Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02147345 |
Вебсайт: | http://osvita.cv.ua/ |
Місцезнаходження: | 58029, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, Героїв Майдану 176 |
Контактна особа: |
Альона Пілат +380372537079 pilat.alona@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
- Закон України «Про публічні закупівлі»;
- Звіт про результати проведення процедури закупівлі (UA-2021-11-26-007127-a) дата формування звіту в електронній системі закупівель 28.12.2021р.;
- Звіт про результати проведення процедури закупівлі (UA-2022-01-12-005415-a) дата формування звіту в електронній системі закупівель 14.02.2022р;
- Протокол переговорів з учасником від 18.02.2022р.
Станом на 15.02.2022р. замовником було двічі проведено закупівлю за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою. За результатами проведення відкритих торгів від 28.12.2021р. (UA-2021-11-26-007127-a) та від 14.02.2022р. (UA-2022-01-12-005415-a) торги було відмінено, в зв’язку з поданням для участі менше двох тендерних пропозицій.
Підстави застосування переговорної процедури: Відповідно до п.1 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: «якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації».
Враховуючи вищесказане, а також беручи до уваги, що ТДВ «Івано-Франківський міськмолокозавод» є учасником, який подав тендерну пропозицію під час проведення закупівлі UA-2022-01-12-005415-a, є необхідність провести за переговорною процедурою закупівлю Сирні продукти (Сир кисломолочний) (код ДК 021:2015: 15540000-5 – Сирні продукти) з ТДВ «Івано-Франківський міськмолокозавод» (76003, Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул. Ушинського, будинок 2, код ЄДРПОУ 00445676).
Між Управлінням освіти Чернівецької міської ради (ЄДРПОУ 02147345) та Товариством з додатковою відповідальністю «Івано-Франківський міськмолокозавод» (ЄДРПОУ 00445676), проведено переговори щодо погодження ціни та основних умов договору та підписано протокол переговорів від 18.02.2022р.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2022 16:07 |
Оскарження наміру укласти договір: | 01 березня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник протягом 7 (семи) банківських днів, з дати отримання накладних та надходження коштів, подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України в м. Чернівцях. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
18 лютого 2022 16:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2022 15:57 |
Протокол переговорів.pdf | |
18 лютого 2022 15:55 |
Звіт про результати проведення процедур закупівель (UA-2021-11-26-007127-а).pdf | |
18 лютого 2022 15:55 |
Пропозиція учасника.pdf | |
18 лютого 2022 15:55 |
Запрошення на переговорну процедуру (Сир кисломолочний на 2022р.).pdf | |
18 лютого 2022 15:55 |
Інформаційна довідка по ст. 17.pdf | |
18 лютого 2022 15:55 |
Звіт про результати проведення процедур закупівель (UA-2022-01-12-005415-a).pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-10-000014 ● 611c221df2844bceb62ec42bded24f13
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 травня 2022 15:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.05.2022 №7-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,доручення Державної аудиторської служби України від 11 квітня 2022 року №003100-18/2714-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 10.05.2022 №7-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2022-02-18-013354-b 18.02.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-13 11:27:09
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі сирних продуктів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-02-18-013354-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-16 09:54:38
Відповідь на запит про надання пояснень
Надаємо відповідь на запит про надання пояснень щодо моніторингу закупівлі, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-02-18-013354-b:
1. Обґрунтування очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення:
Розрахунок здійснений на підставі розрахунку вартості продуктів харчування з врахуванням основних положень примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, з урахуванням індексу ціни та цін на продукти харчування, яка надана Головним управлінням статистики у Чернівецькій області та відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку».
Загальна вартість закупівлі становить (очікувана вартість): 5 811 000,00 грн за рахунок коштів бюджету громади.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Якісні та технічні характеристики товару обумовлені вимогами: Сир кисломолочний – ДСТУ 4554:2006. Харчування дітей у закладах освіти здійснюється відповідно до Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затверджену наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 №298/227 (із змінами, далі – Інструкція), «Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти», затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України 25 вересня 2020 року № 2205. Поставка товару має здійснюватися учасником-переможцем у 2022 році до комори кожного закладу окремо, згідно з графіком та маршрутом постачання на підставі заявок Замовника на кожний заклад освіти окремо. Учасник переможець зобов’язується виконувати вимоги чинного законодавства України, а в частині обов’язків суб’єктів підприємницької діяльності, що постачають товари, а також Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» (зі змінами) та наказу Міністерства охорони здоров’я України від 19.07.2012 № 548 «Про затвердження Мікробіологічних критеріїв для встановлення показників безпечності харчових продуктів». Товар не повинен містити генетично модифіковані організми (ГМО) та повинен відповідати Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», мікробіологічним критеріям затвердженим наказом МОЗУ №548 від 19.07.2012р. та державним санітарним правилам та нормам ДСанПіН 8.8.1.2.3.4-000-2001 затвердженим Постановою Головного державного санітарного лікаря України №137 від 20.09.2001 р. Відповідність господарської діяльності постачальника вимогам Закону України № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 р. № 590 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)».
3. Надаємо посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
- Офіційний сайт Управління освіти Чернівецької міської ради (https://osvita.cv.ua/) → Закупівлі (https://osvita.cv.ua/category/zakupivli/) → Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (https://osvita.cv.ua/category/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli/) → Сирні продукти (Сир кисломолочний) (https://osvita.cv.ua/syrni-produkty-syr-kyslomolochnyj/).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 травня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД" #00445676 |
Переможець |
3 438 324,00
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2022 16:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2023 16:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 17:05
|
Дод.угода №1 сир.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2022 17:01
|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2022 14:09
|
Довідка_22011437650680625064.pdf.p7s | укладений |
16 березня 2022 14:06
|
Довідка_22011437650680625064.pdf | укладений |
16 березня 2022 14:06
|
Довідка МВС Абрам'як.PDF | укладений |
16 березня 2022 14:06
|
Довідка ДПС ІФ.PDF | укладений |
16 березня 2022 14:06
|
Довідки.rar | укладений |
16 березня 2022 14:06
|
Договір №101 від 15.03.2022.PDF | укладений |
16 березня 2022 14:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 101 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |