Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

надання послуг з централізованого водовідведення
Очікувана вартість
13 905,54 UAH
UA-2022-02-18-011277-b b782815435c34348bb00532172beadd2
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Аркадієвна Шаповал

+380965539026 shapoval-natasha@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 26136949
Вебсайт: https://emddnipro.itmed.org
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пл. Соборна, буд. 14
Контактна особа: Наталія Аркадієвна Шаповал
+380965539026
shapoval-natasha@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
враховуючи об’єктивну відсутність конкуренції з технічних причин, відповідно до пункту 2 частини 2 статті 40 Закону для закупівлі послуги з централізованого водовідведення може бути застосована переговорна процедура закупівлі, яка для укладення договору з обраним учасником вимагає попередньо проведення з ним переговорів, КП «ВВУВКГ»ДОР» є єдиним можливим постачальником

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2022 14:52
Оскарження наміру укласти договір: 24 лютого 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90430000-0: Послуги з відведення стічних вод


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
297 метри кубічні
надання послуг з централізованого водовідведення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51600, Україна, Дніпропетровська область, м. Верхньодніпровськ, вул. Гагаріна 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

18 лютого 2022 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
#02128201
Переможець 13 905,54
UAH з ПДВ
18 лютого 2022 14:52

Документи

18 лютого 2022 14:52
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 лютого 2022 14:52

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
#02128201
13 905,54
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 лютого 2022 14:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 січня 2023 08:57
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2022 12:57
Д.у. №2 від 15.09.22.PDF зміни до договору
15 вересня 2022 12:53
Електронний підпис зміни до договору
25 квітня 2022 09:34
д.у. №1 від 25.04.22.PDF зміни до договору
25 квітня 2022 09:32
Електронний підпис укладений
24 лютого 2022 11:10
Д-р №19 від 24.02.22.PDF укладений
24 лютого 2022 11:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшити обсяг на 1,00 м.куб. зменшити суму договору на 47,77 грн. Сума договору становить 13857,77 грн., в т.ч. ПДВ 2309,63 грн.
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити обсяг на 53,00 м.куб. та становить 243 м.куб. Зменшити суму договору на 6226,63 грн. Сума договору становить 7631,14 грн. в т.ч. ПДВ 1271,86 грн.
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 7 443,89
UAH (в тому числі ПДВ 1 240,64 UAH)