Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з комплексного прибирання приміщень адміністративної будівлі та прибудинкової території Департаменту земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Очікувана вартість
1 082 000,00 UAH
UA-2022-02-17-011589-b ● 76be8274506c43a4b6ad9083a174a811
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 26199097 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Хрещатик, будинок 32-А |
Контактна особа: |
Хінціцька Юлія Вікторівна 380442027990 yuliia.khintsitska@kyivland.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2022 15:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 09 березня 2022 13:03 |
Очікувана вартість: | 1 082 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 410,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП банка-гаранта. Файл з КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель. При цьому учасник надає у складі тендерної пропозиції скановану ліцензію НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію Учаснику, завірену цим банком. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 32 460,00 грн (тридцять дві тисячі чотириста шістдесят гривень 00 копійок). В гарантії обов’язково повинні бути зазначені початковий та кінцевий термін її дії. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має бути не менше ніж 90 (дев’яносто) календарних днів із кінцевої дати подання тендерних пропозицій, яка зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, розміщеного в електронній системі закупівель. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію учасника. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане Учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації), відхиляється Замовником. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 32460 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовником вимагається забезпечення виконання договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору становить 5 % вартості договору про закупівлю. Валюта забезпечення - гривня. Повний опис умов забезпечення виконання договору зазначені в тендерній документації Замовника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з комплексного прибирання приміщень адміністративної будівлі та прибудинкової території Департаменту земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, м. Київ, вул. Хрещатик, 32-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 березня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані Послуги проводиться Замовником щомісячно шляхом перерахування безготівкових коштів у національній валюті України - гривні, протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання Акта приймання-передачі наданих послуг на підставі рахунку-фактури на оплату послуг. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 лютого 2022 15:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2022 15:01 |
Додаток 3 [Проєкт договору].docx | |
17 лютого 2022 15:01 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-02-17-011589-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ШУРУБУРА КАТЕРИНА ВОЛОДИМИРІВНА, Код ЄДРПОУ:3099722320
Дата подання: 22 лютого 2022 16:21
Дискримінаційна вимога щодо аналогічності договору
Замовник вимагає від учасників закупівлі подання у складі тендерної пропозиції підтвердженої документально інформації про виконання аналогічних договорів. При цьому наголошується, що " Під аналогічним договором слід розуміти договір або договори з аналогічним предметом закупівлі, а також з аналогічним переліком послуг (наприклад: комплексне прибирання, підтримуюче прибирання, генеральне прибирання, прибирання під час проведення ремонтних робіт, комплексне прибирання прибудинкової території, скошування трави та чагарників). Аналогічний договір повинен містити перелік миючих засобів, інструментів та обладнання, які використовувались при наданні аналогічних послуг.".
Ця вимога Замовника щодо наявності в тексті аналогічного договору конкретного вичерпного та конкретного переліку послуг, а також обов’язкової наявності в аналогічному договорі інформації щодо переліку миючих засобів, інструментів та обладнання, є дискримінаційною, яка порушує наші права та законні інтереси, як потенційного учасника процедури закупівлі і є такою, що грубо порушує принципи здійснення закупівель, зазначені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (частина 4 цієї статті «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників).
На недопустимість подібних за характером вимог у тендерній документації неодноразово наголошувалося Антимонопольним комітетом України в рішеннях: № 22599-р/пк-пз від 07.12.2020, № 22782-р/пк-пз від 09.12.2020, № 2240-р/пк-пз від 26.04.2017.
Таким чином, дії Замовника щодо встановлення цієї незаконної вимоги є упередженими стосовно широкого кола потенційних учасників процедури закупівлі, які мають досвід виконання аналогічних договорів з прибирання.
З огляду на викладене, вимагаємо виключити з тендерної документації незаконну вимогу, а саме: вищевказаний перелік видів послуг, які повинні бути в аналогічному договорі, інформації щодо переліку миючих засобів, інструментів та обладнання.
Розгорнути
Згорнути
Ця вимога Замовника щодо наявності в тексті аналогічного договору конкретного вичерпного та конкретного переліку послуг, а також обов’язкової наявності в аналогічному договорі інформації щодо переліку миючих засобів, інструментів та обладнання, є дискримінаційною, яка порушує наші права та законні інтереси, як потенційного учасника процедури закупівлі і є такою, що грубо порушує принципи здійснення закупівель, зазначені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (частина 4 цієї статті «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників).
На недопустимість подібних за характером вимог у тендерній документації неодноразово наголошувалося Антимонопольним комітетом України в рішеннях: № 22599-р/пк-пз від 07.12.2020, № 22782-р/пк-пз від 09.12.2020, № 2240-р/пк-пз від 26.04.2017.
Таким чином, дії Замовника щодо встановлення цієї незаконної вимоги є упередженими стосовно широкого кола потенційних учасників процедури закупівлі, які мають досвід виконання аналогічних договорів з прибирання.
З огляду на викладене, вимагаємо виключити з тендерної документації незаконну вимогу, а саме: вищевказаний перелік видів послуг, які повинні бути в аналогічному договорі, інформації щодо переліку миючих засобів, інструментів та обладнання.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 лютого 2022 17:33
Шановний Учаснику! На Вашу вимогу від 22.02.2022 (ідентифікатор UA-2022-02-17-011589-b.b1) повідомляємо наступне. Закупівлю здійснено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Метою Замовника при проведенні закупівлі є забезпечення ефективного та прозорого здійснення, створення конкурентного середовища, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Закупівлі ґрунтуються, як на принципах економії, так і на принципах максимальної ефективності. Відсутність зваженого підходу до формування технічних вимог може призвести до закупівлі неякісних предметів/послуг і в подальшому, як наслідок - до низької ефективності закупівлі.
Перелік складових, який повинна містити тендерна документація, визначено частиною другою статті 22 Закону.
При цьому частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тобто не можна передбачати в тендерній документації вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови в рамках одних і тих же торгів.
Водночас згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до вимог статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та перелік документів, що підтверджує відповідність учасника цим критеріям. Враховуючи вищезазначене, інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасника установленим критеріям, визначається замовником самостійно, згідно із законодавством України, виходячи із специфіки предмета закупівель з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Зазначені Вами у вимозі рішення Антимонопольного комітету України з розглянутими в них питаннями, ніяким чином не відносяться до закупівлі по предмету закупівлі «Послуги з комплексного прибирання приміщень адміністративної будівлі та прибудинкової території Департаменту земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)».
Аналогічним договором у розумінні тендерної документації може вважатись договір, що містить перелік послуг, аналогічних до переліку послуг технічного завдання. Але будь в якому випадку – договір за предметом закупівлі у розумінні Закону.
Закупівлі ґрунтуються, як на принципах економії, так і на принципах максимальної ефективності. Відсутність зваженого підходу до формування технічних вимог може призвести до закупівлі неякісних предметів/послуг і в подальшому, як наслідок - до низької ефективності закупівлі.
Перелік складових, який повинна містити тендерна документація, визначено частиною другою статті 22 Закону.
При цьому частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тобто не можна передбачати в тендерній документації вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови в рамках одних і тих же торгів.
Водночас згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до вимог статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та перелік документів, що підтверджує відповідність учасника цим критеріям. Враховуючи вищезазначене, інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасника установленим критеріям, визначається замовником самостійно, згідно із законодавством України, виходячи із специфіки предмета закупівель з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Зазначені Вами у вимозі рішення Антимонопольного комітету України з розглянутими в них питаннями, ніяким чином не відносяться до закупівлі по предмету закупівлі «Послуги з комплексного прибирання приміщень адміністративної будівлі та прибудинкової території Департаменту земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)».
Аналогічним договором у розумінні тендерної документації може вважатись договір, що містить перелік послуг, аналогічних до переліку послуг технічного завдання. Але будь в якому випадку – договір за предметом закупівлі у розумінні Закону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 березня 2022 13:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МОТОРНИЙ ВОЛОДИМИР ЮРІЙОВИЧ |
1 068 441,18
UAH з ПДВ
|
1 068 441,18
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП" |
1 079 724,12
UAH з ПДВ
|
1 079 724,12
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МОТОРНИЙ ВОЛОДИМИР ЮРІЙОВИЧ #2824703630 |
Переможець |
1 068 441,18
UAH з ПДВ
|
10 березня 2022 15:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 березня 2023 10:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 січня 2023 12:01
|
ДУ № 2 до Договору від 21.03.2022 № 3.pdf | зміни до договору |
12 січня 2023 11:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 15:43
|
Додаткова угода № 1 від 30.12.2022.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2022 15:33
|
Електронний підпис | укладений |
21 березня 2022 16:16
|
SKM_C250i22032115450.pdf | укладений |
21 березня 2022 16:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 8 частини п'ятої статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" дія договору продовжена на строк , достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році. |
Номер договору про закупівлю: | 21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 8 частини п'ятої статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" дія договору продовжена на строк , достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році. |
Номер договору про закупівлю: | 21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |