Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Баранівська центральна районна лікарня" Баранівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01991576 |
Місцезнаходження: | 12700, Україна , Житомирська обл., Баранівка, вул. Звягельська, 66 |
Контактна особа: |
Муравська Віта Русланівна +380977395433 muravskavita@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 лютого 2022 10:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 березня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2022 10:53 |
Початок аукціону: | 14 березня 2022 15:55 |
Очікувана вартість: | 1 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 лютого 2022 10:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 лютого 2022 10:49 |
Додаток_5. Проєкт договору.doc | |
22 лютого 2022 10:49 |
Додаток_4. Лист-гарантія про відсутність підстав ст.17.doc | |
22 лютого 2022 10:49 |
Додаток_3. Кваліфікаційні критерії (1) (1).docx | |
22 лютого 2022 10:49 |
Додаток_2. Технічні характеристики.docx | |
22 лютого 2022 10:49 |
Додаток_1. Форма Тендерна Пропозиція.doc | |
22 лютого 2022 10:49 |
ТД (1) (1).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-01-000042 ● 90854bf0e9b84b7ba57e3a2e1f60131d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 серпня 2022 18:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.08.2022
№ 20-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 01.08.2022 №20-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2021-03-20-001318-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-02 11:10:15
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Дров’яна деревина непромислового використання першої групи порід» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-02-22-003863-b) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-08-04 15:24:29
Пояснення з власної ініціативи
Технічні та якісні характеристики по предмету закупівлі «ДК 021-2015 (CPV) 03410000-7 - Деревина (Дров’яна деревина непромислового використання першої групи порід)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2022-02-22-003863-b) були визначені на основі службової записки від техніка КНП «Баранівська ЦРЛ», яка в свою чергу базувалась на технічних характеристиках твердопаливного котла, встановленого у котельні лікарні, а також вимогах діючих стандартів та технічних умов, чинних на території України. У зв’язку з цим предмет закупівлі повинен відповідати ТУУ16.1-00994207-005:2018 для деревини дров’яної непромислового використання першої групи порід, зокрема учасник має забезпечити поставку дров у вигляді відрізків стовбурів, колод, полін, довжиною від 0,5 до 1,9 метрів (граничне відхилення по довжині – 0,02 м), товщиною (в діаметрі) від 0,15 м до 0,5м. В дровах не допускається зовнішня трухлява, гниль. Дрова повинні бути очищені від сучків і гілок, висота сучків, що лишилися, не повинна перевищувати 30 мм.
Для визначення очікуваної вартості Замовник керується Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки,торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Очікувана вартість предмета закупівлі сформована на підставі здійсненого порівняння ринкових цін на основі отриманих комерційних пропозицій виробників-постачальників деревини, що є предметом закупівлі, самостійного збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників даного виду продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, по аналогічним закупівлям з урахуванням фактору регіональності, технічних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
У зв’язку з обмеженим фінансуванням з місцевого бюджету закупівля UA-2022-02-22-003863-b здійнювалась лише на 1000 куб.метри, в подальшому була проведена закупівля UA-2022-07-04-002968-a обсягом 500 куб.метри з власного бюджету підприємства.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На усунення порушень, які виявлені під час моніторингу, було вжито таких заходів: 1. Виготовлено новий захищений електронний ключ згідно ЗУ «Про електронні довірчі послуги» , який в розумінні цього Закону є «кваліфікованим» 2. Керуючись ст. 147-152 КЗпПУ ,притягнуто до дисциплінарної відповідальності уповноважену особу-фахівця з публічних закупівель Муравську Віту Русланівну.
2022-08-09 09:57:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Після внесення замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план закупівель, оголошення про проведення відкритих торгів, повідомлення про намір укласти договір, тощо), на них накладено удосконалений електронний цифровий підпис уповноваженої особи замовника, який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом, чим не дотримано вимоги пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 року № 1082, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 року за № 610/34893.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Після внесення замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план закупівель, оголошення про проведення відкритих торгів, повідомлення про намір укласти договір, тощо), на них накладено удосконалений електронний цифровий підпис уповноваженої особи замовника, який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом, чим не дотримано вимоги пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 року № 1082, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 року за № 610/34893.) • усунуто
Порушення усунуто шляхом оголошення догани уповноваженій особі
2022-08-10 17:48:01
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 березня 2022 16:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Луговий Сергій Васильович |
1 278 000,00
UAH з ПДВ
|
1 278 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП РУКАС ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ |
1 335 000,00
UAH з ПДВ
|
1 335 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Луговий Сергій Васильович #2377200673 |
Переможець |
1 278 000,00
UAH з ПДВ
|
31 березня 2022 14:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2022 15:35
|
рішення суду.pdf | укладений |
07 грудня 2022 15:30
|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2022 14:01
|
договір | укладений |
22 квітня 2022 13:58
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Дров’яна деревина непромислового використання першої групи порід (бук, в'яз, дуб, клен, ясен, граб) | 600 | м.куб |
1 278,00
UAH
|
Дров’яна деревина непромислового використання першої групи порід (береза) | 400 | м.куб |
1 278,00
UAH
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 20 квітня 2022 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | Рішення Господарського суду Житомирської області від 20.10.2022 року про розірвання договору поставки та стягнення штрафних санкцій |