Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Street cleaning and sweeping services
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 20130489 |
Місцезнаходження: | 45000, Україна , Волинська область обл., м. Ковель, вул. Незалежності, 73 |
Контактна особа: |
Руслан Вашека +380335261742, +380678459890 komunkovelukb@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Сергій Дудка +380335261742 komunkovel@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | UPRAVLINNIa KAPITALNOHO BUDIVNYTsTVA TA ZhYTLOVO-KOMUNALNOHO HOSPODARSTVA VYKONAVChOHO KOMITETU KOVELSKOI MISKOI RADY |
National ID: | 20130489 |
Contact point: |
Ruslan Vasheka +380335261742, +380678459890 komunkovelukb@gmail.com |
Additional contacts: |
Сергій Дудка +380335261742 komunkovel@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2022 18:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 березня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 березня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 березня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2022 14:51 |
Очікувана вартість: | 13 388 902,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 134 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 21 лютого 2022 18:10 |
Enquiries until: | 14 березня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 20 березня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 24 березня 2022 00:00 |
Information
Estimated total value: | 13 388 902 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 134 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата після підписання актів виконаних робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2022 18:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2022 18:11 |
Додаток 1 Квал.крит..doc | |
21 лютого 2022 18:11 |
Додаток 4 Проект Договору.doc | |
21 лютого 2022 18:11 |
ТД прибирання 22.doc | |
21 лютого 2022 18:10 |
Додаток 2.doc | |
21 лютого 2022 18:10 |
Додаток 5.doc | |
21 лютого 2022 18:10 |
Додаток 3 Технічні вимоги.rtf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-17-000033 ● 2e180f7e66344dadbf2e8e7e2fdb1204
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 травня 2022 15:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.05.2022 №8-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,доручення Державної аудиторської служби України від 11 квітня 2022 року №003100-18/2714-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 17.05.2022 №8-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5.UA-2022-02-21-015767-b 21.02.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-20 13:49:58
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з прибирання та підмітання вулиць (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-02-21-015767-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-24 11:47:45
Пояснення
Надаємо посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі https://kowelrada.gov.ua/zhkg/publichna-informacziya-v-galuzi-komunalnogo-gospodarstva/
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-25 14:24:54
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з прибирання та підмітання вулиць (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-02-21-015767-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином учасником КП «Ремонтне житлово-комунальне підприємство №1», якого допущено до аукціону, виконано вимоги тендерної документації, а саме:
- пункту 2 розділу 3 тендерної документації щодо надання реєстру наданих документів;
- пункту 1 Додатку №1 тендерної документації щодо надання технічних паспортів на спеціальні підмітально-прибиральні машини HUSGVARNA та SCHMIDT SWTNGO 200, що зазначені у позиціях 13 та 15 Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази по РЖКП в 2022 році від 10 березня 2022 року №193?
2. З яких підстав Замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учаснику тендеру ТОВ «К.П.ВЕРЕС» з інформацією щодо перегляду завантажених документів та в разі відсутності форми «Тендерна пропозиція» привести у відповідність тендерну пропозицію?
3. Яким чином учасником ТОВ «К.П.ВЕРЕС», якого обрано переможцем торгів, виконано вимоги тендерної документації, а саме:
- пункту 1 Додатку №1 тендерної документації щодо надання короткої функціональної характеристики техніки;
- пункту 3 Додатку №1 тендерної документації щодо надання довідок КБ-3 до аналогічного договору та позитивного відгуку про виконання аналогічного договору?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-27 09:25:17
Пояснення
На Ваш запит про надання пояснень по закупівлі послуг з прибирання та підмітання вулиць (ID: UA-2022-02-21-015767-b) інформуємо:
1. учасника КП «Ремонтне житлово-комунальне підприємство № 1» допущено до аукціону, оскільки прийнято рішення про виконання вимог тендерної документації, зокрема шляхом завантаження до електронної системи закупівель довідок від 10.03.2022р. № 194 «Основні функціональні характеристики» автотранспортної техніки РЖКП-1» та № 193 від 10.03.2022р. «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази по РЖКП-1 в 2022 році». Враховуючи, що спеціальна підмітально-прибиральна машина SCHMIDT SWINGO 200 орендована, що підтверджено Договором № 1 від 08 грудня 2021 року укладеним між РЖКП № 1 та РЖКП № 2 та той факт, що орендодавець є також комунальне підприємство, що розміщене на території міста Ковель, Замовником особисто перевірено і підтверджено наявність як самої спеціальної підмітально-прибиральної машини так і наявність технічного паспорта. Аналогічним чином також було перевірено спеціальну підмітально-прибиральну машину HUSGVARNA та інше обладнання та матеріально-технічну базу, яка перебуває у власності комунального підприємства РЖКП № 1. До несуттєвих (формальних) помилок замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки допущені учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал, конкурентноздатність учасника та не впливають на зміст пропозиції. Саме до цього критерію було віднесено Замовником відсутність реєстру наданих документів учасником КП Ремонтне житлово-комунальне підприємство № 1, оскільки відсутність даного реєстру не впливає на тендерну пропозицію, кваліфікаційні критерії учасника, ані на якість надання відповідної послуги з прибирання та підмітання визначених територій. Крім того, зважаючи на практику проведення публічних закупівель, учасників, які допускали не суттєві відхилення від вимог тендерної документації, Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі - Колегія) зобов’язувала Замовника скасовувати рішення про відхилення тендерних пропозицій учасників у зв’язку з неправомірним відхиленням пропозицій учасників. Для прикладу, рішення Колегії № 9113-р/пк-пз від 12.05.2020р., № 9491-р/пк-пз від 15.05.2020р.
2. Відповідно до пункту 1 розділу 3 Документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно з додатком 1 Документації. Під час розгляду поданих документів потенційним учасником ТзОВ «К.П.ВЕРЕС» не було завантажено заповнений належним чином Додаток 5. Саме тому даному учаснику було поставлено вимогу про усунення порушення на протязі 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. ТзОВ «К.П.ВЕРЕС» у визначений законодавством термін виправило виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій не відповідності в документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції. Після чого 25.03.2022 року було сформовано протокол кваліфікації (протокол розгляду тендерних пропозицій) де допущено до аукціону КП Ремонтне житлово-комунальне підприємство № 1 та ТзОВ «К.П.ВЕРЕС».
3. Наявність техніки з зазначенням її короткої функціональної характеристики підтвердило ТзОВ «К.П.ВЕРЕС» шляхом оприлюднення довідки № 65 від 09 березня 2022 року за формою, визначеною в пункті 1 Додатку 1 до тендерної документації.
4. Відповідно до пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації, учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям надає довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за останні 3 роки, за наведеною формою (до довідки надаються копії договорів (не менше одного виконаного договору) – вибірково, з копіями документів підтвердження виконання договорів, а саме: акти виконаних робіт КБ-2В, довідок КБ-3; позитивний відгук про виконання аналогічного договору). Відгук не надається учасником торгів, який за вказаний вище період надавав послуги замовнику за аналогічним предметом оприлюдненої закупівлі.
В тендерній пропозиції в підтвердження виконання аналогічних договорів, учасником ТзОВ «К.П.ВЕРЕС» завантажено акти виконаних робіт форми КБ-2В. Оскільки надані аналогічні договора є договорами субпідряду, довідки форми КБ-3 як накопичувальні відомості по актам КБ-2В за відповідний період формуються підрядником за основним договором. У даній ситуації, відхилення ТзОВ «К.П.ВЕРЕС», яке завантажило акти приймання виконаних робіт форми КБ-2В без накопичувальної відомості форми КБ-3, могло бути розцінено як дискримінаційна умова до вказаного учасника. Одночасно, оскільки в замовника були відсутні зауваження та претензії по факту виконання основного договору, у даному випадку не вбачаємо порушення вимог тендерної документації стосовно не надання учасником торгів Відгуку в підтвердження належного виконання завантажених в електронну систему аналогічних договорів субпідряду, з врахуванням умови, визначеної пунктом 3 Додатку 1 до тендерної документації.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 червня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | Висновок оскаржується до Волинського окружного адміністративного суду |
Дата публікації: | 14 червня 2022 |
Номер відкриття провадження: | № 140/4505/22 |
Дата відкриття провадження: | 29 червня 2022 |
Документи:
04 липня 2022 11:59
|
Електронний підпис |
04 липня 2022 11:58
|
Ухвала по справі від 29.06.2022р..pdf |
21 червня 2022 11:08
|
Чек.pdf |
21 червня 2022 11:08
|
Платіжне доручення.pdf |
04 липня 2022 11:59
|
Електронний підпис |
21 червня 2022 11:10
|
Електронний підпис |
14 червня 2022 16:36
|
Електронний підпис |
04 липня 2022 11:58
|
Ухвала по справі від 29.06.2022р..pdf |
21 червня 2022 11:08
|
Чек.pdf |
21 червня 2022 11:08
|
Платіжне доручення.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 20130489 |
Місцезнаходження: | 45000, Україна, Волинська область обл., м. Ковель, вул. Незалежності, 73 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
КП Ремонтне житлово-комунальне підприємство № 1 | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "К.П.ВЕРЕС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 березня 2022 14:12
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2022 15:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "К.П.ВЕРЕС" |
13 384 000,00
UAH з ПДВ
|
13 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КП Ремонтне житлово-комунальне підприємство № 1 |
13 385 900,00
UAH з ПДВ
|
13 251 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "К.П.ВЕРЕС" #21742823 |
Переможець |
13 250 000,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2022 11:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2023 10:08
|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2022 10:21
|
Додатки до Договору № 57 від 18.04.2022р..pdf | укладений |
18 квітня 2022 10:17
|
Договір № 57 від 18.04.2022р..pdf | укладений |
18 квітня 2022 10:15
|