Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт дерев'яних конструкцій горищного приміщення (з вогнезахисною обробкою) житлового корпусу № 3 (літ. "А") КУ «Таврійський психоневрологічний інтернат з геріатричним відділенням» ЗОР за адресою: Запорізька обл., с.Таврійське, вул.Центральна, будинок 37 Г
Очікувана вартість
242 672,40 UAH
UA-2022-02-21-008723-b ● 6c332d1881aa438b80be5298e723cd7c
Відкриті торги
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Таврійський психоневрологічний інтернат з геріатричним відділенням" Запорізької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 03188636 |
Місцезнаходження: | 70540, Україна , Запорізька обл., с.Таврійське, Оріхівський район, вул.Загорянська, будинок 2 |
Контактна особа: |
Величко Тетяна Олександрівна tdi-zor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2022 13:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 березня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2022 11:00 |
Очікувана вартість: | 242 672,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 426,72 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45340000-2: Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт дерев'яних конструкцій горищного приміщення (з вогнезахисною обробкою) житлового корпусу № 3 (літ. "А") КУ «Таврійський психоневрологічний інтернат з геріатричним відділенням» ЗОР за адресою: Запорізька обл., с.Таврійське, вул.Центральна, будинок 37 Г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
70540, Україна, Запорізька область, с.Таврійське, Оріхівський район, вул.Центральна, будинок 37 Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2022
ДК 021:2015: 45340000-2 — Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги здійснюються у розмірі 100 % вартості фактично наданих послуг, протягом 15 банківських днів після підписання Сторонами Акту здачі-приймання наданих послуг. У випадку відсутності бюджетних коштів на реєстраційному рахунку Замовника для оплати робіт Замовник здійснює розрахунок протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання ним бюджетних коштів на рахунок. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 лютого 2022 10:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 лютого 2022 10:13 |
Тендерна документація відкриті торги обробка деревяних конструкцій літ.А ( зміни).doc | |
23 лютого 2022 10:13 |
протокол змін.pdf |
23 лютого 2022 10:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 лютого 2022 10:13 |
Тендерна документація відкриті торги обробка деревяних конструкцій літ.А ( зміни).doc
|
|||
23 лютого 2022 10:13 |
протокол змін.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ДИСКРИМІНАЦІЯ
Дата подання: 21 лютого 2022 20:49
Дата відповіді: 23 лютого 2022 10:12
ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИКУ прошу звнести зміни в ТД відповідно до вашої вимоги :" Учасник повинен обов’язково оглянути об’єкт замовника та на підтвердження цього надати в складі тендерної пропозиції «Акт обстеження об’єкту» (складений в довільній формі), підписаний уповноваженими особами учасника та замовника"
Дана вимога є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ і обмежує коло учаників, у разі не внесення змін до ТД змушені будемо звертатись в АМКУ і відповідні органи які відповідають за прозорість та чесність в системі ПРОЗОРО для всіх учасників!!!
По даних закупівлях АНАЛОГІЧНО:
UA-2022-02-21-007792-b
UA-2022-02-21-007401-b
UA-2022-02-21-006812-b
Надіємось на вашу ЧЕСНІСТЬ І ПРОЗОРІСТЬ!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовником будуть внесено зміни до тендерної документації
Контроль якост робіт
Дата подання: 23 лютого 2022 12:24
Дата відповіді: 23 лютого 2022 15:25
Шановний Замовнику просимо Вас залучити представників ДСНС України для якісної здачі робіт з вогнезахисту, адже це обєкт з масовим перебуванням людей і дані роботи потрібно прийняти належним чином.
Пропонуємо зробити зміни до ТД , про те що після здачі робіт Виконавець має надати протокол ДВЛ ДСНС України з позитивним висновком про якісне виконання робіт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Згідно діючого законодавства, залучення працівників ДСНС для видачі протоколу ДВЛ не є обов’язковою нормою.
На підставі вищезазначеного Замовник не вважає за необхідне вносити зміни в тендерну документацію.
На підставі вищезазначеного Замовник не вважає за необхідне вносити зміни в тендерну документацію.
перевірка работ
Дата подання: 23 лютого 2022 18:27
Шановний Замовнику ви не переживаєте за людей з обмеженими можливостями (душевно хворими).
Просимо вас залучити представників ДСНС до прийняття робіт або щоб Виконавець надав птокол ДВЛ ДСНС України.
Хто відповідати буде за неякісне виконання робіт???
Чи ви спеціалізуєтесь ( маєте в штаті інженера по пожарной бзпеці) на обєкті????
Відповідь відсутня
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 28 червня 2022 12:41 |
Кінець періоду оскарження: | 09 липня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 09 липня 2022 00:04 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | протокол 24 |
Документи:
28 червня 2022 12:41
|
Електронний підпис |
28 червня 2022 12:39
|
протокол 24.pdf |