Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виконання робіт по об'єкту "Капітальний ремонт приміщень другого поверху будівлі очного відділення, інвентарний №10310006 Коростенської центральної міської лікарні по вул. М. Амосова 8 в м. Коростень Житомирської області"
Очікувана вартість
3 155 830,20 UAH
UA-2022-02-22-001860-c ● cbc4438e5107413ca5bc7f17a5fa2af5
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Коростенської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26279382 |
Місцезнаходження: | 11500, Україна , Житомирська обл., КОРОСТЕНЬ, вул. Грушевського, буд. 22 |
Контактна особа: |
Нагорняк Наталія Володимирівна +380414296368 capital_construction@korosten-rada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 лютого 2022 13:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 березня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 155 830,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 779,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання робіт по об'єкту "Капітальний ремонт приміщень другого поверху будівлі очного відділення, інвентарний №10310006 Коростенської центральної міської лікарні по вул. М. Амосова 8 в м. Коростень Житомирської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Джерелом фінансування робіт є кошти бюджетних джерел фінансування. Оплата здійснюється Замовником після здачі приймання робіт протягом 7 робочих днів з моменту отримання коштів з джерел фінансування. Замовник має право затримати остаточні розрахунки до усунення недоліків, виявлених під час приймання робіт. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2022 09:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2022 09:37 |
Протокол про внесення змін до ТД.pdf | |
25 лютого 2022 09:37 |
ТД.docx | |
22 лютого 2022 13:59 |
Додаток 1.docx | |
22 лютого 2022 13:59 |
Додаток 2.docx | |
22 лютого 2022 13:59 |
Додаток 3.docx | |
22 лютого 2022 13:59 |
Додаток 4.docx | |
22 лютого 2022 13:59 |
Додаток 5.docx | |
22 лютого 2022 13:59 |
Додаток 6.docx | |
22 лютого 2022 13:59 |
Додаток 7.docx | |
22 лютого 2022 13:59 |
Додаток 9.docx | |
22 лютого 2022 13:59 |
Додаток 8.docx |
25 лютого 2022 09:37 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 лютого 2022 09:37 |
Протокол про внесення змін до ТД.pdf
|
|||
25 лютого 2022 09:37 |
ТД.docx
|
|||
22 лютого 2022 13:59 |
Додаток 1.docx
|
|||
22 лютого 2022 13:59 |
Додаток 2.docx
|
|||
22 лютого 2022 13:59 |
Додаток 3.docx
|
|||
22 лютого 2022 13:59 |
Додаток 4.docx
|
|||
22 лютого 2022 13:59 |
Додаток 5.docx
|
|||
22 лютого 2022 13:59 |
Додаток 6.docx
|
|||
22 лютого 2022 13:59 |
Додаток 7.docx
|
|||
22 лютого 2022 13:59 |
Додаток 9.docx
|
|||
22 лютого 2022 13:59 |
Додаток 8.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-02-22-001860-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ТЕПЛОВЕНТ", Код ЄДРПОУ:36405461
Дата подання: 24 лютого 2022 14:12
щодо неправомірної вимоги витягу/виписки з з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань
Також необхідно додати завірені копії наступних документів:
- виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
вказана вимога є неправомірною, оскільки це інформиація, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним: https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search
вказана інформація оновлюється щоденно!!!!!!!!!!!!
відповідно до ч. 5 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
тимбільше відповідно до ч.2 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі", замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
на недопустимість вимоги надання виписки і витягу з державних реєстрів звернула увагу ПДАК АМКУ.
вимога:
внесіть зміни до ТД, усуньте вищевказану неправомірну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
- виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
вказана вимога є неправомірною, оскільки це інформиація, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним: https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search
вказана інформація оновлюється щоденно!!!!!!!!!!!!
відповідно до ч. 5 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
тимбільше відповідно до ч.2 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі", замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
на недопустимість вимоги надання виписки і витягу з державних реєстрів звернула увагу ПДАК АМКУ.
вимога:
внесіть зміни до ТД, усуньте вищевказану неправомірну вимогу.
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 лютого 2022 09:31
Доброго дня. У тендерну документацію будуть внесені зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 березня 2022 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДСИСТЕМ 2021" |
3 085 265,17
UAH з ПДВ
|
3 085 265,17
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
10 березня 2022 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій