Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт внутрішних інженерних мереж підвального приміщення будівлі КНП "ЦПМСД №1" Святошинського району м. Києва, за адресою: вул. Чорнобильська, 5/7
Очікувана вартість
1 480 406,00 UAH
UA-2022-02-17-011461-b ● 5740d31dd34a40ecacf04f32eb6a5237
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №1" Святошинського району м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 38961129 |
Місцезнаходження: | 03179, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Чорнобильська, будинок 5/7 |
Контактна особа: |
Іщенко Анна Петрівна 380442946608 38961129@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2022 14:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 березня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2022 10:00 |
Очікувана вартість: | 1 480 406,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 805,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним удосконаленим електронним підписом /кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає - 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 7402.03 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник-переможець не пізніше дати укладення договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору у вигляді грошової застави в розмірі 5% вартості договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт внутрішних інженерних мереж підвального приміщення будівлі КНП "ЦПМСД №1" Святошинського району м. Києва, за адресою: вул. Чорнобильська, 5/7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03179, Україна, м. Київ, вул. Чорнобильська, будинок 5/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунок проводиться на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт (КБ-2в та довідки КБ-3) з наданням всіх підтверджуючих документів протягом 30-ти календарних днів після підписання Замовником акту, узгоджені акти надаються Замовнику не пізніше 25-го числа поточного місяця. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2022 17:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2022 15:05 |
Оголошення.docx | |
17 лютого 2022 15:05 |
Тендерна документація.pdf |
21 лютого 2022 17:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 лютого 2022 15:05 |
Оголошення.docx
|
|||
17 лютого 2022 15:05 |
Тендерна документація.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-02-17-011461-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "Глущенко Олександр Миколайович
", Код ЄДРПОУ:2943715714
Дата подання: 17 лютого 2022 20:13
акт огляду
Шановний Замовник!
Пунктом 19 Оголошення передбачено, що учасники у складі пропозицій повинні надати документ, виданий замовником (або підписаний (завізований) замовником), який підтверджує факт обстеження (огляду) об’єкта Учасником.
Вважаємо, що що така вимога є незаконною та дискримінуючою з огляду на
наступне: встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право учасника на
конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики,
адже для участі у тендері необхідно отримувати акт за підписом представника Замовника.
Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні
принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним
діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Встановлення
Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об'єктів є
необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав,
незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не підписати наведений вище
акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною
відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до
учасників.
Звертаємо увагу, що огляд об'єкту потенційним учасником разом із
Замовником до подання Пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми
чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні
учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення)
лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та
погодженням документу з результатами обстеження об'єкту надання послуг. Дії Замовника
щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо
огляду об'єкта та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту
розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на
кількість учасників та їх склад. Встановлення Замовником вимоги, щодо надання
учасником документу з результатами обстеження об’єкта, підписаного учасником та
Замовником до подання пропозицій, містить корупційні та дискримінаційні
ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого документа, та, як наслідок, і повнота
тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від учасника, а
напряму від самого Замовника.
За таких умов, прийняти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники,
які зможуть надати документ з результатами обстеження об’єкта, завірений підписом
уповноваженої особи Замовника, при цьому, з підстав, незалежних від учасників,
Замовником може бути не наданий зазначений документ, що в подальшому може стати
підставою для відхилення таких суб’єктів господарювання, що є дискримінацією по
відношенню до інших учасників.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими
принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права
встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунути наведені вище
невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині та видалити даний пункт
Аналогічної правової позиції дотримується і Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з
розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у Рішенні №19223-р/пк-пз від 13.10.2020 р
Розгорнути
Згорнути
Пунктом 19 Оголошення передбачено, що учасники у складі пропозицій повинні надати документ, виданий замовником (або підписаний (завізований) замовником), який підтверджує факт обстеження (огляду) об’єкта Учасником.
Вважаємо, що що така вимога є незаконною та дискримінуючою з огляду на
наступне: встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право учасника на
конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики,
адже для участі у тендері необхідно отримувати акт за підписом представника Замовника.
Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні
принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним
діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Встановлення
Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об'єктів є
необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав,
незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не підписати наведений вище
акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною
відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до
учасників.
Звертаємо увагу, що огляд об'єкту потенційним учасником разом із
Замовником до подання Пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми
чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні
учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення)
лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та
погодженням документу з результатами обстеження об'єкту надання послуг. Дії Замовника
щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо
огляду об'єкта та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту
розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на
кількість учасників та їх склад. Встановлення Замовником вимоги, щодо надання
учасником документу з результатами обстеження об’єкта, підписаного учасником та
Замовником до подання пропозицій, містить корупційні та дискримінаційні
ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого документа, та, як наслідок, і повнота
тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від учасника, а
напряму від самого Замовника.
За таких умов, прийняти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники,
які зможуть надати документ з результатами обстеження об’єкта, завірений підписом
уповноваженої особи Замовника, при цьому, з підстав, незалежних від учасників,
Замовником може бути не наданий зазначений документ, що в подальшому може стати
підставою для відхилення таких суб’єктів господарювання, що є дискримінацією по
відношенню до інших учасників.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими
принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права
встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунути наведені вище
невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині та видалити даний пункт
Аналогічної правової позиції дотримується і Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з
розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у Рішенні №19223-р/пк-пз від 13.10.2020 р
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 лютого 2022 17:15
Шановний учаснику! Детально вивчивши умови вашої вимоги повідомляємо, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом. Огляд об’єкту відбувається у робочі дні та години.
Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене, керуючись вимогами чинного законодавства повідомляємо, що не вбачаємо за необхідність виключити дану вимогу.
Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом. Огляд об’єкту відбувається у робочі дні та години.
Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене, керуючись вимогами чинного законодавства повідомляємо, що не вбачаємо за необхідність виключити дану вимогу.
Інформація про відміну
Дата відміни
09 березня 2022 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій