Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління поліції охорони в Черкаській області |
Код ЄДРПОУ: | 40109037 |
Місцезнаходження: | 18008, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Хоменко, 3/1 |
Контактна особа: |
Юрій Колотило +380960493282 uk_2903@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2022 15:14 |
Оскарження наміру укласти договір: | 28 лютого 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:80550000-4: Послуги з професійної підготовки у сфері безпеки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Джерело фінансування: власні кошти | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
17 лютого 2022 15:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2022 14:42 |
протокол переговорів ВПУ.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-13-000125 ● 628a365a15344b2ebe78ccd473b6d019
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 вересня 2022 22:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.09.2022 № 210
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 13.09.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 13.09.2022 № 210
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
75 UA-2022-02-17-010929-b 17.02.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-14 09:56:45
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Професійна підготовка працівників поліції охорони» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-02-17-010929-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Замовником в обґрунтуванні застосування переговорної процедури, зазначено: «відповідно пунктів 2 і 3 розділу ІІІ Єдиної системи навчання Управління напряму кадрового забезпечення (відділ професійного навчання) ДПО розробляє плани-графіки та рознарядки на відповідний календарний рік, які затверджуються наказами ДПО, в яких зазначаються перелік навчальних закладів, категорії працівників поліції охорони, кількість осіб та строки навчання»
Враховуючи зазначене, просимо надати вищезазначену інформацію, а також інше документальне підтвердження необхідності укладання договору саме з ВІННИЦЬКИМ ВИЩИМ ПРОФЕСІЙНИМ УЧИЛИЩЕМ ДЕПАРТАМЕНТУ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ, для підтвердження наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-26 17:21:15
Відповідь Замовника на запит на пояснення
У зв’язку з обставинами (військова агресія Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 р. №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в України» № 133/2022 від 14 березня 2022року, Указу Президента України від 17 травня 2022 року № 341/2022 "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні", Указу Президента України від 12 серпня 2022 року № 573/2022 "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні", що підтверджується Висновком Торгово-промислової палати України № 2024/02.0-7.1 від 28.02.2022р. Голова Державної аудиторської служби України Геннадій Пліс наказав зупинити розпочаті у плановому порядку заходи державного фінансового контролю, а у разі неможливості їх зупинення — скласти акти про неможливість їх проведення із застосуванням відповідних процедур та нормативно-правових актів. Даним наказом №34 від 24.04.2022р. призупинено проведення моніторингів процедур закупівель, розпочатих відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», на період дії воєнного стану на території України. Тобто моніторинг процедури закупівлі UA-2022-02-17-010929-b є незаконним.
Зокрема повідомляємо, у зв’язку з тим, що уповноважена особа на проведення процедур закупівель на момент початку процедури моніторингу та публікації запиту на пояснення перебувала у щорічній основній відпустці у період з 12.09.2022р до 25.09.2022р. (витяг з наказу про відпустку додається), відповідь на запит надається 26.09.2022р.
Управлінням поліції охорони в Черкаській області застосовано переговорну процедуру закупівлі «Послуги професійної підготовки працівників» (за кодом ДК 021:2015 : 80550000-4 Послуги з професійної підготовки у сфері безпеки) на підставі частини другою статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» -переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником.
Професійна підготовка працівників Національної поліції України - це організований безперервний і цілеспрямований процес з оволодіння знаннями, спеціальними уміннями і навичками, необхідними для успішного виконання службових завдань, та постійне їх вдосконалення. Службова підготовка працівника поліції – це система заходів, спрямована на закріплення та оновлення необхідних знань, умінь та навичок працівника поліції з урахуванням специфіки та профілю його службової діяльності.
Організація службової підготовки поліцейських здійснюється відповідно до вимог законодавства України, а такожПоложення з організації професійної підготовки осіб рядового і начальницького складу органів внутрішніх справ України (далі - Положення), затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ України від 26.01.2016 № 50, Положення про організацію первинної професійної підготовки поліцейських, яких вперше прийнято на службу в поліції, затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ України від 16.02.2016 № 105.
Пунктом 4 Розділу I Положення про Департамент поліції охорони, затвердженого наказом Національної поліції України від 06.11.2015 р. № 43, визначено, що Департамент здійснює свої повноваження безпосередньо та через підрозділи поліції охорони, а саме: утворені в установленому порядку установи та навчальні заклади поліції охорони, як юридичні особи, що створюються для забезпечення діяльності поліції охорони.
Пунктом 25 Розділу III Положення про Департамент поліції охорони, затвердженого наказом Національної поліції України від 06.11.2015 р. № 43, визначено, що Департамент за погодженням з керівництвом Національної поліції розробляє та організовує виконання програм кадрового забезпечення територіальних органів поліції охорони, організовує роботу в навчальних закладах,що належать до сфери його управління, підготовку та перепідготовку в них особового складу; забезпечує організаційно-методичне керівництво початковою, спеціальною та службовою підготовкою, підвищенням кваліфікації і стажуванням, розробляє з цих питань необхідні навчальні програми та наочне приладдя.
Пунктом 3 розділу 1 Положення про організацію первинної професійної підготовки поліцейських, яких вперше прийнято на службу в поліції, затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ України від 16.02.2016 № 105, передбачено, що професійна підготовка проводиться на базі вищих навчальних закладів МВС із специфічними умовами навчання та установ (закладів) Національної поліції, що діють для забезпечення організації відповідної спеціальної підготовки поліцейських, уперше прийнятих на службу в поліції, а також підвищення кваліфікації і перепідготовки молодшого складу поліції, проведення окремих видів службової підготовки поліцейських (далі - заклади, що здійснюють професійну підготовку).
Відповідно до наказу Департаменту поліції охорони від 23.06.2020 № 80 «Про затвердження Положення про організацію професійного навчання працівників поліції охорони та заходи щодо його реалізації» передбачено єдиний навчальний заклад дляпроходження навчання працівників структури поліції охорони - Вінницьке вище професійне училище Департаменту поліції охорони.
Відповідно до пункту 1.1. Розділу 1 Статуту Вінницького вищого професійного училища Департаменту поліції охорони, затвердженого наказом Департаменту поліції охорони від 07.11.2015 № 1 (в редакції наказу Департаменту поліції охорони від 15.10.2019 № 189) та погодженого Заступником Міністра освіти і науки України та заступником Голови Національної поліції України, Вінницьке вище професійне училище Департаменту поліції охорони (далі – вище професійне училище) є державним закладом третього (вищого) рівня професійної (професійно-технічної) освіти, що проваджує освітню діяльність для особового складу територіальних органів Національної поліції (поліції охорони) та надає освітні послуги у сфері професійної (професійно- технічної освіти) цивільному персоналу органів (установ) поліції, а також цивільним особам з професій(спеціальностей) пов’язаних з охоронною діяльністю в межах ліцензованих обсягів за договорами з підприємствами, установами, організаціями та фізичними особами у встановленому законодавством порядку. Для особового складу органів Національної поліції України вище професійне училище здійснює:
1) первинну професійну підготовку поліцейських, яких вперше прийнято на службу до Національної поліції України;
2) перепідготовку поліцейських з числа працівників молодшого та середнього складу Національної поліції України;
3) підвищення кваліфікації поліцейських з числа працівників молодшого та середнього складу Національної поліції України.
Для цивільних осіб вище професійне училище здійснює первинну професійну підготовку робітників високого рівня кваліфікації з технологічно складних, наукоємних професій за освітньо-кваліфікаційним рівнем «кваліфікований робітник» та/або «молодший спеціаліст» з числа випускників закладів базової та профільної середньої освіти, а також професійне (професійно-технічне) навчання,перепідготовку і підвищення кваліфікації працюючих робітників.
Згідно вимог наказу МОН України від 02.04.2015 № 387 «Про затвердження Порядку замовлення, видачі та обліку документів про професійно-технічну освіту державного зразка» такі документи формуються/видаються навчальним закладом лише за допомогою Єдиної державної електронної бази з питань освіти (в межах ліцензованого обсягу), до якої в обов’язковому порядку має бути підключений ліцензований ПТНЗ.
Відповідно до частини 1 статті 73 Закону України “Про Національну поліцію” поліцейські, які вперше прийняті на службу в поліції, з метою набуття спеціальних навичок, необхідних для виконання повноважень поліції зобов‘язані пройти первинну професійну підготовку за відповідними навчальними програмами (планами), затвердженими Міністерством внутрішніх справ України.
Згідно частини першої статті 32 Закону України «Про професійну професійно-технічну освіту» від 10.02.1998 року (із змінами та доповненнями) державний стандарт професійної (професійно-технічної) освіти – це сукупність державних вимог до змісту професійної (професійно-технічної) освіти, рівня кваліфікації випускника закладу професійної (професійно-технічної) освіти та освітнього рівня вступників. Наказом Міністерства освіти і науки України від 21.06.2018 року № 669 затверджено стандарт професійної (професійно-технічної) освіти за професією 5162 «Поліцейський (за спеціалізаціями)». Відповідно до даного стандарту спеціалізація передбачає оволодіння поліцейськими конкретизованими знаннями, уміннями та навичками в межах напряму службової діяльності.
Розподіл за спеціалізаціями здійснюється відповідно до ст. 13 Закону України «Про Національну поліцію».
Відповідно до п. 4 ч. 3 ст.13 Закону України «Про Національну поліцію» в складі поліції функціонує поліція охорони.
Освітня та навчальна програма, робочий навчальний план з первинної професійної підготовки поліцейських, яких вперше прийнято на службу в поліції за спеціалізацією «поліція охорони», кваліфікацією «поліцейський поліції охорони» розроблено та затверджено відповідно до стандарту професійної (професійно-технічної) освіти за професією 5162 «Поліцейський (за спеціалізаціями)».
Відповідно до ст. 75 Закону України «ПроНаціональну поліцію» післядипломна освіта поліцейських здійснюється на загальних засадах, визначених Законом України «Про вищу освіту», з урахуванням особливостей, і складається з спеціалізації, перепідготовки, підвищення кваліфікації та стажування.
Навчальні і тематичні плани та програми за якими здійснюється перепідготовка, підвищення кваліфікації для працівників поліції охорони розроблені та затверджені у встановленому законом порядку.
Вінницьке вище професійне училище Департаменту поліції охорони є єдиним державним закладом, що має відповідні ліцензії та свідоцтва про атестацію, який здійснює підготовку кваліфікованих робітників за професією 5162 «Поліцейський (за спеціалізаціями)» для поліції охорони, а також відповідну перепідготовку та підвищення кваліфікації для працівників поліції охорони та затверджені навчальні методичні матеріали для поліції охорони.
Звертаємо увагу, що ні положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», ні Порядком розміщення інформації про публічні закупівлі не вказано вичерпний або навіть приблизний перелік документів (обставин), які можуть свідчити про відсутність конкуренції з технічних причин -увага акцентується лише на необхідності наявності одного з якісних критеріїв таких документальних підтверджень, а саме: експертні документи; нормативні документи; технічні документи; інші документи.
Таким чином, законодавство не обмежує замовників у прийнятті підстав для застосування переговорної процедури, лише вказує на необхідність наявності якісних мотивів для прийняття такого рішення.
Тобто, документи, покладені в основу рішення замовника у публічній закупівлі повинні мати прямо та об`єктивно вказувати на необхідність застосування переговорної процедури у конкретній закупівлі.
Зокрема, плани-графіки та рознарядки на відповідний календарний рік, містять перелік навчальних закладів, категорії працівників поліції охорони, кількість осіб та строки навчання. Зазначена інформація не є публічною, оскільки стосується внутрішньої діяльності працівників правоохоронних органів, тобто не може бути опублікована в системі електронних закупівель, окрім того не зазтосовується Замовником як підстава дя проведереворної процедури.
Отже, закупівля проведена на виконання положень діючого законодавства щодо професійної підготовки працівників поліції охорони, як структурного озброєного підрозділу Національної поліції України, зокрема:
1. Закон України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р .
2. Закон України «Про Національну поліцію».
3. Положення про організацію службової підготовки працівників Національної поліції України, затвердженим наказом МВС України від 19.02.2016 № 50.
4. Положення про організацію первинної професійної підготовки поліцейських, яких вперше прийнято на службу в поліції, затвердженого наказом МВС України від 16.02.2016 № 105.
5. Положення про Департамент поліції охорони, затвердженого наказом Національної поліції України від 06.11.2015 № 43.
Замовник здійснив ПОСИЛАННЯ на чинні нормативно-правові акти, накази Міністерства внутрішніх справ та на наказ Національної поліції Укрїни, і НЕ ЗОБОВЯЗАНИЙ також долучати їх роздруківки чи копії до цієї закупівлі, як підтвердження того, що існує такий закон чи накази. Всі документи що зазначені Замовником знаходяться у відкритому доступі, навіть під час воєнного стану у країні, в тому числі на офіційному сайті Верховної ради України.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення Замовника На Висонвок моніторингу повідомляємо, що як зазначалося у відповіді на запит Замовнику на пояснення під час початку процедури моніторингу та публікації запиту уповноважена особа Замовника перебувала у щорічній основній відпустці, що була надана у відповідності до трудового законодавства, в тому числі Закону України «Про відпустки». Зазначене підтверджено витягом з наказу №289 о/с від 29.08.2022р. Окрім того заходи притягнення до відповідальності не можуть застосовані до особи, що перебувала у відпустці, чи до іншої особи, що не перебувала у відпустці оскільки заходи притягнення до відповідальності є персоніфікованими та застосовуються у відповідності до обов’язків визначених посадовою інструкцією.
2022-09-29 09:31:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 жовтня 2022 |
Порушення виявлено
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ВІННИЦЬКЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ ДЕПАРТАМЕНТУ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ #08571794 |
Переможець |
750 000,00
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2022 15:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 січня 2023 09:27
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2022 12:22
|
договір 2148 Вінницьке ВПУ.pdf | укладений |
28 лютого 2022 12:09
|