Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сири (ДК 021:2015 15540000-5 Сирні продукти)
Очікувана вартість
179 500,00 UAH
UA-2022-02-17-003227-c e8e416b361cd475087ada1ae03ed55f3
Переговорна процедура    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кужима Юлія Сергіївна

+380644594557 osvitanovrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ НОВОАЙДАРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43971961
Місцезнаходження: 93500, Україна , Луганська обл., Новоайдар, вул.Дружби, будинок 3
Контактна особа: Кужима Юлія Сергіївна
+380644594557
osvitanovrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Електронною системою закупівель було двічі автоматично відмінено тендери на закупівлю по предмету: «Сири (ДК 021:2015 15540000-5 Сирні продукти)» (№№ оголошень UA-2022-01-04-000942-b та UA-2022-01-20-002855-c) на підставі абз.2 п.1 ч.2 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019) (далі – Закон) через подання для участі у відкритих торгах – менше двох тендерних пропозицій. Відсутність договору на закупівлю сирів може призвести до негативних соціальних процесів та небажаних наслідків, зокрема зриву виховного процесу та невиконання основних функцій, що покладені на ВІДДІЛ ОСВІТИ НОВОАЙДАРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ. Враховуючи вищенаведене, виникла необхідність в застосуванні переговорної процедури закупівлі щодо закупівлі сирів у ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ – ПІДПРИЄМЦЯ САМОЙЛОВА ВАЛЕНТИНА ЖОВТНЕВНА (ІПН 2429016587) згідно із вимогами пункту 1 частини другої статті 40 Закону, а саме – якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують винятковість ситуації щодо неможливості застосувати іншу процедуру закупівлі: - ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2022-01-04-000942-b Дата формування звіту: 20 січня 2022; - ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2022-01-20-002855-c Дата формування звіту: 05 лютого 2022.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2022 16:27
Оскарження наміру укласти договір: 28 лютого 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 кг
сир твердий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2022
ДК 021:2015: 15544000-3 — Твердий сир
30 кг
бринза або сулугуні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2022
ДК 021:2015: 15542200-1 — М’який сир
1680 кг
сир кисломолочний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2022
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за поставлений товар проводиться Покупцем у національній валюті України, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, відповідно накладної на оплату, за фактом поставки товару протягом 10 календарних днів з моменту отримання товару, за наявності фінансування. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА – ПІДПРИЄМЕЦЬ САМОЙЛОВА ВАЛЕНТИНА ЖОВТНЕВНА
#2429016587
Переможець 177 100,00
UAH з ПДВ
17 лютого 2022 16:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 лютого 2022 16:27

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА – ПІДПРИЄМЕЦЬ САМОЙЛОВА ВАЛЕНТИНА ЖОВТНЕВНА
#2429016587
177 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 15 грудня 2022 18:56
Кінець періоду оскарження: 26 грудня 2022 00:00
Дата відміни: 26 грудня 2022 00:01
Причина відміни: непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування скороченної переговорної процедури закупівлі, 10 днів - у разі застосування процедури запиту цінових пропозицій)
Коментар щодо відміни: Під час проведення Закупівлі встановлено порушення строків, передбачених статтею 40 Закону, для укладення договору про закупівлю у зв’язку з надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX, що унеможливили дотримання цих строків.
Документи:
15 грудня 2022 18:56
Електронний підпис
15 грудня 2022 18:52
протокол 8_С.pdf