Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплект меблів ЦМО
CMO furniture set
CMO furniture set
Очікувана вартість
24 060 000,00 UAH
UA-2022-02-18-011255-b ● 806d6d023aeb47f4b1b4e57e932939c1
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Іващук Олег Григорович 380443097552 ivashchuk.o.g@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Branch "Passenger Company" JSC "Ukrzaliznytsya" |
National ID: | 41022900 |
Contact point: |
Ivashchuk Oleg Grigorovich 380443097552 ivashchuk.o.g@uz.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2022 14:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 квітня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 квітня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 квітня 2022 18:00 |
Очікувана вартість: | 24 060 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 240 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 18 лютого 2022 14:51 |
Enquiries until: | 11 квітня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 17 квітня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 21 квітня 2022 18:00 |
Information
Estimated total value: | 24 060 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 240 600 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Scope of the procurement
1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця».2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900.3. Місцезнаходження замовника*. вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032/ вулиця Уманська 8, м. Київ, 03049.4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі».5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Комплект меблів ЦМО).5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 34631000-9.6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 24 060 000,00 грн. (двадцять чотири мільйони шістдесят тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ.9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2022 року (до 31.12.2022 р.).10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21.03.2022 18:00.11. Умови оплати: відповідно до умов Договору.12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації.13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 721 800,00 грн. (сімсот двадцять одна тисяча вісімсот гривень 00 коп.).14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): гарантія, а саме: – банківська гарантія, умови – відповідно до тендерної документації;15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 21.03.2022 18:00.16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 240 600,00 грн. (двісті сорок тисяч шістсот гривень 00 коп.).17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується;18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації.Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, - відкриті торги;Застосовані критерії оцінки - ціна.
Розгорнути
Згорнути
1. Name of the customer Branch "Passenger Company" JSC "Ukrzaliznytsia".2. Code from the customer 41022900.3. Location of the customer *. 21a Simona Petliura Street, Kyiv city, 01032 / Umanska Street 8, Kyiv, 03049.4. Category of the customer: legal entity and / or business entities that carry out activities in certain areas of business, specified in paragraph 4, part 1 of Art. 2 of the Law "On Public Procurement".5. Name of the subject of procurement with indication of the code according to the Unified Procurement Dictionary (in case of division into lots such information must be indicated for each lot) and names of relevant classifiers of the subject of procurement and parts of the subject of procurement (lots): 34630000-2 Parts of railway or tramway locomotives or rolling stock; railways traffic-control equipment (CMO furniture set).5.1. Name of goods or services of each nomenclature item of the subject of procurement and code of goods or services determined in accordance with the Unified Procurement Dictionary: in accordance with Annex 1 of the tender documentation, code DK 021: 2015: 34631000-9.6. Quantity of goods or scope of works or provision of services: in accordance with the terms of Annex №1 of the tender documentation.7. Place of delivery of goods or place of performance of works or provision of services. Ukraine, in accordance with Annex №1 of the tender documentation.8. Expected value of the subject of procurement: UAH 24 060 000,00.9. Term of delivery of goods, performance of works, rendering of services: During 2022 (till 31.12.2022).10. Deadline for submission of tender proposals: 21.03.2022 18:00.11. Terms of payment: in accordance with the terms of the Agreement.12. Language (languages) in which the tender proposals should be prepared: Ukrainian in accordance with the terms of the tender documentation.13. The amount of security for tender proposals (if the customer requires it): UAH 721 800,00.14. Type and conditions of providing security for tender proposals (if the customer requires it): guarantee, namely: - bank guarantee, conditions - in accordance with the tender documentation; 15. Date and time of opening of tender proposals, if the announcement of open bidding is published in accordance with Part 3 of Art. 10 of the Law "On Public Procurement": 21.03.2022 18:00.16. The size of the minimum step of lowering the price during the electronic auction in the range from 0.5 percent to 3 percent of the expected purchase price or in monetary units: UAH 240 600,00;17. Mathematical formula for calculating the present price (in case of its application) - not applied;18. Other information: other conditions according to the tender documentation.Type of procurement - procurement procedure - for customers defined in paragraph 4 of the first part of Article 2 of this Law, if the value of the subject of procurement of goods (goods), services (services) is equal to or exceeds 1 million hryvnias, and works - 5 million hryvnias - open bidding ;Applied evaluation criteria - price.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 комп
Комплект м`яких меблів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Upholstered furniture set
CPV: 34630000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 34631000-9; Умови оплати: відповідно до умов Договору Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 21.03.2022 18:00 Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, - відкриті торги; Застосовані критерії оцінки – ціна | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 березня 2022 09:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 березня 2022 09:13 |
Перелік змін.doc | |
21 березня 2022 09:13 |
проект договору.docx | |
21 березня 2022 09:13 |
ТД_Меблі ЦМО нова редакція.docx | |
18 лютого 2022 14:48 |
Обгрунтування ціни.docx | |
18 лютого 2022 14:48 |
Обгрунтування характеристик.docx | |
18 лютого 2022 14:48 |
Оголошенння.doc | |
18 лютого 2022 14:48 |
ADVERTISEMENT.doc |
21 березня 2022 09:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 березня 2022 09:13 |
Перелік змін.doc
|
|||
21 березня 2022 09:13 |
проект договору.docx
|
|||
21 березня 2022 09:13 |
ТД_Меблі ЦМО нова редакція.docx
|
|||
18 лютого 2022 14:48 |
Обгрунтування ціни.docx
|
|||
18 лютого 2022 14:48 |
Обгрунтування характеристик.docx
|
|||
18 лютого 2022 14:48 |
Оголошенння.doc
|
|||
18 лютого 2022 14:48 |
ADVERTISEMENT.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-02-18-011255-b.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-МАШ-ПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:43091761
Дата подання: 08 квітня 2022 15:17
Вимога внесення змін в тендерну документацію
Невідповідність предмета закупівлі, як продукції залізничного призначення. Невідповідність умов тендерної документації діючим стандартам ДСТУ ГОСТ 32894:2016, ДСТУ ГОСТ 15.902:2017. Прошу дивитися файл, що додається.
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2022-02-18-011255-b.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-МАШ-ПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:43091761
Дата подання: 08 квітня 2022 15:18
Вимога внесення змін в тендерну документацію
Невідповідність умов тендерної документації діючим стандартам ДСТУ ГОСТ 15.001:2009, ДСТУ ГОСТ 15.902:2017. Прошу дивитися файл, що додається.
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2022-02-18-011255-b.b3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-МАШ-ПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:43091761
Дата подання: 08 квітня 2022 15:19
Вимога внесення змін в тендерну документацію
Невизначеність термінів, встановлених в тендерній документації, що створює умови для невиконання її вимог. Прошу дивитися файл, що додається.
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2022-02-18-011255-b.b4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-МАШ-ПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:43091761
Дата подання: 08 квітня 2022 15:19
Вимога внесення змін в тендерну документацію
Вимоги, що встановлені тендерной документацієй суперечать одна іншій. Невідповідність умов тендерної документації діючим стандартам ДСТУ ГОСТ 15.001:2009, ДСТУ ГОСТ 32894:2016, ДСТУ ГОСТ 15.902:2017. Прошу дивитися файл, що додається.
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2022-02-18-011255-b.b5
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-МАШ-ПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:43091761
Дата подання: 08 квітня 2022 15:20
Вимога внесення змін в тендерну документацію
Невідповідність вимог тендерної документації "Технічним вимогам щодо забезпечення пожежної безпеки пасажирських вагонів” ЦУО-0039. Прошу дивитися файл, що додається.
Рішення замовника: Очікується
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 21 грудня 2022 15:32 |
Кінець періоду оскарження: | 01 січня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 01 січня 2023 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Питання проведення закупівлі 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Комплект меблів ЦМО). В зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою для введення воєнного стану з 24.02.2022,було порушено терміни надання відповідей, також змінено реальну потребу замовника, в зв’язку з чим відмінити процедуру закупівлі на підставі пунктів 1,2 частини 1 статті 32 Закону - «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель» та «відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг». Вирішено: 1) Відмінити закупівлюна підставі пунктів 1,2 частини 1 статті 32 Закону:«неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень»та «відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг». |
Документи:
21 грудня 2022 15:32
|
Електронний підпис |
21 грудня 2022 15:32
|
Протокол оцінки.docx |
21 грудня 2022 15:32
|
ПОВ відміна.docx |