Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Філе куряче охолоджене
Очікувана вартість
1 452 172,80 UAH
UA-2022-02-18-000084-c b494f9a2f51f4e0a9c774ca2d788c50f
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

СИСЬКОВА ОКСАНА ЛЕОНІДІВНА

+380362634053 upravliniatender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Рівненського міськвиконкому
Код ЄДРПОУ: 25675242
Місцезнаходження: 33000, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул. Соборна, 30
Контактна особа: СИСЬКОВА ОКСАНА ЛЕОНІДІВНА
+380362634053
upravliniatender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Замовником, відповідно до покладених на нього обов’язків проводяться відкриті торги з публікацією англійською мовою код ДК 021:2015 15110000-2 М’ясо (Філе куряче охолоджене) (оголошення на prozorro.gov.ua: UA-2022-01-11-006399-a) на очікувану вартість 7267199,25 грн. 11.02.2022 року Замовником розглянуто тендерні пропозицію учасників та завершено прекваліфікацію. За результатом розгляду тендерних пропозицій : Учасник ФОП Олійник В. Д. – допущений до аукціону; Учасник ФОП Шевчук Н. Є. – допущено до аукціону; Учасник ФОП Косинська Н. М. – пропозицію відхилено, з підстав ненадання тендерної пропозиції. 15.02.2022 року Учасником ФОП Косинською Н. М. подано скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель на прийняте рішення Замовника. Враховуючи вищевикладені фактичні обставини, наразі тендер є ще триваючим та який неможливо завершити через подану скаргу № UA-2022-01-11-006399-a.b2, на прийняті рішення замовника після оцінки тендерних пропозицій учасників, та яка в свою чергу спричинила термінову необхідність здійснити закупівлю по існуючій нагальній потребі, та також яка спричинила для цього всі наявні підстави, що відповідають абзацу 5 пункту 3 частини 2 статті 40 Закону України “Про публічні закупівлі”.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2022 08:34
Оскарження наміру укласти договір: 01 березня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12480 кг
Філе куряче охолоджене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Соборна, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

18 лютого 2022 08:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2022 08:26
Протокол переговорів Шевчук філе курки.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-10-27-000005 ● a6de956ed2994c37bbc6cdee2662b22b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 жовтня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 жовтня 2022 14:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
26.10.2022 №67-з
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 05 вересня 2022 року №003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 26.10.2022 №67-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2022-02-18-000084-c 18.02.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-11-01 13:19:34

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі філе курячого охолодженого (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-02-18-000084-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. З яких підстав укладено додаткову угоду від 23 серпня 2022 року №1 до договору про закупівлю товарів від 03 березня 2022 року №13/22, якою збільшено ціну за одиницю товару? Надайте обґрунтування збільшення ціни за одиницю такого товару на ринку.
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-11-04 14:44:10

Пояснення замовника

Північний офіс Держаудитслужби
у Вінницькій області

Наказом Північний офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 26.10.2022 № №67-з року розпочато моніторинг закупівлі UA-2022-02-18-000084-c.
Відповідно Запиту надаю пояснення щодо правомірності прийнятих рішень.
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі повідомляємо наступне.
На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020р. №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013р. №631 і від 11 жовтня 2016р. №710» управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради (надалі Замовник) оприлюднило обґрунтування технічних та якісних характеристик, очікуваної вартості та/або бюджетного призначення предмета закупівлі : Код за ДК 021:2015 - 15110000-2 М'ясо –(філе куряче охолоджене - 62411 кг).
Категорія Замовника - згідно п.3 ч.1 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади).
Мета проведення закупівлі: Потреба у закупівлі зумовлена необхідністю забезпечення безперебійного харчування дітей у дошкільних закладах освіти міста Рівного. Придбання даного продукту дозволить забезпечити повноцінний розвиток дитячого організму завдяки виконанню норм харчування.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Філе куряче охолоджене повинно відповідати ДСТУ 3143:2013, яке зберігається протягом усього періоду після забивання птиці і подальшого охолодження внутрішню температуру від -2С до +4С включно, з запахом та кольором, характерним для даного виду птиці.
Зовнішній вигляд: поверхня біло-рожевого кольору, жир відсутній, без залишків шкіри, без згустків крові, забруднення, тканина м’яз щільна, пружна, злегка волога, але не липка, з чистим характерним для філе запахом. Не допускається наявність ознак псування, ослизнення тощо. Пакування: Постачання товару в вакуумних пакетах з полімерної плівки. На кожному пакеті повинна бути наявна етикетка з вказівкою: найменування продукції; найменування відправника; маса нетто (кг); номер бригади або пакувальника; позначення справжнього стандарту. Маркування Товару, в тому числі і маркування споживчої тари товару, повинне відповідати вимогам чинного законодавства, чинних нормативно-правових актів та нормативних документів у частині маркування продукції. Товар повинен передаватися в заклади освіти в неушкодженій упаковці, яка забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування. М'ясо повинно постачатися в заклади освіти у відповідній тарі. Товар постачається окремими партіями, в кожен заклад освіти, згідно з замовленнями від закладів та в узгоджені з ними терміни. Термін придатності повинен бути не менш ніж 3 доби.
Постачання продуктів здійснюється у відповідності до наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров'я від 17.04.2006 N 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах».
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: загальна кількість необхідного до закупівлі обсягу м’яса сформована виходячи із його обсягів, спожитих дошкільними освітніми закладами, що знаходяться у підпорядкуванні замовника за 2021 рік. Очікувана вартість предмета закупівлі передбачена кошторисом та річним планом закупівель на 2022 рік, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар. Відповідно до розрахунків вартості м’яса ( філе куряче охолоджене - 62411 кг) проведених у відповідності до ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом ринкових консультацій з метою аналізу ринкової ціни на товар, з урахуванням видатків замовника, очікувана вартість процедури закупівлі складатиме 7 267 199,25 грн. з ПДВ. Ціна за одиницю товару перебуває в межах діапазону показників, актуальних на момент оприлюднення закупівлі, ринкових цін на відповідний вид м’яса на території України. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’яснень Мінекономіки Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 р. та Щодо передумов здійснення закупівель № 3304-04/55366-06 від 10.09.2020 р. і Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, здійснювався замовником шляхом моніторингу середньоринкових цін на відповідний вид м’яса при плануванні відповідної закупівлі. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель “ProZorro” щодо аналогічних закупівель, проводились ринкові консультації.
Відповідно до пункту 4 та абзацу третього пункту 41 Постанови № 710 з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки доручено, а органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі у разі оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель (перелік визначений у частині першій статті 13 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон)) або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному веб-сайті розпорядника бюджетних коштів за посиланням - http://rosvita.rv.ua/dergavnizakypivli.html.
Щодо документального підтвердження об’єктивних обставин, які спричинили збільшення ціни товару повідомляємо наступне.
Учасник, ФОП Шевчук Н. Є. звернулась до Замовника з пропозицією зміни ціни товару, а саме збільшення ціни за одиницю товару за Договором 13/22 від 03.03.2022 року в зв’язку зі зростанням ціни на даний вид товару на ринку. На підтвердження коливання ціни товару Учасник – ФОП Шевчук Н. Є. надала моніторинг цін Головного управління статистики у Рівненській області від 18.08.2022 року.
В результаті розгляду звернення з Учасником ФОП Шевчук Н. Є. було укладену додаткову угоду від 23.08.2022 року про зміну ціни за одиницю товару.
Додаток: звернення Учасника ФОП Шевчук Н. Є., моніторинг цін Головного управління статистики у Рівненській області від 18.08.2022 року.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-11-10 09:51:15

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі філе курячого охолодженого (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-02-18-000084-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
На який відсоток збільшилась ціна філе курячого охолодженого на ринку станом на 23 серпня 2022 року у порівнянні із датою укладання договору (03 березня 2022 року)?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-11-10 16:19:09

Пояснення замовника

Відповідно до інформації наданої Головним управлінням статистики у Рівненській області щодо середніх споживчих цін на окремі продукти харчування, що склалися на споживчому ринку Рівненської області у лютому-липні 2022 року та у серпні 2022 року ціна філе курячого охолодженого станом на 23 серпня 2022 року у порівнянні із датою укладання договору збільшилась на 13,32 %

Надання інформації про усунення порушення замовником

Наказом Північний офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 26.10.2022 № №67-з року розпочато моніторинг закупівлі UA-2022-02-18-000084-c. Висновком Північний офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 14.11.2022 року встановлено порушення законодавства в частині публікації у повідомленні про намір укласти договір підстави для застосування переговорної процедури. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель зобов’язано замовника здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення. Управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради повідомляє, що за допущені порушення законодавства у сфері публічних закупівель уповноважені особі Сиськовій Оксані оголошено попередження та з метою недопущення порушень Закону України «Про публічні закупівлі» зобов’язано пройти навчання.

2022-11-21 09:01:03


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 14 листопада 2022
Кінцевий строк оскарження: 29 листопада 2022

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення пункту 7 частини шостої статті 40 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ШЕВЧУК НАТАЛІЯ ЄВГЕНІЇВНА
#2796513722
Переможець 1 452 172,80
UAH
18 лютого 2022 08:34

Документи

18 лютого 2022 08:34
Електронний підпис
18 лютого 2022 08:33
Протокол УО

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 лютого 2022 08:34

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ШЕВЧУК НАТАЛІЯ ЄВГЕНІЇВНА
#2796513722
1 452 172,80
UAH
Документи

Документи

18 лютого 2022 08:34
Електронний підпис
18 лютого 2022 08:33
Протокол УО

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2023 14:34
Електронний підпис укладений
25 серпня 2022 16:49
Додаткова угода 1 Шевчук Н Є.pdf зміни до договору
25 серпня 2022 16:47
Електронний підпис укладений
07 березня 2022 14:20
Договір укладений
07 березня 2022 14:19

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Філе куряче охолоджене 12480 кг 116,36
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із коливанням ціни такого товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 13/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Філе куряче охолоджене 12480 кг 116,36
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 березня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 452 172,80
UAH