Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
533,10 UAH
UA-2022-02-17-010133-b c11d968e6000444e90558b3e81239008
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шкадюк Юлія Андріївна

+380414135450 novogradKZPMSD@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 лютого 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Новоград-Волинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 38341562
Місцезнаходження: 11700, Україна , Житомирська обл., місто Новоград-Волинський, вулиця Наталії Оржевської, будинок 13
Контактна особа: Шкадюк Юлія Андріївна
+380414135450
novogradKZPMSD@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 пачка
Ціна за одиницю: 165UAH без ПДВ
Папір А4 80г/м2 500л (пач)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11700, Україна, Житомирська область, м. Новоград-Волинський, вул. Наталії Оржевської, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 лютого 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 паков
Ціна за одиницю: 38.1UAH без ПДВ
(Е31106) файл карманець А4 + (235 мм*305 мм) гладкий (за 100 шт) (паков)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11700, Україна, Житомирська область, м. Новоград-Волинський, вул. Наталії Оржевської, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 лютого 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

17 лютого 2022 14:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Гуцан Олександр Володимирович
#2813506494
Переможець 533,10
UAH
17 лютого 2022 14:24

Документи

17 лютого 2022 14:24
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 лютого 2022 14:25

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір А4 80г/м2 500л (пач) 3 пачка 165,00
UAH
(Е31106) файл карманець А4 + (235 мм*305 мм) гладкий (за 100 шт) (паков) 1 паков 38,10
UAH