Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт бібліотеки-філії № 15 на вул. Повітряній, 88» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
5 565 706,00 UAH
UA-2022-02-17-007782-b ● d0510aa96d4d43e38fa4fa0832ac3dc8
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Централізована бібліотечна система для дорослих м. Львова |
Код ЄДРПОУ: | 23884875 |
Місцезнаходження: | 79019, Україна , Львівська обл., Львів, Мулярська 2а |
Контактна особа: |
Павленко Валерія 380962778783 cbs.tender.lviv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2022 12:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 5 565 706,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 828,53 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 2.1. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, та постанови Правління Національного банку України зі змінами від 25.01.2018 року №5), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3.2. пункту 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок «Централізованої бібліотечної система для дорослих м. Львова» кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в підпункті 2.3 пункту 2 цього розділу. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA608201720355139002088122740 в ДКСУ м. Києва, (Україна, 01601, місто Київ, ВУЛИЦЯ БАСТІОННА, будинок 6), ЄДРПОУ банка 37567646, МФО 820172 2.2. Електронна банківська гарантія повинна мати електронний цифровий підпис та/або кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банку. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі «PDF» або «JPEG»: копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» ( у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банк ів іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. 2.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 27 828,00 грн. 2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною, але не менше ніж 90 днів з дня завершення подання тендерних пропозицій. 2.5. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ.), |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 27828 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт бібліотеки-філії № 15 на вул. Повітряній, 88» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79052, Україна, Львівська область, Львів, вул. Повітряна, 88
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом 60 календарних днів з дня його отримання. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2022 17:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2022 17:20 |
Зміни до Документації.docx | |
21 лютого 2022 17:13 |
Тендерна документація (нова редакція).docx | |
21 лютого 2022 17:13 |
Додаток 5 Проєкт договору (нова редакція).docx | |
21 лютого 2022 17:12 |
Додаток 2 Технічне завдання(нова редакція).rtf | |
17 лютого 2022 12:58 |
Тендерна документація.docx |
21 лютого 2022 17:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
21 лютого 2022 17:20 |
Зміни до Документації.docx
|
||||||
21 лютого 2022 17:13 |
Тендерна документація (нова редакція).docx
|
||||||
21 лютого 2022 17:13 |
Додаток 5 Проєкт договору (нова редакція).docx
|
||||||
21 лютого 2022 17:12 |
Додаток 2 Технічне завдання(нова редакція).rtf
|
||||||
17 лютого 2022 12:58 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
експерт в галузі архітектури
Дата подання: 17 лютого 2022 14:57
Дата відповіді: 21 лютого 2022 16:45
Добрий день. Просимо дати роз'яснення яка функція експерта в галузі архітектурии відповідно до технічного завдання предмету закупівлі. Технічне завдання та тендерна документаціє не містить робіт які передбачають залучення експерта в галузі архітектури. Просимо внести зміни в тендерну документацію.
Відповідь: Доброго дня. Позиція експерта в галузі архітектури помилково була зазначена в тендерній документації. Уповноваженою особою прийнято рішення внести зміни в тендерну документацію.
Фінансування
Дата подання: 22 лютого 2022 14:11
Дата відповіді: 22 лютого 2022 16:57
Доброго дня! Повідомте, будь ласка, фактичний обсяг фінансування на поточний бюджетний період та на наступні
Відповідь: Доброго дня! Згідно Ухвали №1973 від 31.12.21 Львівської міської ради на поточний бюджетний період а саме на 2022рік було пердбачено кошторисні призначення в сумі 618 000,00грн з урахуванням вартості технічного нагляду та авторського нагляду. Обсяг кошторисних призначень на наступні бюджетні періоди будуть згідно прийнятого бюджету.
Клас наслідків
Дата подання: 22 лютого 2022 14:48
Дата відповіді: 22 лютого 2022 16:37
Просимо зазначити клас наслідків у тендерній документації даної закупівлі.
Відповідь: Доброго дня!. Клас наслідків за предметом закупівлі згідно Експертного звіту - СС1
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-02-17-007782-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ГАЛИЧ-БК, Код ЄДРПОУ:42391614
Дата подання: 22 лютого 2022 15:33
Аналогічний договір та сертифікат
Вимагаємо вилучити з тендерної документації вимоги надання сертифікату ISO 9001:2015 , оскільки це дискримінаційна вимога та обмежує потенційне коло Учасників. Жоден сертифікат, який має та надає компанія-учасник, ніяким чином не впливає на якість надання послуг та виконання робіт, які підрядник зобовязується виконати згідно договору. Вимога щодо сертифікату має на меті лише ускладнити участь потенційним учасникам.
Вимагаємо вилучити з тендерної документації вимогу надання аналогічного договору, укладеного на суму, не меншу ніж очікувана вартість закупівлі, оскільки ця вимога є дискримінаційною та обмежує потенційно коло Учасників. Аналогічний договір на 5 мільйонів гривень (або більше) не означає, що потенційний Учасник із аналогічним договором в сумі 100 тисяч гривень, не виконає якісно свої зобовязання. Учасники підписанням договору автоматично (згідно умов договору) погоджуються виконати якісно в терміни усі види робіт. Дана вимога лише означає, що Замовник, обмежує потенційних учасників в участі у цій закупівлі. А це свідчить про певну зацікавленість.
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо вилучити з тендерної документації вимогу надання аналогічного договору, укладеного на суму, не меншу ніж очікувана вартість закупівлі, оскільки ця вимога є дискримінаційною та обмежує потенційно коло Учасників. Аналогічний договір на 5 мільйонів гривень (або більше) не означає, що потенційний Учасник із аналогічним договором в сумі 100 тисяч гривень, не виконає якісно свої зобовязання. Учасники підписанням договору автоматично (згідно умов договору) погоджуються виконати якісно в терміни усі види робіт. Дана вимога лише означає, що Замовник, обмежує потенційних учасників в участі у цій закупівлі. А це свідчить про певну зацікавленість.
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 лютого 2022 20:21
Доброго дня! Дякую з звернення.
Щодо сертифікату якості Відповідно до пункту 3 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Також частиною 3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Тобто, Замовник згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» включає вимоги до тендерної документації, які вважає за необхідне до неї включити.
Даним сертифікатом учасник підтверджує якість організації та виконання робіт, враховуючи необхідність у довгій співпраці.
Хочемо звернути увагу, що будь – який суб’єкт господарювання може пройти сертифікацію та отримати сертифікат, що вимагається.
Щодо наявності аналогічного договору. Згідно Ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати від учасника скан-копію аналогічного договору з усіма додатками і підтвердженням про виконання. Врахуємо, що вимагається 1 такий договір, і це необхідно для підтвердження фінансових та організаційних можливостей Учасника вести довготривалі ремонтні роботи об’єкта закупівлі.
Щодо сертифікату якості Відповідно до пункту 3 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Також частиною 3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Тобто, Замовник згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» включає вимоги до тендерної документації, які вважає за необхідне до неї включити.
Даним сертифікатом учасник підтверджує якість організації та виконання робіт, враховуючи необхідність у довгій співпраці.
Хочемо звернути увагу, що будь – який суб’єкт господарювання може пройти сертифікацію та отримати сертифікат, що вимагається.
Щодо наявності аналогічного договору. Згідно Ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати від учасника скан-копію аналогічного договору з усіма додатками і підтвердженням про виконання. Врахуємо, що вимагається 1 такий договір, і це необхідно для підтвердження фінансових та організаційних можливостей Учасника вести довготривалі ремонтні роботи об’єкта закупівлі.
Інформація про відміну
Дата відміни
05 березня 2022 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій