Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Послуги з протипожежної обробки дерев’яних конструкцій дахів» Код ДК 021:2015:77220000-8: Послуги з просочування деревини
Очікувана вартість
1 069 600,00 UAH
UA-2022-02-18-003112-c ● 130202ee737b4f129ff19f1bff1f3e55
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний заповідник "Замки Тернопілля" |
Код ЄДРПОУ: | 21146541 |
Місцезнаходження: | 47302, Україна , Тернопільська обл., місто Збараж, вулиця Богдана Хмельницького 6 |
Контактна особа: |
Пугач Тетяна Вікторівна +380355022312 Pugach_Tatiana83@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2022 17:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 березня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2022 08:00 |
Початок аукціону: | 09 березня 2022 14:45 |
Очікувана вартість: | 1 069 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 348,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 3.2.1. Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції. 3.2.2. Сума забезпечення: 32 000,00 (тридцять дві тисячі гривень 00 копійок) гривень. 3.2.3. Строк дії забезпечення: відповідно до п.3.4.1 розділу ІІІ тендерної документації. 3.2.4. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. 3.2.5. Електронна банківська гарантія повинна бути безвідкличною (свідчити про обов'язок банку сплатити на користь Замовника: Національний заповідник "Замки Тернопілля" (код ЄДРПОУ 21146541), р/р UA868201720355149001001005136, Держказначейська служба України, м.Київ МФО 820172, суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї тендерної документації) та не може бути відкликана протягом строку її дії. 3.2.6. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, із подальшими змінами та змінами та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року №2628. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію або договору застави та/або договору поруки, або іншого забезпечення, прийнятного для банку-гаранта) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Грошове або інше забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку гаранта та підписом уповноваженої особи банку-гаранта з наданням підтвердження повноважень уповноваженої особи від банку, що видав таку гарантію. 3.2.7. Також, Учасник повинен надати оригінал або нотаріально завірену копію довідки (довідок) з інформацією про відкриття рахунку учасника в банківській установі, яка видала банківську гарантію та учасник обслуговується у такій банківській установі не менше одного року, із зазначенням реквізитів такого рахунку та інформації про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, що має бути видана протягом останніх 10 днів щодо дати подання тендерної пропозиції учасником. 3.2.8. Електронна банківська гарантія вважається не наданою у разі якщо така гарантія не відповідає всім вимогам даної частини тендерної документації. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 32000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 6.6.1. Замовником вимагається забезпечення виконання договору про закупівлю. 6.6.2. Забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюється шляхом перерахування Учасником грошових коштів на рахунок Замовника в розмірі 5% від суми договору. Сума коштів вноситься на розрахунковий рахунок Замовника - Національний заповідник "Замки Тернопілля" (код ЄДРПОУ 21146541), р/рUA868201720355149001001005136, Держказначейська служба України, м.Київ МФО 820172, за необхідності уточнити у Замовника), з обов’язковою позначкою в графі «Призначення платежу» платіжного доручення «Забезпечення виконання договорv про закупівлю послуг по об»єкту «Послуги з протипожежної обробки дерев’яних конструкцій дахів» Код ДК 021:2015:77220000-8: Послуги з просочування деревини Документ, що підтверджує внесення на рахунок Замовника забезпечення виконання договору про закупівлю необхідно подавати Переможцем закупівлі разом з договором. Уci витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок переможця. Про своєчасне та належне внесення забезпечення виконання умов договору, за умови отримання повідомлення про намір укласти договір, учасник в складі тендерної пропозиції надає лист про це. 6.6.3. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до Державного бюджету України. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: • після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; • за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними a6o договору про закупівлю нікчемним; • у випадках, передбачених статтею 43 Закону; • згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. 6.6.4. За будь-яке порушення учасником-переможцем умов договору Замовник має право не повертати в повному обсязі розмір наданого забезпечення виконання умов договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77220000-8: Послуги з просочування деревини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з протипожежної обробки дерев’яних конструкцій дахів (Адмінбудинок (ох.№141)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
47302, Україна, Тернопільська область, м.Збараж, вул. Б.Хмельницького, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 77220000-8 — Послуги з просочування деревини
1 послуга
Послуги з протипожежної обробки дерев’яних конструкцій дахів (Адмінбудинок (ох.№139)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
47302, Україна, Тернопільська область, м.Збараж, вул. Б.Хмельницького, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 77220000-8 — Послуги з просочування деревини
1 послуга
Послуги з протипожежної обробки дерев’яних конструкцій дахів (Палац. Вишнівецького палацово-паркового комплексу (ох.№663)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
47313, Україна, Тернопільська область, смт. Вишнівець, вул. Замкова, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 77220000-8 — Послуги з просочування деревини
1 послуга
Послуги з протипожежної обробки дерев’яних конструкцій дахів (Водяний млин (ох.№156)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
47302, Україна, Тернопільська область, м.Збараж, вул. Д.Галицького, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 77220000-8 — Послуги з просочування деревини
1 послуга
Послуги з протипожежної обробки дерев’яних конструкцій дахів (Костел. Комплексу споруд монастиря Бернардинів 1627р. (ох.№662)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
47302, Україна, Тернопільська область, м.Збараж, вул. Незалежності, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 77220000-8 — Послуги з просочування деревини
1 послуга
Послуги з протипожежної обробки дерев’яних конструкцій дахів (Замок 1639-1650 рр, (вежа) (ох.№1567)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
48741, Україна, Тернопільська область, с.Кривче Чортківського району, вул.Центральна, 3 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 77220000-8 — Послуги з просочування деревини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2022 17:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2022 17:03 |
2.6. Додаток_6_Вимоги_до_гарантii.doc | |
18 лютого 2022 17:03 |
2.5. Каліфікація ст 16 Додаток 5-1.docx | |
18 лютого 2022 17:03 |
2.4._Додаток_4_Субпiдрядники-1.doc | |
18 лютого 2022 17:03 |
2.3. Додаток 3 проект договору-1.doc | |
18 лютого 2022 17:03 |
2.2. Додаток 2 ТЗ.doc | |
18 лютого 2022 17:03 |
2.1. Додаток 1 ФП-1.doc | |
18 лютого 2022 17:03 |
2.0. ТД послуги.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 21 лютого 2022 11:54
Дата відповіді: 24 лютого 2022 08:35
" Надати протокол сертифікаційних випробувань ДСНС вогнезахисної речовини з визначення температури самозаймання, сертифікат відповідності ДСНС на вогнезахисну речовину для підтвердження значення «температура самозаймання: 600 градусів»;
Доповідаємо вам,як замовнику,що при 600 градусах дерево перетворюється на попіл - і без різниці,чим воно було оброблене.
Складається враження,що ці умови прописані під конкретну торгову марку конкретного виробника (тернопільського,до речі)
Тепер питання - чи може у тендері брати участь вогнезахисна речовина,що має температуру самозаймання нижче нереальних 600 градусів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: на Ваше питання надаємо ґрунтовні пояснення.
Пропозиція учасника має повністю відповідати вимогам замовника, технічному завданні та тендерній документації на закупівлю послуг «Послуги з протипожежної обробки дерев’яних конструкцій дахів» Код ДК 021:2015:77220000-8: Послуги з просочування деревини (оголошення про проведення відкритих торгів UA-2022-02-18-003112-c).
Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації «В тексті, де містяться найменування торгових марок, фірм, патентів, конструкцій, типів, джерело походження чи виробників, слід розуміти "або еквівалент". Еквівалентними матеріалами, виробами, обладнанням вважаються такі, що відповідають технічним та технологічним характеристикам матеріалів, виробів, обладнання, що передбачені технічними вимогами, або більш кращими та вищими за значенням показниками за кожною ознакою характеристики вогнезахисної речовини, наведеної у технічному завданні.».
Звичайно, вимоги зазначені в Додатку 2 до тендерної документації, як і будь-яка інша вимога тендерної документації може обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі.
Також, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв надання якісних послуг та однакові для всіх.
Більш того, згідно частини 3 статті 22 Закону України Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Отже, при визначенні предмету відкритих торгів, в тому числі при складені технічної специфікації до тендерної документації замовником дотримано вимоги Закону в повній мірі.
Крім того, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно виходячи з інформації про його технічні та якісні характеристики яка є у вільному доступі, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на УО щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування.
Враховуючи вищевикладене, якщо пропозиція учасника не відповідатиме вимогам замовника, технічному завданню та тендерній документації така пропозиція буде відхилена в порядку ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пропозиція учасника має повністю відповідати вимогам замовника, технічному завданні та тендерній документації на закупівлю послуг «Послуги з протипожежної обробки дерев’яних конструкцій дахів» Код ДК 021:2015:77220000-8: Послуги з просочування деревини (оголошення про проведення відкритих торгів UA-2022-02-18-003112-c).
Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації «В тексті, де містяться найменування торгових марок, фірм, патентів, конструкцій, типів, джерело походження чи виробників, слід розуміти "або еквівалент". Еквівалентними матеріалами, виробами, обладнанням вважаються такі, що відповідають технічним та технологічним характеристикам матеріалів, виробів, обладнання, що передбачені технічними вимогами, або більш кращими та вищими за значенням показниками за кожною ознакою характеристики вогнезахисної речовини, наведеної у технічному завданні.».
Звичайно, вимоги зазначені в Додатку 2 до тендерної документації, як і будь-яка інша вимога тендерної документації може обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі.
Також, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв надання якісних послуг та однакові для всіх.
Більш того, згідно частини 3 статті 22 Закону України Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Отже, при визначенні предмету відкритих торгів, в тому числі при складені технічної специфікації до тендерної документації замовником дотримано вимоги Закону в повній мірі.
Крім того, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно виходячи з інформації про його технічні та якісні характеристики яка є у вільному доступі, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на УО щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування.
Враховуючи вищевикладене, якщо пропозиція учасника не відповідатиме вимогам замовника, технічному завданню та тендерній документації така пропозиція буде відхилена в порядку ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-02-18-003112-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: Дніпропетровське обласне спеціалізоване ремонтно-будівельне підприємство протипожежних робіт Добровільного пожежного товариства України, Код ЄДРПОУ:00182877
Дата подання: 20 лютого 2022 16:06
дискримінаційна вимога
Замовник зазначає: "Аналогічним договором в розумінні даної тендерної документації, є договір на виконання робіт/надання послуг з вогнезахисного оброблення дерев’яних конструкцій на пам’ятках архітектури державного (національного) або місцевого значення." Дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує кількість учасників. Вимагаємо викласти її в наступній редакції: "Аналогічним договором в розумінні даної тендерної документації, є договір на виконання робіт/надання послуг з вогнезахисного оброблення дерев’яних конструкцій"
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 лютого 2022 17:20
на Вашу Вимогу надаємо ґрунтовні пояснення.
Враховуючи велике значення Державного історико-архітектурного заповідника в м. Збаражі Тернопільської області у справі збереження особливо цінних об’єктів історії, культури, архітектури, а також його роль у відродженні національно-культурних традицій, у січні 2005 року Указом Президента України заповіднику надано статус національного закладу, і перейменовано на Національний заповідник “Замки Тернопілля”.
Згідно ст. 5 Закону, закупівля «Послуги з протипожежної обробки дерев’яних конструкцій дахів» Код ДК 021:2015:77220000-8: Послуги з просочування деревини здійснюється виключно за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тендерна документація підготовлена відповідно до норм Закону, з урахуванням забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції та розвитку добросовісної конкуренції.
Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Керуючись п. 2 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовником прийнято рішення встановити наступний кваліфікаційний критерій, а саме:
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Відповідно до вимог п. 1 Додатку 5 до ТД (ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКІВ ТА СПОСІБ ЇХ ПІДТВЕРДЖЕННЯ) для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію (наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)) учасник повинен розмістити в електронній системі закупівель в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції довідку в довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням аналогічного договору, найменування організації (замовника) з адресою та контактним телефонами, найменування виконаних робіт, суми договору та стану виконання в тому числі своєчасності виконання договору, дату укладення та дату завершення виконання, який виконувався в період 2019 - 2021 років, разом із копією договору та оригіналом листа - відгуку до договору, наданого у складі пропозиції від замовника про належне виконання учасником даного договору.
*Аналогічним договором в розумінні даної тендерної документації, є договір на виконання робіт/надання послуг з вогнезахисного оброблення дерев’яних конструкцій на пам’ятках архітектури державного (національного) або місцевого значення.
Звертаємо Вашу увагу, що згідно роз’яснень Департаменту сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, що містяться на офіційному сайті Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням статті 5 Закону.
Дана вимога встановлена з метою відбору надійних, з багаторічним досвідом та кваліфікованих надавачів послуг з вогнезахисного оброблення дерев’яних конструкцій саме на пам’ятках архітектури державного (національного) або місцевого значення, так як об’єкти визначені тендерною документацією для надання послуг вогнезахисного оброблення дерев’яних конструкцій відносяться до об’єктів (клас наслідків СС3) (пам’ятки архітектури).
Враховуючи вищевказане, Замовник не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель та відсутні підстави для внесення змін до ТД.
Враховуючи велике значення Державного історико-архітектурного заповідника в м. Збаражі Тернопільської області у справі збереження особливо цінних об’єктів історії, культури, архітектури, а також його роль у відродженні національно-культурних традицій, у січні 2005 року Указом Президента України заповіднику надано статус національного закладу, і перейменовано на Національний заповідник “Замки Тернопілля”.
Згідно ст. 5 Закону, закупівля «Послуги з протипожежної обробки дерев’яних конструкцій дахів» Код ДК 021:2015:77220000-8: Послуги з просочування деревини здійснюється виключно за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тендерна документація підготовлена відповідно до норм Закону, з урахуванням забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції та розвитку добросовісної конкуренції.
Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Керуючись п. 2 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовником прийнято рішення встановити наступний кваліфікаційний критерій, а саме:
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Відповідно до вимог п. 1 Додатку 5 до ТД (ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКІВ ТА СПОСІБ ЇХ ПІДТВЕРДЖЕННЯ) для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію (наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)) учасник повинен розмістити в електронній системі закупівель в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції довідку в довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням аналогічного договору, найменування організації (замовника) з адресою та контактним телефонами, найменування виконаних робіт, суми договору та стану виконання в тому числі своєчасності виконання договору, дату укладення та дату завершення виконання, який виконувався в період 2019 - 2021 років, разом із копією договору та оригіналом листа - відгуку до договору, наданого у складі пропозиції від замовника про належне виконання учасником даного договору.
*Аналогічним договором в розумінні даної тендерної документації, є договір на виконання робіт/надання послуг з вогнезахисного оброблення дерев’яних конструкцій на пам’ятках архітектури державного (національного) або місцевого значення.
Звертаємо Вашу увагу, що згідно роз’яснень Департаменту сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, що містяться на офіційному сайті Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням статті 5 Закону.
Дана вимога встановлена з метою відбору надійних, з багаторічним досвідом та кваліфікованих надавачів послуг з вогнезахисного оброблення дерев’яних конструкцій саме на пам’ятках архітектури державного (національного) або місцевого значення, так як об’єкти визначені тендерною документацією для надання послуг вогнезахисного оброблення дерев’яних конструкцій відносяться до об’єктів (клас наслідків СС3) (пам’ятки архітектури).
Враховуючи вищевказане, Замовник не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель та відсутні підстави для внесення змін до ТД.
Номер вимоги: UA-2022-02-18-003112-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: Дніпропетровське обласне спеціалізоване ремонтно-будівельне підприємство протипожежних робіт Добровільного пожежного товариства України, Код ЄДРПОУ:00182877
Дата подання: 20 лютого 2022 16:13
медичні книжки
Посади працівників, які будуть залучені до надання послуг з предмету закупівлі, не відносяться до «Переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов’язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок» (Постанова Кабінету Міністрів України від 23.05.2001 №559) і відповідно, зазначені працівники не повинні мати особові медичні книжки за формою 1-ОМК. Натомість, послуги з предмету закупівлі передбачають виконання робіт з підвищеної небезпеки, тому працівники підлягають медичному огляду у відповідності до наказу МОЗ від 21.05.2007 №246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій», за результатами якого видається медична довідка. На підставі вищевикладеного вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, а саме: «Копії медичних довідок працівників Учасника, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору, за формою згідно з Додатком 8 до п.2.16 наказу МОЗ від 21.05.2007 №246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій».
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 лютого 2022 17:22
на Вашу Вимогу надаємо ґрунтовні пояснення.
Згідно ст. 5 Закону, закупівля «Послуги з протипожежної обробки дерев’яних конструкцій дахів» Код ДК 021:2015:77220000-8: Послуги з просочування деревини здійснюється виключно за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тендерна документація підготовлена відповідно до норм Закону, з урахуванням забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції та розвитку добросовісної конкуренції.
Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Керуючись п. 2 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовником прийнято рішення встановити наступний кваліфікаційний критерій, а саме:
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Відповідно до вимог п. 4 Додатку 5 до ТД (ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКІВ ТА СПОСІБ ЇХ ПІДТВЕРДЖЕННЯ) Замовником прийнято рішення про встановлення вимоги для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію (наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід), відповідно до якої останній повинен надати «Сканкопії з оригіналів медичних книжок за формою 1-ОМК та копії договорів страхування від нещасних випадків під час виконання службових обов’язків працівників Учасника, зазначених у довідці згідно п. 2 даного Додатку».
У Законі України «Про публічні закупівлі» не встановлено заборону вимагати від учасника наявності працівників відповідних кваліфікацій з наданням документального підтвердження.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює мінімальні вимоги до працівників, що повинен мати Учасник. Така вимога встановлена Замовником для відбору найкращих виконавців послуг, які мають можливість здійснити надання послуг на якісному рівні та повинні забезпечувати оперативне реагування у разі виникнення особливих обставин.
Разом з тим, Учасникам не заборонено додатково в складі пропозиції надавати і інші документи які він вважає за необхідне надати для підтвердження відповідності його працівників вимогам тендерної документації.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв надання якісних послуг та однакові для всіх.
Замовником торгів не порушено права потенційних учасників торгів, а дії уповноваженої особи не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог, свідомого обмеження конкуренції немає. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, в тому числі і виробники, і інші представники виробника, що мають змогу надавати послуги. Під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Також, частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищевказане, Замовник не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель та відсутні підстави для внесення змін до ТД.
Згідно ст. 5 Закону, закупівля «Послуги з протипожежної обробки дерев’яних конструкцій дахів» Код ДК 021:2015:77220000-8: Послуги з просочування деревини здійснюється виключно за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тендерна документація підготовлена відповідно до норм Закону, з урахуванням забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції та розвитку добросовісної конкуренції.
Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Керуючись п. 2 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовником прийнято рішення встановити наступний кваліфікаційний критерій, а саме:
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Відповідно до вимог п. 4 Додатку 5 до ТД (ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКІВ ТА СПОСІБ ЇХ ПІДТВЕРДЖЕННЯ) Замовником прийнято рішення про встановлення вимоги для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію (наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід), відповідно до якої останній повинен надати «Сканкопії з оригіналів медичних книжок за формою 1-ОМК та копії договорів страхування від нещасних випадків під час виконання службових обов’язків працівників Учасника, зазначених у довідці згідно п. 2 даного Додатку».
У Законі України «Про публічні закупівлі» не встановлено заборону вимагати від учасника наявності працівників відповідних кваліфікацій з наданням документального підтвердження.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює мінімальні вимоги до працівників, що повинен мати Учасник. Така вимога встановлена Замовником для відбору найкращих виконавців послуг, які мають можливість здійснити надання послуг на якісному рівні та повинні забезпечувати оперативне реагування у разі виникнення особливих обставин.
Разом з тим, Учасникам не заборонено додатково в складі пропозиції надавати і інші документи які він вважає за необхідне надати для підтвердження відповідності його працівників вимогам тендерної документації.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв надання якісних послуг та однакові для всіх.
Замовником торгів не порушено права потенційних учасників торгів, а дії уповноваженої особи не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог, свідомого обмеження конкуренції немає. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, в тому числі і виробники, і інші представники виробника, що мають змогу надавати послуги. Під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Також, частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищевказане, Замовник не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель та відсутні підстави для внесення змін до ТД.
Номер вимоги: UA-2022-02-18-003112-c.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: Дніпропетровське обласне спеціалізоване ремонтно-будівельне підприємство протипожежних робіт Добровільного пожежного товариства України, Код ЄДРПОУ:00182877
Дата подання: 20 лютого 2022 16:14
дискримінаційна вимога
Згідно з вимогами п.15, п.16 НАПБ А.01.001-2014 «Правила пожежної безпеки в Україні», згідно п.5, п.6, п.9, п.10. Постанови КМУ від 26.06.2013 № 444 «Порядок здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях» та п.1.5 наказу ДСНС України 06.06.2014 № 310 «Програма загальної підготовки працівників підприємств, установ та організацій до дій у надзвичайних ситуаціях» на підприємствах, в установах та організаціях із чисельністю працівників 50 і менше осіб навчання здійснюється шляхом проведення інструктажів за програмою загальної підготовки працівників. Таким чином, вимога щодо надання копій посвідчень працівників, які мають відношення до виконання договору, про проходження навчання з загальної підготовки працівників підприємств, установ та організацій до дій у надзвичайних ситуаціях є незаконною та дискримінаційною для підприємств-учасників, які мають чисельність працівників до 50 осіб. Вимагаємо виключити вимогу щодо надання копій посвідчень працівників, які мають відношення до виконання договору, про проходження навчання з загальної підготовки працівників підприємств, установ та організацій до дій у надзвичайних ситуаціях з оголошення.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 лютого 2022 17:25
на Вашу Вимогу надаємо ґрунтовні пояснення.
Згідно ст. 5 Закону, закупівля «Послуги з протипожежної обробки дерев’яних конструкцій дахів» Код ДК 021:2015:77220000-8: Послуги з просочування деревини здійснюється виключно за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тендерна документація підготовлена відповідно до норм Закону, з урахуванням забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції та розвитку добросовісної конкуренції.
Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Керуючись п. 2 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовником прийнято рішення встановити наступний кваліфікаційний критерій, а саме:
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Відповідно до вимог п. 5 Додатку 5 до ТД (ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКІВ ТА СПОСІБ ЇХ ПІДТВЕРДЖЕННЯ) для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію (наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід), останній повинен надати «Копії посвідчень про проходження працівниками Учасника, зазначеними у довідці згідно п. 2 даного Додатку, навчання за Програмою підготовки працівників до дій у надзвичайних ситуаціях, яка затверджена ДСНС України».
У Законі України «Про публічні закупівлі» не встановлено заборону вимагати від учасника наявності працівників відповідних кваліфікацій з наданням документального підтвердження.
А тому, Учасник із чисельністю працівників 50 і менше осіб може (законодавством не заборонено) пройти навчання за Програмою підготовки працівників до дій у надзвичайних ситуаціях, яка затверджена ДСНС України, що буде свідчити про належну кваліфікацію працівників та відповідність пропозиції учасника тендерній документації.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює мінімальні вимоги до працівників, що повинен мати Учасник. Така вимога встановлена Замовником для відбору найкращих виконавців послуг, які мають можливість здійснити надання послуг на якісному рівні та повинні забезпечувати оперативне реагування у разі виникнення особливих обставин.
Разом з тим, Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами.
В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, визначених у Законі №1197-VII, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв надання якісних послуг та однакові для всіх.
Замовником торгів не порушено права потенційних учасників торгів, а дії уповноваженої особи не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог, свідомого обмеження конкуренції немає. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, в тому числі і виробники, і інші представники виробника, що мають змогу надавати послуги. Під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
А також, частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищевказане, Замовник не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель та відсутні підстави для внесення змін до ТД.
Згідно ст. 5 Закону, закупівля «Послуги з протипожежної обробки дерев’яних конструкцій дахів» Код ДК 021:2015:77220000-8: Послуги з просочування деревини здійснюється виключно за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тендерна документація підготовлена відповідно до норм Закону, з урахуванням забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції та розвитку добросовісної конкуренції.
Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Керуючись п. 2 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовником прийнято рішення встановити наступний кваліфікаційний критерій, а саме:
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Відповідно до вимог п. 5 Додатку 5 до ТД (ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКІВ ТА СПОСІБ ЇХ ПІДТВЕРДЖЕННЯ) для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію (наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід), останній повинен надати «Копії посвідчень про проходження працівниками Учасника, зазначеними у довідці згідно п. 2 даного Додатку, навчання за Програмою підготовки працівників до дій у надзвичайних ситуаціях, яка затверджена ДСНС України».
У Законі України «Про публічні закупівлі» не встановлено заборону вимагати від учасника наявності працівників відповідних кваліфікацій з наданням документального підтвердження.
А тому, Учасник із чисельністю працівників 50 і менше осіб може (законодавством не заборонено) пройти навчання за Програмою підготовки працівників до дій у надзвичайних ситуаціях, яка затверджена ДСНС України, що буде свідчити про належну кваліфікацію працівників та відповідність пропозиції учасника тендерній документації.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює мінімальні вимоги до працівників, що повинен мати Учасник. Така вимога встановлена Замовником для відбору найкращих виконавців послуг, які мають можливість здійснити надання послуг на якісному рівні та повинні забезпечувати оперативне реагування у разі виникнення особливих обставин.
Разом з тим, Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами.
В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, визначених у Законі №1197-VII, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв надання якісних послуг та однакові для всіх.
Замовником торгів не порушено права потенційних учасників торгів, а дії уповноваженої особи не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог, свідомого обмеження конкуренції немає. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, в тому числі і виробники, і інші представники виробника, що мають змогу надавати послуги. Під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
А також, частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищевказане, Замовник не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель та відсутні підстави для внесення змін до ТД.
Номер вимоги: UA-2022-02-18-003112-c.a4
Статус:
Відхилено
Учасник: Дніпропетровське обласне спеціалізоване ремонтно-будівельне підприємство протипожежних робіт Добровільного пожежного товариства України, Код ЄДРПОУ:00182877
Дата подання: 20 лютого 2022 16:21
дискримінаційна вимога
Замовник зазначає: "Наявність сертифікованого інженера з охорони праці підтверджується копією сертифікату «Інженера з охорони праці (будівництво)». Відповідно до статті 1 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» будівництво - нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об’єкта будівництва. Послуги з предмету закупівлі не мають жодного відношення до будівництва, тому вимагаємо виключити вимогу щодо наявності сертифікованого інженера з охорони праці підтверджується копією сертифікату «Інженера з охорони праці (будівництво)»
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 лютого 2022 17:27
на Вашу Вимогу надаємо ґрунтовні пояснення.
Згідно ст. 5 Закону, закупівля «Послуги з протипожежної обробки дерев’яних конструкцій дахів» Код ДК 021:2015:77220000-8: Послуги з просочування деревини здійснюється виключно за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тендерна документація підготовлена відповідно до норм Закону, з урахуванням забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції та розвитку добросовісної конкуренції.
Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Керуючись п. 2 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовником прийнято рішення встановити наступний кваліфікаційний критерій, а саме:
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Відповідно до вимог п. 9 Додатку 5 до ТД (ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКІВ ТА СПОСІБ ЇХ ПІДТВЕРДЖЕННЯ) для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію (наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід), останній повинен надати «Наявність сертифікованого інженера з охорони праці підтверджується копією сертифікату «Інженера з охорони праці (будівництво)» наданого в складі пропозиції.».
У Законі України «Про публічні закупівлі» не встановлено заборону вимагати від учасника наявності працівників відповідних кваліфікацій з наданням документального підтвердження.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює мінімальні вимоги до працівників, їх кваліфікації що повинен мати Учасник. Така вимога встановлена Замовником для відбору найкращих виконавців послуг, які мають можливість здійснити надання послуг на якісному рівні та повинні забезпечувати оперативне реагування у разі виникнення особливих обставин.
Тендерною документацією не передбачено наявності саме в штаті сертифікованого інженера з охорони праці, учасники його можуть залучити на підставі договору ЦПХ та/або надання послуг або іншим способом не забороненим законодавством.
Разом з тим, частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищевказане, Замовник не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель та відсутні підстави для внесення змін до ТД.
Згідно ст. 5 Закону, закупівля «Послуги з протипожежної обробки дерев’яних конструкцій дахів» Код ДК 021:2015:77220000-8: Послуги з просочування деревини здійснюється виключно за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тендерна документація підготовлена відповідно до норм Закону, з урахуванням забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції та розвитку добросовісної конкуренції.
Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Керуючись п. 2 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовником прийнято рішення встановити наступний кваліфікаційний критерій, а саме:
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Відповідно до вимог п. 9 Додатку 5 до ТД (ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКІВ ТА СПОСІБ ЇХ ПІДТВЕРДЖЕННЯ) для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію (наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід), останній повинен надати «Наявність сертифікованого інженера з охорони праці підтверджується копією сертифікату «Інженера з охорони праці (будівництво)» наданого в складі пропозиції.».
У Законі України «Про публічні закупівлі» не встановлено заборону вимагати від учасника наявності працівників відповідних кваліфікацій з наданням документального підтвердження.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює мінімальні вимоги до працівників, їх кваліфікації що повинен мати Учасник. Така вимога встановлена Замовником для відбору найкращих виконавців послуг, які мають можливість здійснити надання послуг на якісному рівні та повинні забезпечувати оперативне реагування у разі виникнення особливих обставин.
Тендерною документацією не передбачено наявності саме в штаті сертифікованого інженера з охорони праці, учасники його можуть залучити на підставі договору ЦПХ та/або надання послуг або іншим способом не забороненим законодавством.
Разом з тим, частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищевказане, Замовник не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель та відсутні підстави для внесення змін до ТД.
Номер вимоги: UA-2022-02-18-003112-c.a5
Статус:
Відхилено
Учасник: Дніпропетровське обласне спеціалізоване ремонтно-будівельне підприємство протипожежних робіт Добровільного пожежного товариства України, Код ЄДРПОУ:00182877
Дата подання: 20 лютого 2022 16:36
дискримінаційна вимога щодо огляду об'єкту
"Для визначення точного об’єму робіт Учасник повинен обов’язково оглянути об’єкт Замовника, ознайомитись із документацією на об’єкті." Вимога щодо обстеження об'єкту перед поданням пропозиції є дискримінаційною. Вимагаємо вилучити її з ТД
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 лютого 2022 17:30
на Вашу Вимогу надаємо ґрунтовні пояснення.
Замовник керується вимогами та нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон). Згідно ст. 5 Закону, закупівля «Послуги з протипожежної обробки дерев’яних конструкцій дахів» Код ДК 021:2015:77220000-8: Послуги з просочування деревини здійснюється виключно за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тендерна документація підготовлена відповідно до норм Закону, з урахуванням забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції та розвитку добросовісної конкуренції.
Ч. 3 ст. 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
Додатком 2 до ТД (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ) Замовником встановлено вимогу «Для визначення точного об’єму робіт Учасник повинен обов’язково оглянути об’єкт Замовника, ознайомитись із документацією на об’єкті.
На підтвердження виконання Учасником даної вимоги він повинен надати в складі тендерної пропозиції Акти обстеження об’єктів (складені в довільній формі), підписані керівником робіт Учасника, інженером-проектувальником інженерно-будівельного проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки (клас наслідків СС3) Учасника, які обов’язково мають бути присутні при обстеженні та складанні Актів на об’єктах, та Уповноваженою особою Замовника».
Надання вищевказаного документа не містить часових обмежень, а тому, потенційні учасники можуть в любий час звертатись до Замовника за обстеженням об’єктів та підписанням відповідних актів.
Крім того, Замовником встановлено дану вимогу з метою більш детального ознайомлення потенційного учасника з обсягом робіт виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням статті 5 Закону, а також обґрунтована обмеженими часовими рамками стосовно виконання робіт, які необхідно буде виконати за результатами проведених торгів та якісного їх виконання.
Окрім того Замовник не вважає, що вказаною вимогою порушує принципи проведення закупівель передбачених ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», так як в даному випадку при зазначені даної вимоги кожен потенційний Учасник може звернутися за актом обстеження до замовника, а замовник зобов’язаний ознайомити з обсягом виконання робіт та підписати за результатом акт обстеження об’єкту.
Дана вимога не дискримінує скаржника, так як вона однакова для всіх.
Тому, враховуючи вищевикладене Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації.
Дякуємо за взаєморозуміння!
Замовник керується вимогами та нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон). Згідно ст. 5 Закону, закупівля «Послуги з протипожежної обробки дерев’яних конструкцій дахів» Код ДК 021:2015:77220000-8: Послуги з просочування деревини здійснюється виключно за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тендерна документація підготовлена відповідно до норм Закону, з урахуванням забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції та розвитку добросовісної конкуренції.
Ч. 3 ст. 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
Додатком 2 до ТД (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ) Замовником встановлено вимогу «Для визначення точного об’єму робіт Учасник повинен обов’язково оглянути об’єкт Замовника, ознайомитись із документацією на об’єкті.
На підтвердження виконання Учасником даної вимоги він повинен надати в складі тендерної пропозиції Акти обстеження об’єктів (складені в довільній формі), підписані керівником робіт Учасника, інженером-проектувальником інженерно-будівельного проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки (клас наслідків СС3) Учасника, які обов’язково мають бути присутні при обстеженні та складанні Актів на об’єктах, та Уповноваженою особою Замовника».
Надання вищевказаного документа не містить часових обмежень, а тому, потенційні учасники можуть в любий час звертатись до Замовника за обстеженням об’єктів та підписанням відповідних актів.
Крім того, Замовником встановлено дану вимогу з метою більш детального ознайомлення потенційного учасника з обсягом робіт виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням статті 5 Закону, а також обґрунтована обмеженими часовими рамками стосовно виконання робіт, які необхідно буде виконати за результатами проведених торгів та якісного їх виконання.
Окрім того Замовник не вважає, що вказаною вимогою порушує принципи проведення закупівель передбачених ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», так як в даному випадку при зазначені даної вимоги кожен потенційний Учасник може звернутися за актом обстеження до замовника, а замовник зобов’язаний ознайомити з обсягом виконання робіт та підписати за результатом акт обстеження об’єкту.
Дана вимога не дискримінує скаржника, так як вона однакова для всіх.
Тому, враховуючи вищевикладене Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації.
Дякуємо за взаєморозуміння!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 березня 2022 15:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС |
1 069 505,00
UAH з ПДВ
|
1 069 505,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Павлишин Людмила Михайлівна |
1 069 580,00
UAH з ПДВ
|
1 069 580,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
23 березня 2022 15:10
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі