Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи по здійсненню технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті: "Реконструкція майнового комплексу КНП "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради за адресою: Житомирська область, м. Житомир, вул. Червоного Хреста, 3. IV-черга: Лікувальний корпус №4" (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 Реконструкція)
Очікувана вартість
324 672,00 UAH
UA-2022-02-17-016727-b b53a31a460414ecc818cdf4eb4718a47
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Анатолійович Ткачук

+380412420784 tender@drrdep.zht.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 39932654
Вебсайт: https://architect-zt.gov.ua/
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Контактна особа: Олександр Анатолійович Ткачук
+380412420784
tender@drrdep.zht.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2022 19:52
Звернення за роз’ясненнями: до 23 лютого 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2022 00:00
Початок аукціону: 03 березня 2022 14:50
Очікувана вартість: 324 672,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 246,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник під час подання пропозиції учасника одночасно надає забезпечення пропозиції учасника (гарантія виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням пропозиції учасника) - пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції учасника. Вимоги та умови до забезпечення пропозиції учасника зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі - Вимоги), а саме: Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 6 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення пропозиції учасника: 1623,00 грн. (Одна тисяча шістсот двадцять три гривні 00 копійок). Вид забезпечення пропозиції учасника: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев'яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозиції включно.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1623 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи по здійсненню технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті: "Реконструкція майнового комплексу КНП "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради за адресою: Житомирська область, м. Житомир, вул. Червоного Хреста, 3. IV-черга: Лікувальний корпус №4"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Червоного Хреста, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2022
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата технічного нагляду з будівництва Об’єкта Замовником здійснюється шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця, зазначений у Договорі, після підписання Виконавцем Підряднику актів виконаних підрядних робіт за формою КБ-2В із вчиненням запису про відповідність обсягів та якості виконаних будівельно-монтажних робіт проектно-кошторисній документації та актам, виконаних Підрядником будівельних робіт за формою КБ-2В, після підписання Замовником акту приймання-передачі виконаних Виконавцем Робіт (далі – Акт) протягом п’яти робочих днів але не раніше надходження коштів із місцевого/державного бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для оплати цих робіт. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Учасник під час подання пропозиції учасника одночасно надає забезпечення пропозиції учасника (гарантія виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням пропозиції учасника) - пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції учасника. Вимоги та умови до забезпечення пропозиції учасника зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі - Вимоги), а саме: Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 6 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення пропозиції учасника: 1623,00 грн. (Одна тисяча шістсот двадцять три гривні 00 копійок). Вид забезпечення пропозиції учасника: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев'яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозиції включно.

Сума забезпечення: 1623 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Електронна банківська гарантія (документ виданий банком) оформлена згідно до діючого законодавства, на відповідну суму.
Вимоги до документу: Учасник під час подання пропозиції учасника одночасно надає забезпечення пропозиції учасника (гарантія виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням пропозиції учасника) - пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції учасника. Вимоги та умови до забезпечення пропозиції учасника зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі - Вимоги), а саме: Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 6 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення пропозиції учасника: 1623,00 грн. (Одна тисяча шістсот двадцять три гривні 00 копійок). Вид забезпечення пропозиції учасника: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев'яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозиції включно.

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-02-17-016727-b.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВ-ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:41699068
Дата подання: 18 лютого 2022 10:37
Вимога на умови закупівлі Порушення ЗУ (дублювання закупівель)
Наразі відбувається період оскарження Закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-02-04-007130-b. Фіктивні дії ЗАмовника.

Просимо прибрати зазначене оголошення, зважаючи на те, що закупівлі дублюються, а по закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-02-04-007130-b не завершено період оскаржень, та не отримано від Замовника ґрунтовної відповіді.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2022-02-17-016727-b.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВ-ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:41699068
Дата подання: 19 лютого 2022 12:22
Вимога щодо надання пояснення
Чим відрізняється зазначена закупівлі від https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-02-04-007130-b термін оскарження якої ше не минув (Закупівля не завершена в повному обсязі), дублювання закупівель під одні і ті ж планові видатки.
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2022-02-17-016727-b.b3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВ-ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:41699068
Дата подання: 19 лютого 2022 12:38
Вимога щодо усунення порушення
ЗУ «Про публічні закупівлі» має на меті забезпечення прозорого та ефективного здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.

На даний момент аналогічна закупівля в процесі оскарження неправомірних та можливо умисних дій Замовника, один-єдиний бюджет визначений проектно-кошторисною документацією, тобто Замовник допускає умисні корупційні дії.

Просимо анулювати зазначене оголошення, зважаючи на виявлені порушення до завершення усіх дій по оскарженню та наданню ВИМОГ до замовника у попередній закупівлі. (одночасне дублювання закупівель).
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2022-02-17-016727-b.b4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВ-ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:41699068
Дата подання: 21 лютого 2022 22:57
Порушення зі СТОРОНИ ЗАМОВНИКА
Не надано своєчасно відповідь (протягом робочого дня), закупівлю необхідно і відповідно до цього критерію скасувати. А також інші порушення в цій закупівлі (дублювання закупівель).
)
Рішення замовника: Очікується

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 23 лютого 2022 18:55
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: У зв`язку з виявленими порушеннями вимог ч. 7 ст. 14 Закону, закупівля відміняється Замовником у відповідності до п. 2 ч. 17 ст. 14 Закону.
Документи:
23 лютого 2022 18:55
Електронний підпис
23 лютого 2022 18:55
ПРОТОКОЛ УО №33.docx