Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 45312200-9 Встановлення систем охоронної сигналізації
(ДК 021:2015 45310000-3 – Електромонтажні роботи )
Очікувана вартість
72 230,00 UAH
UA-2022-02-18-005459-b ● 4fe532fd75c447f3aa16890ef88888cb
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Маріупольський центр комплексної реабілітації осіб з інвалідністю №2 |
Код ЄДРПОУ: | 34440258 |
Місцезнаходження: | 87541, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, БУЛЬВАР Меотиди, будинок 20А |
Контактна особа: |
Наталія Беспалова +380504745427 centr20a@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2022 11:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2022 12:57 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2022 12:57 |
Очікувана вартість: | 72 230,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 361,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Встановлення системи охоронної сигналізації на об’єкті: МАРІУПОЛЬСЬКИЙ ЦЕНТР КОМПЛЕКСНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ №2
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
45312200-9 Встановлення систем охоронної сигналізації
ДК 021:2015 45310000-3 – Електромонтажні роботи
ДК 021:2015 45310000-3 – Електромонтажні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87541, Україна, Донецька область, Маріуполь, бульвар Меотиди, б.20а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 квітня 2022
ДК 021:2015: 45312200-9 — Встановлення систем охоронної сигналізації
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | 100 оплата після надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2022 13:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2022 12:58 |
Додаток 1 кваліфікаційні вимоги виправлені.docx | |
21 лютого 2022 12:58 |
Оголошення охорона Центр.docx | |
21 лютого 2022 12:58 |
Додаток 1 кваліфікаційні вимоги виправлені.docx | |
18 лютого 2022 11:34 |
Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації Додаток 6 Центр.docx | |
18 лютого 2022 11:34 |
Додаток 2 технічні характеристики охоронка.docx | |
18 лютого 2022 11:34 |
Довідка про наявність обладнання Додаток 7 Центр.docx | |
18 лютого 2022 11:34 |
Лист згода з істотними умовами договору Додаток 8 Центр.docx | |
18 лютого 2022 11:34 |
Додаток 3 проект Договору Центр.doc | |
18 лютого 2022 11:34 |
Додаток 5 до оголошення лист-згода Центр.docx | |
18 лютого 2022 11:34 |
Додаток 4 Форма цінової пропозиції Центр.docx |
21 лютого 2022 13:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 лютого 2022 12:58 |
Додаток 1 кваліфікаційні вимоги виправлені.docx
|
|||
21 лютого 2022 12:58 |
Оголошення охорона Центр.docx
|
|||
21 лютого 2022 12:58 |
Додаток 1 кваліфікаційні вимоги виправлені.docx
|
|||
18 лютого 2022 11:34 |
Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації Додаток 6 Центр.docx
|
|||
18 лютого 2022 11:34 |
Додаток 2 технічні характеристики охоронка.docx
|
|||
18 лютого 2022 11:34 |
Довідка про наявність обладнання Додаток 7 Центр.docx
|
|||
18 лютого 2022 11:34 |
Лист згода з істотними умовами договору Додаток 8 Центр.docx
|
|||
18 лютого 2022 11:34 |
Додаток 3 проект Договору Центр.doc
|
|||
18 лютого 2022 11:34 |
Додаток 5 до оголошення лист-згода Центр.docx
|
|||
18 лютого 2022 11:34 |
Додаток 4 Форма цінової пропозиції Центр.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги до учасників
Дата подання: 19 лютого 2022 17:48
Дата відповіді: 21 лютого 2022 12:56
Шановний Замовник. Вами передбачена Вимога: «Учасник, до аукціону, повинен обов’язково оглянути об’єкт Замовника, ознайомитись зі станом об’єкту, за наслідком якої складається акт огляду який надається разом з пропозицією. Учасник повинен відвідати об’єкт за вказаною адресою в Оголошенні в робочий час з 9:00 до 17:00 при попередньому узгодженні часу відвідування з керівником закладу. Додаткова інформація щодо контактних даних є на офіційному сайті закладу та Замовника. » Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюванням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування об'єкту і т.д. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550; 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264; 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669; 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз. Виходячи із вищесказаного вимагаємо скасувати дану вимогу. В разі не внесення Замовником змін в тендерну документацію, ми вимушені будемо звернутись зі скаргою в АМКУ та Державну аудиторську службу України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимога задоволена.
Дискримінаційні вимоги до учасників
Дата подання: 19 лютого 2022 17:49
Дата відповіді: 21 лютого 2022 12:55
Шановний замовник. Вами встановлено дискримінаційні вимоги до учасників, а саме: "21. У складі тендерної пропозиції Учасник надає гарантійний лист авторизації від Виробника системи охоронної сигналізації, що буде монтуватися, в якому Виробник гарантуватиме учаснику поставку обладнання для належного монтажу. Також учасник надає відповідний сертифікат від Виробника, що учасник сертифікований для проектних інсталяцій систем безпеки системи охоронної сигналізації Виробника.
22. На підтвердження якості товару, Учасник, у складі пропозиції надає оригінал сертифікату на систему управління якістю виробника обладнання ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги щодо розробки, виробництва, реалізації і сервісного обслуговування систем охоронної бездротової сигналізації» (сертифікат має бути чинним; виданим органом з оцінки відповідності, який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить електричне обладнання та інженерні послуги – на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України)." Вимагаємо прибрати дануі дискримінаційні вимоги та необмежувати коло потенційних учасників, оскільки в учасників ці товари можуть бути вже закуплені та зберігатися на власному складі, а в такому випадку виробники не надають гарантійні листи. У разі ігнорування будемо змушені звернутися у відповідні інстанції!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимога задоволена.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій