Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Балик Марочний варено-копчений, ковбаса Московська варено-копчена, сосиски Дитячі.
Очікувана вартість
181 000,00 UAH
UA-2022-02-17-004976-b c05a8b63465e491282053ff99dda6f02
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Олександрович Калінін

+380487465188 sanatoriyzakupki@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Санаторій "Одеса" Служби безпеки України
Код ЄДРПОУ: 20000025
Вебсайт: http://ssu.gov.ua
Місцезнаходження: 65067, Україна , Одеська обл., м. Одеса, Французький бульвар, 52
Контактна особа: Сергій Олександрович Калінін
+380487465188
sanatoriyzakupki@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2022 11:21
Звернення за роз’ясненнями: до 23 лютого 2022 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2022 00:00
Початок аукціону: 28 лютого 2022 11:22
Очікувана вартість: 181 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 905,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист у довільній формі про надання забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати його укладення. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 % від вартості договору. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у формі оригіналу банківської гарантії, страхової гарантії або гарантії фінансової компанії. Банківські реквізити Замовника: Реквізити розрахункового рахунку Замовника для оформлення гарантії: IBAN UA478201720343111001200001256; IBAN UA318201720343120001000001256. в ДКСУ м. Києва МФО 820172 ЄДРПОУ 20000025 Замовник: Санаторій «Одеса» СБ України Адреса: 65067, м. Одеса, Французький бульвар, 52 У разі надання Банківської гарантії вона повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами). У разі надання Страхової гарантії вона повинна бути видана у відповідності до вимог Закону України «Про страхування». У разі надання Гарантії фінансової компанії вона повинна бути видана у відповідності до вимог Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг». Учасник - переможець повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати його укладення. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю;; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 кілограм
Балик Марочний варено-копчений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65067, Україна, Одеська область, місто Одеса, Французький бульвар,52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15131410-2 — Шинка
500 кілограм
Ковбаса Московська варено-копчена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65067, Україна, Одеська область, місто Одеса, Французький бульвар,52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15131130-5 — Ковбаси
200 кілограм
Сосиски Дитячі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65067, Україна, Одеська область, місто Одеса, Французький бульвар,52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15131130-5 — Ковбаси

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист у довільній формі про надання забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати його укладення. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 % від вартості договору. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у формі оригіналу банківської гарантії, страхової гарантії або гарантії фінансової компанії. Банківські реквізити Замовника: Реквізити розрахункового рахунку Замовника для оформлення гарантії: IBAN UA478201720343111001200001256; IBAN UA318201720343120001000001256. в ДКСУ м. Києва МФО 820172 ЄДРПОУ 20000025 Замовник: Санаторій «Одеса» СБ України Адреса: 65067, м. Одеса, Французький бульвар, 52 У разі надання Банківської гарантії вона повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами). У разі надання Страхової гарантії вона повинна бути видана у відповідності до вимог Закону України «Про страхування». У разі надання Гарантії фінансової компанії вона повинна бути видана у відповідності до вимог Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг». Учасник - переможець повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати його укладення. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю;; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист у довільній формі про надання забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати його укладення. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 % від вартості договору.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2022 11:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" 176 796,00
UAH з ПДВ
176 796,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ АЛАН 181 000,00
UAH з ПДВ
181 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

14 березня 2022 10:48
Гарантія м’ясопродукти.rar
24 лютого 2022 17:37
Електронний підпис
24 лютого 2022 17:34
1.Пропозиція ковбаси.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Проект Інвест ХХІ"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

ТОВ АЛАН

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Проект Інвест ХХІ"
#32521649
Переможець 176 796,00
UAH з ПДВ
04 березня 2022 15:08

Документи

04 березня 2022 15:08
Електронний підпис
04 березня 2022 15:08
Протокол розгляду..pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2022 15:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Проект Інвест ХХІ"
#32521649
176 796,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 березня 2022 15:08
Електронний підпис
04 березня 2022 15:08
Протокол розгляду..pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 12:25
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2022 15:20
Додаткова угода_2_39_0001.pdf зміни до договору
29 листопада 2022 15:18
Електронний підпис зміни до договору
12 серпня 2022 14:51
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
12 серпня 2022 14:50
Електронний підпис укладений
18 березня 2022 13:23
Договір 39.pdf укладений
18 березня 2022 13:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення Додатків №1, №2 в новій редакції в частині змміни найменування предмету закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 березня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 51 350,88
UAH (в тому числі ПДВ 8 558,48 UAH)