Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Очікувана вартість
167 700,00 UAH
UA-2022-02-22-001229-c ceb82ce11c69423c883f05b2bc12248b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Воробець Наталія Андріївна

+380322342691 byh_lvpy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівський професійний коледж готельно-туристичного та ресторанного сервісу
Код ЄДРПОУ: 20835913
Вебсайт: http://www.Lviv-prestige-school.com.ua
Місцезнаходження: 79060, Україна , Львівська обл., місто, м. Львів, Пулюя 36
Контактна особа: Воробець Наталія Андріївна
+380322342691
byh_lvpy@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2022 11:56
Звернення за роз’ясненнями: до 28 лютого 2022 12:01
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2022 12:01
Початок аукціону: 04 березня 2022 12:56
Очікувана вартість: 167 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 838,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79060, Україна, Львівська область, м.Львів, І.Пулюя 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг безготівковий розрахунок Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 лютого 2022 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2022 11:56
документація сміття-2022.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-02-22-001229-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ГРІНЕРА УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:35429502
Дата подання: 08 березня 2022 09:49
Скарга на незаконні дії Замовника
Замовником, 07 березня 2022 року оприлюднено незаконний протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір №85.
В Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Поводження з твердими побутовими відходами (90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям) міститься вимога мати сертифікати відповідності країн ЄС (у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати відповідні сертифікати). Жодної вимоги про переклад документів, в тому числі сертифікатів в Оголошенні та додатках до Оголошення нема!!! ТОВ «Грінера Україна» не мало обов’язку долучати до своєї пропозиції переклад сертифікату так як сам Замовник цього не вимагав. Відповідно, Ваш аналіз відповідності оригіналу сертифікату із його перекладеною версією є абсолютно недоречний та навіть незаконний, адже Ви не є сертифікованою організацією яка має право здійснювати чи оцінювати переклад.
Всі Ваші зауваження стосовно перекладу сертифікату є незаконними.
Відповідно, ТОВ «Грінера Україна» підтвердило наявність контейнерів євростандарту та наявність сертифікату відповідності країни ЄС у відповідності до тих вимог які Вами описані у Вашому ж оголошенні та додатках до Оголошення.
Вимагаємо скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір №85 від 07 березня 2022 року та визнати ТОВ «Грінера Україна» переможцем спрощеної закупівлі Поводження з твердими побутовими відходами (90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 березня 2022 16:36
У відповідності до ч. 9 ст. 12 Закону України "Про публічні закупівлі" під час проведення процедур закупівель/спрощених закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2022-02-22-001229-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ГРІНЕРА УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:35429502
Дата подання: 10 березня 2022 16:52
Продовження незаконних дій Замовника
У Вашій відповіді вказано, що згідно ч. 9 ст. 12 Закону України "Про публічні закупівлі" під час проведення процедур закупівель/спрощених закупівель усі документи, що готуються ЗАМОВНИКОМ, викладаються українською мовою, а також за рішенням ЗАМОВНИКА одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Для чого Ви пишете про дії ЗАМОВНИКА якщо на даний час у нас іде мова про дії УЧАСНИКА.
Повторно Вимагаємо скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір №85 від 07 березня 2022 року та визнати ТОВ «Грінера Україна» переможцем спрощеної закупівлі Поводження з твердими побутовими відходами (90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 березня 2022 11:07
Шановний учасник, повідомляємо Вас про наступне:
У частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено перелік інформації, яку замовник обов’язково повинен зазначити в оголошені спрощеній процедурі закупівлі. Також, в останньому абзаці вищезазначеної частини статті зазначено наступне: «В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація».
Таким чином, замовником у Додатку 1 до Оголошення передбачено вимоги до предмета закупівлі, які учасники повинні надати у складі своєї пропозиції.
Крім цього, згідно з частиною 7 статті 14 Закону у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням, зокрема щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
При розгляді пропозиції з найнижчою ціною замовником виявлені підстави для відхилені, зазначені у протоколі № 85 від 7 березня 2022 року.
Поряд з цим частиною 13 статті 14 Закону встановлено обов’язок замовника відхилити пропозицію у разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

10 березня 2022 16:36
протокол 87.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2022 13:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГРІНЕРА УКРАЇНА" 163 800,00
UAH з ПДВ
162 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Санком-Львів 162 500,00
UAH з ПДВ
162 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 березня 2022 11:18
Електронний підпис
03 березня 2022 11:12
1_4 Техпаспорт 2683.PDF
03 березня 2022 11:12
1_18 протокол ТО 2997.PDF
03 березня 2022 11:12
1_11 протокол ТО 2680.PDF
03 березня 2022 11:12
1_17 протокол ТО 2985.PDF
03 березня 2022 11:12
1_12 протокол ТО 2681.PDF
03 березня 2022 11:12
3_3 Виписка.pdf
03 березня 2022 11:12
1_1 Техпаспорт 2680.PDF
03 березня 2022 11:12
4 Модельний статут.pdf
03 березня 2022 11:12
1_15 протокол ТО 3466.PDF
03 березня 2022 11:12
9_2 Сертифікат ЄС.pdf
03 березня 2022 11:12
1_2 Техпаспорт 2681.PDF
03 березня 2022 11:12
2 Довідка досвід.pdf
03 березня 2022 11:12
1_19 протокол ТО 1554.PDF
03 березня 2022 11:12
13 Проект Договру.docx.pdf
03 березня 2022 11:12
9_1 Сертифікат ЄС.pdf
03 березня 2022 11:12
3_4 паспорт і код.pdf
03 березня 2022 11:12
7 Витяг з ЄДР.pdf
03 березня 2022 11:12
1_14 протокол ТО 2683.pdf
03 березня 2022 11:12
1_10 Техпаспорт 8217.PDF
03 березня 2022 11:12
1_20 протокол ТО 8217.PDF
03 березня 2022 11:12
1_13 протокол ТО 2682.PDF
03 березня 2022 11:12
1_16 протокол ТО 5824.PDF
03 березня 2022 11:12
1_9 Техпаспорт 1554.PDF
03 березня 2022 11:12
1_8 Техпаспорт 2997.PDF
03 березня 2022 11:12
14 Пропозиція.docx.pdf
03 березня 2022 11:12
1_6 Техпаспарт 5824.PDF
03 березня 2022 11:12
1_3 Техпаспорт 2682.PDF
03 березня 2022 11:12
10 Витяг ПДВ.pdf
03 березня 2022 11:12
1_5 Техпаспорт 3466.PDF
03 березня 2022 11:12
1_7 Техпаспорт 2985.PDF

Публічні документи

01 березня 2022 17:05
Електронний підпис
01 березня 2022 16:52
6 ВИТЯГ 2022-02-09.pdf
01 березня 2022 16:52
9 Свідоцтво ПДВ оригінал.pdf
01 березня 2022 16:52
16 Оренда 1223-1-4.pdf
01 березня 2022 16:52
1 Тендерна пропозиція.pdf
01 березня 2022 16:52
5 відомості про учасника.pdf
01 березня 2022 16:52
17 Оренда 2795-1-4.pdf
01 березня 2022 16:52
12 довіда щодо тех. вимог.pdf
01 березня 2022 16:52
18 Оренда 4461 на 2022-2023 роки.pdf
01 березня 2022 16:52
19 ТЕХОГЛЯД до березня 22.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГРІНЕРА УКРАЇНА"

ТОВ Санком-Львів

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГРІНЕРА УКРАЇНА"
#35429502
Відхилено 162 450,00
UAH з ПДВ
07 березня 2022 12:20
ТОВ Санком-Львів
#34711924
Переможець 162 500,00
UAH з ПДВ
07 березня 2022 14:29

Документи

07 березня 2022 12:20
Електронний підпис
07 березня 2022 12:19
прот 85.pdf

Документи

07 березня 2022 14:29
Електронний підпис
07 березня 2022 14:28
прот 86.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 березня 2022 14:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Санком-Львів
#34711924
162 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 березня 2022 14:29
Електронний підпис
07 березня 2022 14:28
прот 86.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 квітня 2023 15:36
Електронний підпис укладений
24 січня 2023 10:05
дод уг4 до дог 32.pdf зміни до договору
24 січня 2023 10:03
Електронний підпис укладений
23 січня 2023 17:21
Електронний підпис укладений
23 січня 2023 15:55
Електронний підпис укладений
27 грудня 2022 17:07
дод уг 3 САНКОМ.pdf зміни до договору
27 грудня 2022 17:06
Електронний підпис укладений
09 грудня 2022 11:47
дод угода 2 вивіз сміття.pdf зміни до договору
09 грудня 2022 11:44
Електронний підпис укладений
05 серпня 2022 13:08
дод уг 1.pdf зміни до договору
05 серпня 2022 13:02
Електронний підпис укладений
14 березня 2022 11:10
дог 32.pdf укладений
14 березня 2022 11:09

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям 1 послуга 162 500,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підстава підняття ціни: п. 7 ч. 5 ст. 41 Закону, а саме: зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів споживача
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.6 ст 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення суми договору в обсязі, що не перевищує 20% суми зазначеної в початковому договорі
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям 1 послуга 162 500,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 березня 2022 — 01 квітня 2023
Сума оплати за договором: 195 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 32 500,00 UAH)