Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги
Очікувана вартість
274 000,00 UAH
UA-2022-02-22-002853-a ● f2b12e368d7348269f545ca212aa5a4f
Відкриті торги
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Одеський міський центр зайнятості |
Код ЄДРПОУ: | 35358018 |
Місцезнаходження: | 65078, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Генерала Петрова, 22в |
Контактна особа: |
Олена Нечаєнко +380502225739 nechaenko@od.dcz.gov.ua |
Категорія: | Орган соціального страхування |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 лютого 2022 16:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 березня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2022 11:21 |
Очікувана вартість: | 274 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 370,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4949 людино-година
Послуги з охорони приміщень, що здійснюються працівниками охоронних служб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65078, Україна, Одеська область, Одеса, Генерала Петрова, 22В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
6600 година
Послуги з охорони приміщень, що здійснюються технічними засобами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65078, Україна, Одеська область, Одеса, Генерала Петрова, 22В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 79711000-1 — Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | За надання послуг ЗАМОВНИК перераховує ВИКОНАВЦЮ щомісячно суму місячної вартості послуг, на підставі наданого ВИКОНАВЦЕМ Акту надання послуг, не пізніше 20 (двадцятого) числа місяця, наступного за розрахунковим, шляхом безготівкового перерахування ЗАМОВНИКОМ коштів на розрахунковий рахунок ВИКОНАВЦЯ. Акт надання послуг за грудень надається не пізніше 28 грудня 2022 року | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 лютого 2022 16:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 лютого 2022 16:15 |
Проєкт договору.docx | |
22 лютого 2022 16:15 |
тендерна документація.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Внесення змін до ТД
Дата подання: 23 лютого 2022 17:19
Відповідно до п. 1.2.3. Додатку №2 до ТД передбачено для підтвердження інформації, що вказана в довідці про наявність працівників, наданій на виконання п. 1.2.1.; 1.2.2. цього Додатку до ТД учасник повинен надати:
- Трудові книжки (перша сторінка на якій зазначено ПІБ працівника, сторінка з відміткою учасника про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують досвід роботи охоронником не менше 3-х років).
10 червня 2021 року набрав чинності Закон України від 5 лютого 2021 року № 1217-IX "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі". Законом запроваджується облік трудової діяльності в електронній формі, що дозволяє не оформляти/не вести паперові трудові книжки.
Відповідно до ст. 48 КЗпП облік трудової діяльності працівника здійснюється в електронній формі в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування у порядку, визначеному Законом України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування".
Отже, вимога замовника щодо надання трудової книжки на працівника протирічить діючому законодавству України, є безпідставною та такою що дискримінує потенційних учасник, тому просимо прибрати вимогу щодо її надання з умов тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-02-22-002853-a.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛІМП-ЮГ", Код ЄДРПОУ:33933584
Дата подання: 28 лютого 2022 10:00
Внесення змін до ТД
Відповідно до п. 1.2.3. Додатку №2 до ТД передбачено для підтвердження інформації, що вказана в довідці про наявність працівників, наданій на виконання п. 1.2.1.; 1.2.2. цього Додатку до ТД учасник повинен надати: - Трудові книжки (перша сторінка на якій зазначено ПІБ працівника, сторінка з відміткою учасника про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують досвід роботи охоронником не менше 3-х років). 10 червня 2021 року набрав чинності Закон України від 5 лютого 2021 року № 1217-IX "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі". Законом запроваджується облік трудової діяльності в електронній формі, що дозволяє не оформляти/не вести паперові трудові книжки. Відповідно до ст. 48 КЗпП облік трудової діяльності працівника здійснюється в електронній формі в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування у порядку, визначеному Законом України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування". Отже, вимога замовника щодо надання трудової книжки на працівника протирічить діючому законодавству України, є безпідставною та такою що дискримінує потенційних учасник, тому просимо прибрати вимогу щодо її надання з умов тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Очікується
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 03 березня 2022 16:04 |
Кінець періоду оскарження: | 14 березня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 03 березня 2022 16:04 |
Причина відміни: | неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили |
Коментар щодо відміни: | В ході проведення Закупівлі встановлено наступні обставини непереборної сили, зокрема надзвичайні, невідворотні та об’єктивні обставини для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військова агресія Російської Федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану із 05 годин 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану... |
Документи:
03 березня 2022 16:04
|
Електронний підпис |
03 березня 2022 16:03
|
тпп.png |
03 березня 2022 16:03
|
ПРОТОКОЛ УО від 03.03.22.docx |