Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04014074 |
Місцезнаходження: | 46021, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Вулиця Грушевського, будинок 8 |
Контактна особа: |
Прус Вікторія Юріївна 380352520076 ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2022 18:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 березня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 березня 2022 16:00 |
Початок аукціону: | 31 березня 2022 12:25 |
Очікувана вартість: | 52 781 335,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 263 906,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
«Порядок розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 № 281 (зі змінами, внесеними наказом Мінрегіону від 27.07.2018 № 196, зареєстрованим у Мін’юсті 16.08.2018 за № 931/32383).
вул. Клінічна, 4 (з розробленням проектної документації)»
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Виконавцю аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт (вартості послуг). На період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 попередня оплата товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, здійснюється розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів з урахуванням особливостей, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.» | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Виконавцем належно оформлених актів приймання виконаних будівельних робіт, рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2022 10:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2022 10:30 |
Тендерна документацiя із змінами від 22.03.2022р.docx | |
22 березня 2022 10:30 |
Перелік змiн до Тендерної документацiї вiд 22.03.2022.pdf | |
14 березня 2022 14:40 |
Перелік змiн до Тендерної документацiї вiд 14.03.2022.pdf | |
03 березня 2022 17:00 |
Перелік змiн до Тендерної документацiї вiд 03.03.2022.pdf | |
03 березня 2022 16:42 |
Додаток 3 до ТД Проект договору із змінами від 03.03.2022р.docx | |
17 лютого 2022 18:30 |
Додаток 1 до ТД Кваліфікаційні критерії.docx | |
17 лютого 2022 18:29 |
Додаток 2 до ТД Технічне завдання.docx | |
17 лютого 2022 18:29 |
Додаток 4 до ТД Цінова пропозиція.docx | |
17 лютого 2022 18:29 |
Титульна ТД.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-17-000068 ● e78f03f6dfa0451183d372bdd4c782dd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 серпня 2022 16:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
17.08.2022 № 174
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2022-02-17-016383-b 17.02.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-24 09:10:20
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт із реконструкції комунального некомерційного підприємства «Тернопільська обласна клінічна лікарня» Тернопільської обласної ради, за адресою: місто Тернопіль, вул. Клінічна, 4 (з розробленням проектної документації) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-02-17-016383-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
(зі змінами).
3. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання Консорціумом «Промпроектбуд» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-29 11:55:06
Пояснення на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 24.08.2022 року
Відповідно до положень частини п’ятої статті 8 Закону України „Про публічні закупівлі” надати пояснення на запит від 24.08.2022 року наступного змісту:
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначення очікуваної вартості. Об’єкт закупівлі «Реконструкція комунального некомерційного підприємства «ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ» Тернопільської обласної ради за адресою місто Тернопіль, вул. Клінічна, 4 (з розробленням проектної документації)» (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) номер оголошення на прозорро - UA-2022-02-17-016383-b. Роботи і матеріальні ресурси, які необхідні для виконання, передбачені у розробленій та затвердженій в установленому порядку проектно-кошторисні документації, яка пройшла експертизу (позитивну) від 24 грудня 2021 року № 7-143-1-21-ЕП/ТО у ТОВ «Українська будівельно-технічна експертиза» та відповідає державним стандартам, будівельним нормам, у відповідності до якої визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які зазначені Додатку 2 Тендерної документації. Тернопільська обласна рада делегувала функції замовника Тернопільській обласній державній адміністрації (в особі управління капітального будівництва) рішенням №357 від 10 листопада 2021 року.
Очікувана вартість закупівлі робіт по об’єкту: «ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ» Тернопільської обласної ради за адресою місто Тернопіль, вул. Клінічна, 4 (з розробленням проектної документації)» (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) номер оголошення на прозорро - UA-2022-02-17-016383-b у сумі 52 781 335,40 грн., визначена на основі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва затвердженого наказом начальника управління капітального будівництва ТОДА №16-од від 17.01.2022 року із врахуванням Наказ Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
Зазначаю, що відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 „Про ефективне використання державних коштів” (зі змінами) управлінням капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за посиланням: https://build.te.gov.ua/pro-upravlinnya/zakupivli/.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушень На виконання вимог частини п’ятої статті 8 Закону України „Про публічні закупівлі” Замовником 29.08.2022 року надано Пояснення на запит по процедурі закупівлі робіт «Реконструкція комунального некомерційного підприємства «ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ» Тернопільської обласної ради за адресою місто Тернопіль, вул. Клінічна, 4 (з розробленням проектної документації)» (021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) номер оголошення на ProZorro- UA-2022-02-17-016383-b, однак через механічну помилку не надано пояснення щодо виконання Консорціумом «Промпроектбуд» вимог частини другої статті 41 Закону. На що повідомляється, що Консорціумом «Промпроектбуд» виконав вимоги частини другої статті 41, надавши копію ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності. Стаття 120 Господарського Кодексу України зазначає, що консорціум - тимчасове статутне об'єднання підприємств для досягнення його учасниками певної спільної господарської мети (реалізації цільових програм, науково-технічних, будівельних проектів тощо). Консорціум використовує кошти, якими його наділяють учасники, централізовані ресурси, виділені на фінансування відповідної програми, а також кошти, що надходять з інших джерел, в порядку, визначеному його статутом. Приватне Підприємство "КРЕАТОР БУД" являється учасником консорціуму «Промпроектбуд». Зважаючи на вимогу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, Замовником проведено роз’яснювальна робота із уповноваженими особами Департаменту капітального будівництва Тернопільської обласної військової адміністрації, щодо не допущення у подальшому порушення вимог статті 8 Закону України „Про публічні закупівлі”.
2022-09-20 15:37:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 березня 2022 12:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ "ПРОМПРОЕКТБУД" |
51 172 081,38
UAH з ПДВ
|
51 172 081,38
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СІТІЛАЙТ ФОРМ" |
52 116 749,25
UAH з ПДВ
|
52 116 749,25
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ "ПРОМПРОЕКТБУД" #44541988 |
Переможець |
51 172 081,38
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2022 16:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 квітня 2022 15:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2022 11:35
|
Додаткова угода №1 до дог №65.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2022 11:31
|
Електронний підпис | укладений |
25 травня 2022 12:51
|
Договір № 65.pdf | укладений |
24 травня 2022 16:40
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Реконструкція комунального некомерційного підприємства «ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ» Тернопільської обласної ради за адресою місто Тернопіль, вул. Клінічна, 4 (з розробленням проектної документації)» | 1 | роботи |
51 172 081,38
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розділ 14 "Додатки до договору" План фінансування (Додаток 3 до договору) та Календарний графік виконання робіт (Додаток 2) викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | Договір № 65 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Реконструкція комунального некомерційного підприємства «ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ» Тернопільської обласної ради за адресою місто Тернопіль, вул. Клінічна, 4 (з розробленням проектної документації)» | 1 | роботи |
51 172 081,38
UAH з ПДВ
|