3 Акт приймання-передачі Комплексу.docx
22 лютого 2022 17:59
Умови відбору Оренда+Викуп_2.docx
22 лютого 2022 17:59
8 Додаток 3 Календарний графік.docx
22 лютого 2022 17:59
Додаток 3 Попередній договір купівлі-продажу нерухомого майна.docx
22 лютого 2022 17:59
10 Додаток 5 Форма БГ Сторони 2.docx
22 лютого 2022 17:59
12 Додаток 1 Форма БГ Орендаря.docx
22 лютого 2022 17:59
16 Додаток 1 Договір купівлі продажу нерухомого майна.docx
22 лютого 2022 17:59
Додаток 4 Договір купівлі-продажу землі.docx
22 лютого 2022 17:59
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx
22 лютого 2022 17:59
Додаток 2 Попередній договір оренди.docx
22 лютого 2022 17:59
13 Додаток 2 Форма БГ Орендодавця.docx

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 18 травня 2022 22:44
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: АТ «Укрпошта» прийнято рішення щодо скасування проведення відбору партнера проекту Будівництво та оренда Складського комплексу HUB_Odesa (UA-2022-02-22-004501-a), оскільки внаслідок введення воєнного стану в Україні відпала потреба в проведенні такого відбору.
Документи:
18 травня 2022 22:44
Електронний підпис
18 травня 2022 22:44
Скасування відбору партнера проекту.docx