Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт системи опалення Дергачівського закладу дошкільної освіти комбінованого типу № 3 "Сонечко" Дергачівської міської ради Харківської області за адресою: 62303, Харківська область, м. Дергачі, провулок Заводський,1
Очікувана вартість
1 399 344,00 UAH
UA-2022-02-18-010418-b c3c595293c814d2ca45448f6aeae8437
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Малець Світлана Миколаївна

380576330147 osvitamr2021@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДЕРГАЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43963788
Місцезнаходження: 62303, Україна , Харківська обл., Дергачі, вул.Сумський шлях, будинок 6
Контактна особа: Малець Світлана Миколаївна
380576330147
osvitamr2021@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2022 14:24
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2022 09:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 березня 2022 08:00
Очікувана вартість: 1 399 344,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 996,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт системи опалення Дергачівського закладу дошкільної освіти комбінованого типу № 3 "Сонечко" Дергачівської міської ради Харківської області за адресою: 62303, Харківська область, м. Дергачі, провулок Заводський,1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62303, Україна, Харківська область, м. Дергачі, провулок Заводський,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 лютого 2022 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2022 14:24
Оголошення та проєкт Договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо строків виконання окремих робіт
Дата подання: 23 лютого 2022 16:45
Дата відповіді: 24 лютого 2022 07:45
Шановний Замовник! Додатком 3 зокрема передбачено: План фінансування робіт (очікуваний) по об’єкту становить: 2022 рік – 10 000,00 грн., 2023 рік – 1389344,00 грн. З урахуванням плану фінансування робіт та строків оплати за виконані роботи, які передбачено проектом договору (10 банківських днів з дати підписання Акта приймання виконаних будівельних робіт), прошу повідомити як передбачається інформування Замовником Підрядника про необхідність виконання тих чи інших робіт, які передбачено ТЗ, в межах строку дії договору (до 31.12.2023 р.)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовником розглянуто Ваші запитання та надаємо наступну відповідь:
Відповідно до пункту 1.4 Договору про закупівлю робіт.
Щодо вимог п. 6 Додатку 3
Дата подання: 23 лютого 2022 17:07
Дата відповіді: 24 лютого 2022 07:52
Шановний Замовник! Додатком № 3 до Оголошення зокрема передбачено надання наступного: "6. Розрахунок ціни пропозиції надається у вигляді сканованої копії, складеної у сертифікованому програмному комплексі." У сертифікованому програмному комплексі необхіно скласти скановану копію чи розрахунок ціни пропозиції? Ким повинен бути сертифіковано програмний комплекс і на якій підставі? Яким чином Замовник преревірятиме виконання вказаної вимоги? Яким чином необхідно підтвердити сертифікованість програмного комплексу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовником розглянуто Ваше запитання та надаємо наступну відповідь:
Дане питання буде враховано та вирішено в подальшому.
Щодо ТЗ
Дата подання: 23 лютого 2022 17:39
Дата відповіді: 24 лютого 2022 07:52
Шановний Замовник! Прошу повідомити додаткову інформацію щодо окремих позицій ТЗ: - п. 21 - передбачається встановлення саме сталевих радіаторів чи біметалевих? - п. 23 - яким характеристикам повинен відповідати насос (напір, м; витрата, куб.м./год)? Додатково: судячи по ТЗ монтується труб суттєво більше ніж демонтується. Це не помилка?
Відповідь: Доброго дня! Замовником розглянуто Ваше запитання та надаємо наступну відповідь:
Дане питання буде враховано та вирішено в подальшому.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-02-18-010418-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ДАУДОВ ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2744306372
Дата подання: 23 лютого 2022 16:53
Щодо аналогічного договору
Шановний Замовник! Предметом закупівлі є капітальний ремонт системи опалення. При цьому Замовником вимагається надання аналогічного договору - договору на виконання робіт з капітального ремонту внутрішніх приміщень (!!!) об’єктів соціальної інфраструктури (!!!). Ремонт внутрішніх приміщень та ремонт системи опалення не є тотожними роботами, отже встановлена вимога Замовника є необгрунтованою та дискримінаційною. Додатково наголошую, що вимога про виконання робіт саме щодо ремонтів об’єктів соціальної інфраструктури є дискримінаційною. Вимагаю внести відповідні зміни в Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 лютого 2022 08:02
Замовником розглянуто Вимогу від 23.02.2022р., зареєстровану за номером: UA-2022-02-18-010418-b.a1 , за результатами розгляду якої повідомляємо наступне: Замовником дане питання буде враховане та вирішене в подальшому.
Номер вимоги: UA-2022-02-18-010418-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ДАУДОВ ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2744306372
Дата подання: 23 лютого 2022 17:15
Щодо вимог п. 7 Додатку 3
Шановний Замовник!

Документацією Замовника до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено наступну вимогу:
«7. Обов'язковою умовою участі в спрощеній закупівлі є здійснення учасником попереднього обстеження (огляду) об’єкта для визначення детального обсягу виконання робіт та подання пропозиції. Обстеження (огляд) об’єкта здійснюється уповноваженими на це представниками учасника без ідентифікації назви учасника. При цьому уповноважені особи, які здійснюють обстеження (огляд) об’єкта повинні надати представнику балансоутримувача документ, що посвідчує таку особу, для забезпечення підписання акту від балансоутримувача, який підтверджує факт обстеження (огляду) об’єкта учасником, із обов’язковим зазначенням назви об’єкту, ПІБ уповноважених представників балансоутримувача та учасника, сканкопія якого надається у складі пропозиції.»

За таких умов взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати Акт огляду, який підписаний уповноваженими особами учасника та замовника / балансоутримувача, що є дискримінаційним щодо інших учасників.

З незалежних від учасника підстав уповноважені особи замовника / балансоутримувача можуть не підписати зазначений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення пропозицій такого учасника.

Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть / будуть допущені попередньо обстежити (оглянути) об’єкт та на підтвердження цього надати в складі тендерної пропозиції Акт огляду, підписаний уповноваженими особами учасника та замовника / балансоутримувача, що є дискримінаційним щодо інших суб’єктів господарювання.

Тобто вказана вимога є дискримінаційною, та такою що несе корупційні ризики.

В аналогічних випадках такої точки зору притримується й Орган оскарження – Антимонопольний комітет України, наприклад рішення АМКУ:
• № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021, оголошення UA-2021-02-22-003442-a
• № 20243-р/пк-пз від 30.10.2020, оголошення UA-2020-09-18-007021-b
• № 19212-р/пк-пз від 13.10.2020, оголошення UA-2020-09-18-006970-b

Вимагаю виключити вказану дискримінаційну вимогу з Документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 лютого 2022 08:03
Замовником розглянуто Вимогу від 23.02.2022р., зареєстровану за номером: UA-2022-02-18-010418-b.a2 , за результатами розгляду якої повідомляємо наступне: Замовником дане питання буде враховане та вирішене в подальшому.
Номер вимоги: UA-2022-02-18-010418-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ДАУДОВ ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2744306372
Дата подання: 23 лютого 2022 17:19
Щодо окремих вимог Додатку 4
Шановний Замовник!

Додатком 4 зокрема передбачено вимогу щодо надання:
" - Копію виписки (свідоцтва) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців."

Для виключення неоднозначного тлумачення вимоги Замовника вимагаю внести зміни та зазначити актуальну назву реєстру, а саме: Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 лютого 2022 08:04
Замовником розглянуто Вимогу від 23.02.2022р., зареєстровану за номером: UA-2022-02-18-010418-b.a3 , за результатами розгляду якої повідомляємо наступне: Замовником дане питання буде враховане та вирішене в подальшому.
Номер вимоги: UA-2022-02-18-010418-b.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ДАУДОВ ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2744306372
Дата подання: 23 лютого 2022 17:34
Щодо надання відомості ресурсів
Шановний Замовник!

Пунктом 5.1 Кошторисних норм України передбачено зокрема наступне:
"Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію."

З урахуванням наведеного вище вимагаю надати відомість ресурсів або затверджену проектну документацію для розрахунку ціни пропозиції учасника закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 лютого 2022 08:04
Замовником розглянуто Вимогу від 23.02.2022р., зареєстровану за номером: UA-2022-02-18-010418-b.a4 , за результатами розгляду якої повідомляємо наступне: Замовником дане питання буде враховане та вирішене в подальшому.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 24 лютого 2022 08:09
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
24 лютого 2022 08:08
Електронний підпис
24 лютого 2022 08:07
43963788_2684810986_SU210113141915.ZS2